یک نماینده مجلس: مصوبه کاهش خدمت سربازی با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح مطرح شد

پایگاه خبری اختبار- دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: به طور قطع در موضوع کاهش خدمت سربازی نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در جلسات مربوطه حضور داشتند و هر تصمیمی که گرفته شده با هماهنگی ستاد کل بوده است.

به گزارش اختبار به نقل از ایستا، یعقوب رضازاده با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره کاهش خدمت سربازی به میانگین ۱۲ ماه گفت: دوازده ماهه خدمت سربازی موضوعی است که ستاد کل نیرو‌های مسلح به مجلس پیشنهاد داده است.

وی با بیان اینکه «قطعاً مجلس در موضوع خدمت سربازی ورود نمی‌کند مگر اینکه ستاد کل در این زمینه اظهار نظر کند»، ادامه داد: اگر ستاد کل این موضوع را پیشنهاد نمی‌داد و با آن موافقت نمی‌کرد، مجلس به موضوع ورود نمی‌کرد. در این زمینه کاملاً با ستاد کل هماهنگ شده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره کاهش مدت خدمت سربازی نامه‌ای از طرف ستاد کل به مجلس رسیده است، اظهار کرد: به‌طور قطع در این موضوع نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در جلسات حضور داشتند و هر تصمیمی که گرفته شده با هماهنگی ستاد کل بوده است.

بیشتر بخوانید:

وزیر دفاع: مصوبه کاهش مدت خدمت سربازی نیازمند موافقت ستاد کل نیروهای مسلح است

جزییات کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۳ دیدگاه ها

  1. باسلام
    بنده ۳۷سال سن دارم
    باسه فرزندفرزنددوم ۸ساله
    هست داری معلولیت خلیی
    شدیدشنوای وگفتارمیباشد
    که جرای کاشت حلزون انجام
    داده ۵سال دارم بدبختی میکشم
    شغل بنده هم یه کارگر ساده هست
    ومسجر
    بااین.معافیت ماهمکاری کنید هرکه
    مخالفت میکنه به دردماگرفتاربشه
    ب حق امام حسین

  2. با سلام ‌. خواهشمندیم از مسئولان و شورای نگهبان که برای معافیت سربازی افراد دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال زودتر اعلام کنند ، و خیلی از خانواده‌ها هستند که منتظر این معافیت سربازی هستند ، برای بیشتر خانواده‌های که این مشکل را دارند خیلی مهم است حتی یک روز هم زودتر اعلام بشه بعضی از مشکلات این خانواده‌ها حل میشه ، با تشکر

  3. سلام آخه آقایون مسئول شما باید یه قانونی رو بزارید که به سود مردم باشه نه به ضرر مردم جامعه آخه کسی مثل من که ۴۰سال سن داره متأهل دارای یک فرزند ۷ساله ،مستاجر با این وضعیت بد اقتصادی آخه چطوری باید برم خدمت سربازی ،اگر هم قابل خرید و فروش باشه از کجا پول بیارم که خریداری کنم لطفاً یه تصمیم بگیرید که اینا همه توش لحاظ بشوند بخدا قسم مردم به زور سیلی صورت خودشون رو سرخ نگه داشتن وضعیت رو براشون از این بدتر نکنید با تشکر فراوان از شما….

  4. شورای نگهبان اگه لطف کنه نتیجه را زودتر اعلام کنه دیوانه شدیم از این انتظار مرگ آور
    فقط خدا هست وگرنه به امید…

  5. تو رو خدا معافیت دو فرزندی اعلام کنید به خدا مردم از استرس .میدونید چند وقته چشم انتظارم .همسر من ۴۵ سالشه .خیلی طول کشیده .

  6. توکل به خدا این یه گره بزرگ برای جوانانی هست که توان مالی کمی دارن و به مشکلات بزرگی برمیخورن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا