آزمون مشترک مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کانون کارشناسان در مرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

پایگاه خبری اختبار- آزمون مشترک مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کانون کارشناسان در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش اختبار به نقل از تسنیم، حسن عبدلیان‌پور در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مرکز وکلای قوه قضائیه برنامه‌ای برای برگزاری آزمون وکالت مشترک با کانون‌های وکلای دادگستری دارد؟ نیز گفت: فکر نکنم چنین چیزی باشد، فعلاً چنین برنامه‌ای برای برگزاری آزمون وکالت مشترک مرکز وکلا و کانون وکلا وجود ندارد و ممکن است در آینده در این باره تصمیم‌گیری شود.

کتاب قوانین آزمون کارشناسی رسمی دادگستری همراه با نمونه سوالات هوشیار

وی خاطرنشان کرد: اگر دوستانمان در کانون وکلا تمایلی به این بحث داشته باشند می‌توانیم درباره برگزاری آزمون مشترک بین مرکز وکلا و کانون وکلا گفت‌وگو کنیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره آخرین جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی رسمی که پیش از این قرار بود اسفند ۱۴۰۱ برگزار شود اما به تعویق افتاد، گفت: مقرر شده این آزمون به صورت مشترک بین مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کانون کارشناسان و در مرداد ماه برگزار شود.

عبدلیان‌پور افزود: ثبت نام را در هفته‌های پیش‌ِ رو آغاز می‌کنیم که عزیزان داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام خود را برای این آزمون انجام داده تا در موعد مقرر قانونی این آزمون برگزار شود.

لازم به ذکر است که این آزمون قرار بود در اسفند سال گذشته برگزار شود اما در آن زمان عبدلیان‌پور اعلام کرد به دلیل پر بودن وقت سازمان سنجش، امکان برگزاری در سال ۱۴۰۱ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه: علی‌رغم مخالفت‌ها، آزمون کارشناسی رسمی ۱۴۰۲ به شکل مشترک برگزار می‌شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. از زمان تصویب قانون تسهیل تنها آزمونی که برگزار نشد آزمون کارشناسی رسمی هستش، قبل ازتصویب این قانون معمولا هر سال یا دوسال یکبار این آزمون برگزار میکردن،
    متاسفانه نمایندگان مجلس هم هیچ اعتنایی به این آزمون ندارن نگاهشون فقط به آزمون وکالته،

    آقای عبدلیان پور هم از سال ۴۰۱ زمان ثبت نام و آزمون اعلام میکنن هیچ خبری نیست.

  2. خانم زنده دل شمارا به این روزهای عزیز پیام بنده را منتشر کنید. بالاخره چه زمانی نتایج نهایی آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۱اعلام می‌شود؟؟به خدا مردیم درانتظار

  3. چرا مرکز وکلا وکارشناسان رسمی نتایج قبولی نهایی شرکت کنندگان در آزمون کارشناسان رسمی سال۱۴۰۰را اعلام نمی کند؟؟؟؟؟؟دوسال از آزمون گذشته وهنوز نتایج نهایی اعلام نشده !!

  4. اخه دادگستری با قوه قضاییه مگه یکیه که مشترک برگزار میکنن شماهمون ازمون خودتونو برگزار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا