۱۰ درصد شرکت‌کنندگان در مرحله اول آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه پذیرفته شدند

جزییات مصاحبه علمی‌شفاهی ۱۸ دی اعلام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه از پذیرفته شدن ده درصد داوطلبان مرحله اول این آزمون خبر داد.

به گزارش اختبار، رامتین قانع رییس کمیسیون مرکز کشوری وکلای قوه قضاییه گفت: قریب به ۱۰ درصد شرکت  کنندگان در آزمون حد نصاب لازم را کسب کرده اند و دعوت به مصاحبه خواهند شد.

وی در ویدئوی کوتاهی که در حساب اینستاگرام مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شده است همچنین اعلام کرد: پیش بینی می شود ۵۰ درصد از دعوت شدگان به مصاحبه موفق به اخذ پروانه کارآموزی از مرکز وکلای قوه قضاییه خواهند شد.

وی افزود: داوطلبانی که تقاضای بازنگری در نتیجه آزمون را دارند هم می توانند از طریق سایت اعلام نتایج اقدام کنند.

در ادامه در مورد نحوه برگزاری مصاحبه از داوطلبان پذیرفته شده در مرحله کتبی گفت: جهت انجام مصاحبه کشور به هفت منطقه تقسیم شده است شهرهای تعیین شده جهت انجام مصاحبه ها عبارتند از تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان و همدان.

همچنین گفت: برای رعایت عدالت در مصاحبه، مرکز وکلا از ۴۰ تیم ثابت مصاحبه گر استفاده می کند، این تیم ها شامل قضات دادگستری، وکلای پیشکسوت، اساتید دانشگاه و روانشناسان خواهند بود، ضمنا در مناطق هفتگانه متخصصینی از همین مناطق به تیم های مصاحبه کننده اضافه خواهند شد.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۶۳ دیدگاه ها

  1. سلام قبول شدم ۳۶۶۱
    تبریک به همه دوستان عزیز ،
    به امید و موفقیت و ارزوی سلامتی همه دوستان

  2. سلام و تبریک خدمت تمام پذیرفته شدگان
    یه سوال دوست من با معدل ۸ قبول شده مگه قرار نبود شرکت کنندگانی که معدل ۱۰ به بالا میارن وارد مرحله بعد بشن حالا شده ۱۰ درصد شرکت کنندگان خدا بخیر کنه لطفا دوستان معدل خودشونو محاسبه کنن بزارن ببینیم چخبره

    1. نگران بازار خودتون هستین نگران چی هستید اگه ماها بیسوادیم و شما ها و سهمیه داران با سواد پس از چه می‌هراسید آقایان مشتی بی سواد که مانع شما نیستند شما که علامه زادگان دهر هستید نهراسید نهراسید که خطاست

    2. عزیزم خودم و چنتا از دوستانم با معدل ۹ و نیم به بالا هم همگی رد شدیم.اگر قبول نشدید شائبه ای به آزمون وارد نکنید.دوست شما هم یا ناراست گفته یا هم سهمیه ای چیزی داره.

      1. علی آقای عزیز اون نمره کل معدل واقعی شما نیستا شما همه دروس با ضریب ۲ودرس ظریب۱حساب کن متوجه میشی…

  3. دوستانی که مرحله اول قبول شدن بهشون تبریک میگم از الان دیگه برین استراحت تا استرس و خواب الود و…نباشین دیگه چون واقعا دیگه لازم نیست چند تا سوال ساده شخصیتی ازتون میکنن خیلی کم مبحث درسی به خودتون و سر وضتونم برسین تو روز مصاحبه خیلی مهمه .

    1. آقای منوچهر، قضاوت یک کارمندی بیشتر نیست، فقط عنوان کارمندیش قاضی هست از لحاظ مالی هم وکالت از نظر قضاوت بهتره. از لحاظ آزادی هم وکالت بهتر هستش و قضاوت، کارمندی همراه محدودیت چند برابری است.

  4. پذیرش نزدیک به ۱۰% شرکت کنندگان در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه یعنی اعلام قبولی اولیه چیزی در حدود ۱۰۷۰۰ نفر از ۱۰۷۰۰۰ نفر شرکت کننده در آزمون آنهم صرفاً در یک دوره برگزاری آزمون و در یکسال که به نظر می رسد انقلابی در اعلام قبولی داوطلبان حرفه وکالت علیرغم وجود بیکاری عمیق و گسترده قاطبه وکلا و مشاوران حقوقی به جز اقلیت وکلای دارای توانایی منحصر به فرد و یا ارتباطات ویژه صورت پذیرفته است!!!

  5. سلام بنظر بنده متاسفانه درنحوه تصحیح ازمون بدلیل فرصت حداقلی در تصحیح سیستم دچار خطای بسیاری گردیده است. خواهشمنداست بررسی شود تا حق و حقوق افراد از بین نرود.

    1. کاملا درست می فرمایید دوست عزیز دوستان پیگری کنید خیلی تفاوت داره نتیجه ازمون با پاسخ تشریحی که خودشون دادند

  6. سلام به همه کسانی که قبول شدن تبریک عرض میکنم موفق وموید باشید
    من خودم شرکت نکردم.ولی قبولی تو هرازمونی یه خوشحالی خاصی داره بخصوص برای خانواده وپدرومادرا….
    امیدوارم این خوشحالی نصیب همه بشه تو مراحل زندگی…

  7. سلام برای بازیابی کد رهگیری باید چه کنم؟ مشخصات ثبت نامم همش دارم که وارد کنم اما تو ثبت نام ایمیل ندادم الان هم هر ایمیلی میدم میزنه نامعتبر. باید چه کنم راه حلی هست؟

  8. سلام خانم زنده دل
    در اعلام نتایج اولیه مرکز وکلاء قوه قضائیه قبول شده ام و از سهمیه سه چهارم استفاره کرده ام در کارنامه ام قید شده استعلام مجدد انجام خواهد گرفت امکان داره با توجه به دادنامه هیات عمومی دیوان عدالت اداری سهمیه ام لغو بشه.
    ممنون میشم جواب بدید

  9. من قبول شدم ولی واقعا متاسفم برای اختلاف فاحش درصد نمراتم نسبت به واقعیت تطبیقی با پاسخ نامه تشریحی منتشر شده از سوی خودتان اعتراضم کردم ولی میدونم به جایی نمیرسه نشون دادین از سنجش خیلی عقب ترین!! به عنوان مثال درصد آیین دادرس کیفری من ۷۸.۹۵ اعلام شده درصورتی که اینجانب گزینه سفید نگذاشتم باقی بمونه یکی این معادله رو حل کنه!! تازه این کمترین اجحاف بود نسبت به سایر دروس

    1. راحته چند تا سوال از مدنی جزا بعدم شخصیت بعدم مصاحبه روانشناسی زیاد دیگه انچنان مهم نیست استرسی به خودتون وارد کنید

  10. خدایا شکرت پس از ۸ ساعت تلاش دسترسی به نتایج امکان پذیر شد و خدا رو شاکرم که قبول شدم

    1. سلام ایا کسی که درمرحله تستی ، تشریحی .علمی قضاوت قبول شد تاثیری در مصاحبه وکالت دارد یا خیر ممنونم پاسخ گویی شما دوستان عزیز

  11. سلام
    قسمت سوالات علمی در چه حدی هست نیاز به مطالعه مجدد داره یا نه؟
    اگه کسی میدونه لطفا اهنمایی کنه
    سپاس

    1. سلام ایا کسی که در مراحل تستی ، تشریحی ، مصاحبه علمی قضاوت قبول شد برای مصاحبه علمی وکالت تاثیر دارد یا خیر ممنونم از راهنماییتون دوستان عزیز

      1. یکیو باید برین همزمان که نمیتونید همشو قضاوت برین قضاوت خیلی بهتر از وکالتو…هست هم از لحاظ فرهنگ جامعه هم از لحاظ حقوقی و مالی وکالت فقط اسم داره وگرنه هیچی توش نیست

  12. با سلام و خسته نباشید

    لطفا بنده را در ارتباط با آزمون وکلا راهنمایی کنید در آزمون شرکت کرده ام و می خواهم نتیجه آزمون را ببینم ولی کدرهگیری را فراموش کرده ام . تشکر

    1. سلام علیکم
      وارد قسمت اعلام نتایج شوید از طریق بازیابی کدرهگیری مشخصات مربوطه که در زمان ثبت نام استفاده کرده اید(تلفن همراه. ایمیل. کدملی) را وارد نمایید کد رهگیری به تلفن همراه شما فرستاده می شود

      1. من که تو ثبت نام ایمیل ندادم الان هم کد رهگیری ندارم برا بازیابی هرچی ایمیل میدم میزنه اطلاعات صحیح نیست. چکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا