افزایش روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور برای افزایش سطح ایمنی حوزه‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ را در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار می‌کند. پیش از این زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد تعیین شده بود.

متن کامل اطلاعیه منتشر شده از سوی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر است:

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای داوطلبان عزیز، به اطلاع می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنبه ۹۹/۰۵/۱۶ لغایت شنبه ۹۹/۰۵/۱۸) نموده است. به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۶ به صبح شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ منتقل گردیده است.

لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا