مهلت ثبت نام آزمون‌ استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون‌ استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تمدید شد

ثبت نام تا روز پنج شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت

برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات آزمون اینجا کلیک کنید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ فروردین‌ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۳ دستگاه اجرایی) برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال ۹۴ و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام که تا امروز اعلام شده بود، تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ فروردین تمدید شد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در این مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه ثبت‌نامی منتشره و همچنین اطلاعیه‌ای که امروز روی سایت قرار می‌گیرد در صورت واجدشرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی توضیح داد: شرایط و ضوابط ثبت‌نام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر شده، روی همین سایت قرار گرفته است.

توکلی با تاکید بر اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود در مورد تاریخ برگزاری و تعداد ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: این آزمون در تاریخ اول خردادماه ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود. تا ۸ صبح امروز (دوشنبه ۱۷ فروردین‌ماه) ۸۹ هزار و ۶۲۵ داوطلب (۱۱ هزار و ۸۹۸ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ۷۷ هزار و ۷۲۷ داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی) نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند.

اطلاعیه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون‌ استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴

۱۳۹۴/۰۱/۱۷

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۶/۱۲/۹۳ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ ۱۰/۱/۹۴ به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۷/۰۱/۹۴) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۱/۹۴ بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌ مذکور کشور اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نموده‌اند، با توجه به اصلاحات و تغییرات صورت گرفته در دفترچه راهنمای ثبت‌نام به شرح ذیل، درصورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی فوق نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا