جزییات آگهی اختصاصی کانون وکلای دادگستری مرکز در آزمون وکالت ۱۴۰۲ مشخص شد

پایگاه خبری اختبار- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز امروز (یکشنبه) درباره آگهی اختصاصی این کانون در آزمون وکالت ۱۴۰۲ تصمیم‌گیری کرد.

به گزارش اختبار، بر اساس آنچه فرشید فرحناکیان، عضو هیات مدیره کانون مرکز، درباره آگهی اختصاصی این کانون به اختبار گفته است، تنها مسئله‌ای که از سوی این کانون به‌عنوان شرط اختصاصی تعیین شده، امکان حضور وکلای پایه یک در آزمون ۱۴۰۲ است.

بروزترین و کاملترین کتاب قوانین خاص آزمون وکالت منطبق بر آگهی ۱۴۰۲

تهیه کتاب قوانین خاص منبع آزمون وکالت 1402 هوشیار

بر این اساس، وکلای پایه یک عضو کانون‌های وکلای دادگستری منعی برای شرکت مجدد در آزمون وکالت ندارند. این افراد  به شرط انصراف از پروانه پایه یک قبلی پس از قبولی در آزمون، مطابق آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال مصوب سال ۱۴۰۰ کارآموزی خواهند کرد.

گفتنی‌ست مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ که تا ۲۲ اردیبهشت تعیین شده بود، تا روز ۲۷ اردیبهشت تمدید شده است.

این آزمون در ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. شرکت وکلا در آزمون ، عیار داوطلبان پذیرش شده رو بالا میبره ، من به عنوان دانشجوی ترم آخر حقوق از این تصمیم استقبال میکنم ، ما ابتدائا” باید سطح علمی رو برای حضور در عرصه دفاع کسب کنیم ، چرا باید از شرکت وکلا در آزمون هراس داشته باشیم؟ کسی که برای کسب ۷۰ درصد از یک درصد راس نگرانی داشته باشه چطور میخواد بدون دغدغه در دفاع سربلند باشه؟ انجام وکالت با دانش حداقلی باعث طرح پرونده هایی جدید ناشی از تضییع حق موکلین خواهد بود ، سرنوشت مادی و معنوی موکلین وابسته به دانش وکلا است. انحصار با حذف محدودیت کمی پذیرفته شدگان در هر حوزه برداشته شده اما کسب حدنصاب واقعا” عادلانه است.

  2. سلام
    با توجه به اینکه دو روز به پایان مهلت ثبت نام مانده، آیا این خبر قطعی است و آگهی اختصاصی در سایت کانون مرکز منتشر شده است؟

  3. سلام آقای فرحناکیان با تمان احترامی که برایتان قایلم اصلا نمیتوانم به این تصمیم شما و سایر اعضای هیت مدیره کانون احترام بگذارم زیرا پشت این تصمیم هیچ فلسفه به حقی نخوابیده است و تقریبا مشخص است که به جهت بها دادن بیخود و غیرعادلانه به یک گروه از دوستان وکیلتان است و ناحق است ! 🙂 شما باید مراقب حقوق دیگران باشید نه اینکه آن را پایمال کنید

  4. این کارها چه معنایی داره خدا وکیل هدف تان نابودی قانون تسهیل است و ما پشت آزمونی ها خدا حق ما رو بگیره ازتان

  5. سلام امتحان دادن مجدد وکلا و حتی کارآموزان در آزمون ظلمی آشکار درحق داوطلبین می باشد وصادره کننده چنین مجوز ی در برابر بیکاری جوانان مسعول بوده ومیباشد

  6. با سلام،
    قرار بود در مورد شرط سنی در استان تهران تصمیم گیری بشه، آیا همچنان شرط سنی ۴۰ سال برای استان تهران برقراره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا