آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ نقش اتباع بیگانه در جرم اثبان نشده است

پایگاه خبری اختبار- در پی قتل داریوش مهرجویی، کارگردان برجسته ایرانی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، سخنگوی فراجا اعلام کرد که پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به‌‌زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

به گزارش اختبار، داریوش مهرجویی کارگردان جریا‌ن‌ساز سینمای ایران شب گذشته در ۸۳ سالگی و به همراه همسرش در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسید.

خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده است که داریوش مهرجویی با ۳ ضربه در گلو و ضربه‌ای به سر و همسرش با ضربه‌ای به شاهرگ جان باخته است.

همسر مهرجویی پیش‌تر مطالبی درباره تلاش فردی برای ورود غیرقانونی به این ویلا و نیز دزدیده شدن بعضی اموالشان را در حساب اینستاگرامی‌اش اعلام کرده بود. با اینحال رئیس کل دادگستری البرز می‌گوید که درباره ورود غیرقانونی و سرقت لوازم شخصی داریوش مهرجویی شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب فردیس یا پلیس مطرح نشده بود.

همچنین در واکنش به برخی ادعاهای دیگر درباره ملیت قاتل، مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اظهار داشت: نقش اتباع غیرایرانی در قتل مهرجویی و همسرش که شب گذشته در ویلای خود در اطراف کرج به قتل رسیده بودند، مشخص نیست و این ادعا تایید نشده است.

توضیحات دادستان شهرستان فردیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا