تعیین ظرفیت کانون وکلا قم در آزمون وکالت ۹۹

ظرفیت کانون وکلا قم ۹۹ در آزمون وکالت اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- ظرفیت کانون وکلای دادگستری قم در آزمون وکالت سال نود و نه بدون تغییر نسبت به ظرفیت کانون وکلای دادگستری قم در سال ۱۳۹۸، ۲۶ نفر تعیین شد. علت اعلام شده عدم تغییر ظرفیت کانون وکلا قم ۹۹ نسبت به سال گذشته اشتغال ۱۵۴ نفر به کارآموزی وکالت در این استان می‌باشد که حدود یک چهارم تعداد کل وکلای پایه یک شاغل حال حاضر این استان می‌باشند.

به گزارش اختبار به نقل از روابط‌عمومی کانون وکلای دادگستری قم، در تاریخ ۱۳۹۹/۳/۲۶ کمیسیون تبصره ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری با حضور رئیس کل دادگستری استان قم، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی و رئیس کانون وکلای دادگستری قم تشکیل شد و با توجه به تراکم وکیل و کارآموز ظرفیت این کانون در آزمون ۱۳۹۹ تعداد ۲۶ نفر تعیین گردید که از این تعداد ۱۸ نفر به سهمیه آزاد و ۸ نفر به سهمیه ایثارگر اختصاص دارد.

همانطور ملاحظه می‌شود ظرفیت کانون وکلای دادگستری قم در آزمون وکالت امسال نسبت به ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت ۹۸ در کانون وکلای دادگستری قم تغییری نکرده است. شایان ذکر هست، ظرفیت کانون وکلای دادگستری استان قم در سال ۱۳۹۸ کاهش ۴۴ نفری داشته است و ظرفیت استان قم در آزمون وکالت ۹۷ تعداد ۱۰۰ نفر بوده است.

ظرفیت کانون وکلا قم ۹۹

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دعوای تعداد معدودی از فارغ التحصیلان حقوق علیه کانون وکلا در شورای رقابت رد شد

    رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که در دعوایی که تعدادی از فارغ التحصیلان رشته حقوق طرح کرده بودند، شورای رقابت به نفع کانون وکلا رای داده و این دعوا رد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا