آغاز فرایند مصاحبه قبول‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۰ در آینده نزدیک

پایگاه خبری اختبار- مدیرکل امور امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه، از اتمام بررسی و تطبیق مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ در ۱۵ استان خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط‌عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، دکتر محسن برزوئی عنوان کرد: مرحله بررسی مدارک اولیه استخدامی قبول شدگان آزمون کادر اداری سال ۱۴۰۰ دادگستری‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، چهار محال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، گیلان، گلستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و هرمزگان به اتمام رسیده است و استان هایی که تاییدیه بررسی مدارک داوطلبان را اخذ نموده اند، پس از اعطای مجوز برگزاری مصاحبه تخصصی می توانند فرایند برگزاری مصاحبه های تخصصی خود را رسماً آغاز نمایند.

بیشتر بخوانید:

 دکتر محسن برزوئی همچنین افزود: گزارش سایر استان ها در دست بررسی است و تائیدیه و مجوز مصاحبه تخصصی به زودی به آنان نیز ابلاغ خواهد گردید.

شایان ذکر است، زمان و مکان مصاحبه داوطلبان پذیرفته شده که مدارک آن ها مورد تایید قرار گرفته، متعاقباً از سوی کارگزینی دادگستری استان ها به آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

    1. تیرماه مصاحبه بوده و الان ۵ مهره و هیچ خبری هم نیست. هرچی هم زنگ میزنیم جوابی نمیدن و میگن یه ماه بعد. تیرماه گفتن یه ماه دیگه. مرداد گفتن یه ماه دیگه. شهریور گفتن یه ماه دیگه و الان مهره ! مسئولین محترم قوه وات ایز دیس؟! وات؟
      اگر بهتون برنمیخوره و توهین نمیشه بهتون یه فکری هم به حال این جوون های بیکاری که درس خوندن و قبول شدن و مصاحبه دادن و منتظر نتیجه هستن هم باشین. اینها هم انسانن به خدا!
      سال ۱۴۰۰ وقتی ثبت نام کردیم ظرفیت آزاد متصدی امور دفتری شهرمون بهشهر ۷ نفر بود. بعد از چند روز اعلام کردین از ۷ ظرفیت سهمیه آزاد ۴ ظرفیت به کارکنان حل اختلاف اختصاص پیدا کرده. هیچی نگفتیم و این ظلم رو تماشا کردیم. با این شرایط سخت هم کارگری کردیم و هم در کنارش مطالعه کردیم و قبول شدیم. تیرماه بود بعد از انجام مصاحبه اعلام کردین که طبق قانون ۲ نمره به متاهلین اضافه میشه. ماهایی که پدرمون هزینه ای نداشت واسه ازدواجمون و نتونستیم ازدواج کنیم و هرجا میرفتیم خواستگاری میگفتن کار نداری بهت زن نمیدیم باز هم این ظلم رو تماشا کردیم و هیچی نگفتیم. تا کی ظلم؟! شمایی که داری این پیام رو میخونی و شاید حتی نسبت به انتشارش هم بی تفاوت باشی اگه دستت به اون بالا بالاها میرسه این حرف های پر از درد و رنج رو بهشون برسون… بگو بترس از آه مظلومی که جز خدا کسی رو نداره. این آه دودمانت را بر باد خواهد داد!

  1. سلام الان دوماه ازشروع مصاحبه ها میگذره وآخر مردادهم تموم شد.مسئولین محترم منابع انسانی قوه قضاییه خواهشا اعلام کنند که کی وچه روزی نتایج نهایی اعلام میشه درمورد افرادی که مصاحبه دادند؟ مُردیم از دلشوره ودلواپسی پس کی میخواهند اعلام کنند؟

  2. سلام جایی خوندم نوشته شده گزینش و مصاحبه تا پایان سال ۱۴۰۱ روندش تکمیل میشه
    کسی اطلاع داره چند روز . هفته . ماه . یا سال دیگه این فرایند تکمیل و شروع به کار توی دادگستری میشه
    استان کهگیلویه و بویراحمد
    ابلاغ و اجرا
    🙏🙏🙏

  3. اونایی ک تکنولوژی کامپیوتر بودن هم واسه مصاحبه ازشون دعوت ب عمل میاد یا نه
    هنوز کسی با من تماس نگرفته ماشین نویس ستاد تهرانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا