گزارش تصویری تجمع اعتراضی پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- تجمع اعتراضی جمعی از قبول‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۰ (برگزار شده در تیرماه ۱۴۰۱) که از صبح امروز در مقابل کانون وکلای دادگستری مرکز آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش اختبار، با گذشت حدود ۷ ساعت از آغاز تجمع کارآموزان جدید کانون وکلای دادگستری مرکز، هنوز مذاکرات این افراد با بعضی از اعضای هیات مدیره ادامه دارد.

قبول‌شدگان این آزمون که ابتدا در مقابل و سپس در راهروی کانون حضور پیدا کرده بودند پس از ساعاتی در سالن جلال نائینی با بعضی مسئولان از جمله محمد شاه‌محمدی (نایب‌رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز) مشغول گفت‌وگو شده‌اند که این مذاکرات تاکنون (ساعت ۱۷) همچنان ادامه دارد.

هم‌زمان با تهران، در رشت نیز بعضی از پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۰در مقابل کانون وکلای دادگستری گیلان تجمعی را برگزار کردند.

گروهی از تجمع‌کنندگان برگزاری آزمون پایان دوره دو ماهه اول کارآموزی از قبول‌شدگان قانون تسهیل صدور مجوزها را مغایر قانون می‌دانند.

بعضی دیگر به سرفصل‌ها و حجم مطالب و شیوه برگزاری آزمون معترض هستند.

برخی دیگر نیز معتقدند برای برگزاری این آزمون ابتدا باید مطابق ماده ۱۶۱ آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلا، دستورالعمل مربوطه از سوی کانون‌ تهیه و به تصویب رئیس قوه قضاییه برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا