درس دو واحدی «مکتب شهید سلیمانی» در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود

پایگاه خبری اختبار- دو واحد درس عمومی اختیاری مکتب شهید سلیمانی مصوب و به روسای دانشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی کشور که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است، گفت: حضور بنده در این مراسم به خاطر توضیح و گزارش راجع به دو واحد درس عمومی اختیاری مکتب شهید سلیمانی است که در شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به تصویب رسیده و به تمام رؤسای دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی خطاب به معاونان آموزشی عنوان کرد: اگر می‌توانید از مهرماه ۱۴۰۲ این درس را راه اندازی کنید.

سردار صفوی گفت: باید روی بحث جبهه مقاومت بیشتر تلاش کنید. دانشجویان سوال‌هایی در این زمینه می‌پرسند که چرا به سوریه و یمن کمک می‌کنیم؟ اگر استاد، استاد مسلطی باشد می‌تواند به خوبی پاسخ دهد.

وی درباره منابع این درس بیان کرد: بیش از ۱۰ کتاب در این زمینه چاپ شده است، منابع و سرفصل‌های لازم این درس مشخص شده است، منابع کتاب ما آماده است و یک سری کتاب در این زمینه داده می‌شود.

این سرفصل‌ها مقدماتی است. شما می‌توانید نظر دهید ولی برای شروع با همین سرفصل‌ها شروع کنید. سال آینده می‌توانیم آن را اصلاح کنیم و اگر هم خواستید راه اندازی کنید از اساتیدی استفاده کنید که بتوانند این سرفصل‌ها را ارائه کنند.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا