۴ اردیبهشت‌ماه؛ زمان آغاز کار گروه اول پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه از شروع به کار پذیرفته ­شدگان آزمون استخدامی کادر اداری سال ۱۴۰۰ قوه ­قضائیه در ابتدای اردیبهشت سال جاری خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، محسن برزوئی مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه عنوان کرد: صدور ابلاغ شروع به کار پذیرفته ­شدگان نهایی آزمون کادر اداری قوه ­قضائیه آغاز گردیده است و ابلاغ آن دسته از پذیرفته­ شدگانی که تشریفات قانونی لازم را طی نموده و پرونده استخدامی آنان تکمیل گردید، در حال صدور می­ باشد.

برزوئی افزود: این دسته از نیرو‌ها فعالیت خود را رسماً از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در قوه ­قضائیه آغاز خواهند نمود و با وصول تأییدیه ­های گزینش و تکمیل پرونده­‌های سایر پذیرفته­ شدگان، ابلاغ آنان نیز صادر و عملاً جذب دستگاه می ­شوند.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه ­قضائیه همچنین اعلام کرد: با شروع به کار نفرات پذیرفته ­شده اصلی در این مرحله، نسبت به تکمیل ظرفیت و فراخوان متقاضیان واجد شرایط ذخیره، جهت تکمیل ظرفیت­‌های خالی اقدام و به­ زودی از آنان جهت مراجعه به منظور تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل و تشریفات قانونی جذب، دعوت بعمل خواهد آمد.

گفتنی‌ست آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در اسفند ۱۴۰۰ برگزار و نتایج اولیه آن در اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شده بود. نتایج نهایی این آزمون نیز در آبان ۱۴۰۱ اعلام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام به رئیس قوه قضاییه
    لطفا شما پیگیری کنید کار مارو
    اعلام کردید که ۴ اردیبهشت اونایی که پروندشون تکمیل میرن سرکار ولی بهم اطلاع دادن که بخاطر مدارک تحصیلیم پروندم تکمیل نیس و منم افتادم دنبال کارام تا پروندمو تکمیل کردم
    دوباره بهم از طرف دادگستری زنگ زدن گفتن که ۱خرداد میرید سرکار بعد ۱خرداد که رفتیم دادگستری کل بهمون گفتن که ابلاغتونو خورده ولی تهران تایید نکرد برید تا دوباره بهتون زنگ میزنیم ۱۵نفر بودیم که فقط ۵ نفرو بردن سرکار به بقیمون گفتن برید
    اخه این چه وضعشه چرا تهران تایید نکرده دلیلش چی؟
    دوره بعدی کی هست که میبرید سرکار
    از استان مرکزی(اراک)

  2. سلام نتایج اعتراض به مصاحبه تخصصی ازمون ۱۴۰۰هم به زودی اعلام میشه میشه زمان بگید کی اعلام میکنید با تشکر از اردبیل

  3. با سلام و عرض وقت بخیر.
    ببخشید چرا با گذشت پنج ماه از زمان مصاحبه مجدد استخدامی کادر اداری قوه در تهران هنوز اعلام نتایج صورت نمیگیرد.
    ممنون.

    1. سلام وقت بخیر لطفا صدای ما رو به رئیس عدلیه کشور برسانید ما جمعی از پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه ۱۴۰۰بودیم که ما رو‌ برای مصاحبه مجدد تهران دعوت کردن و با گذشت بیش از هفت ماه در این روزها که جواب نیرو های ذخیره اومده مسئولین کارگزینی تهران از کسایی دعوت کردن که ردی کتبی آزمون بودن لطفا صدای ما را به آقای اژه ای برسانید که اگر میخواهند عدالت برقرار بشه از خود دستگاه عدلیه شروع کنند که دارن حق ما را ضایع میکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا