امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲

انتظار برای تمدید مهلت ثبت نام

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ امروز ۲۲ اردیبهشت در حالی پایان می یابد که هنوز آگهی اختصاصی کانون های وکلای دادگستری منتشر نشده است و تا این لحظه اسکودا و سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وکالت اطلاعیه‌ای صادر نکرده‌اند و بر این اساس انتشار می رود مهلت اولیه اعلام شده برای ثبت نام تمدید بشود.

به گزارش اختبار به نقل از وکلاپرس طبق آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ که روز ۱۳ اردیبهشت ماه منتشر شد، مهلت ۱۰ روزه ای برای ثبت نام در این آزمون تا روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده بود و هرچند هنوز چیزی در مورد تمدید مهلت ثبت نام اعلام نشده است ولی انتظار می رود این مهلت تمدید بشود.

از طرف دیگر در حالی که قرار بود در جلسه روز ۱۹ اردیبهشت هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز درباره آگهی اختصاصی کانون مرکز تصمیم گیری شود، تصمیم‌گیری برای آگهی اختصاصی کانون وکلای مرکز درباره شرایط شرکت در آزمون وکالت به هفته آینده موکول شد.

به این ترتیب اگر چه اطلاعیه رسمی از سوی مسئولان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد به دلیل عدم انتشار آگهی اختصاصی کانون مرکز در مهلت اولیه ثبت‌نام، احتمالا تمدید مهلت ثبت‌نام، صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا