ابهام درباره زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- با رسیدن به روزهای پایانی تیرماه ۱۴۰۲، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه نامشخص است.

به گزارش اختبار، پیش از این رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه خبر برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ در مردادماه را اعلام کرده بود.

با اینحال و علی‌رغم زمان اندک باقی‌مانده تا این ماه، همچنان خبری از ثبت‌نام و جزییات برگزاری آزمون نیست.

این درحالی است که به طور معمول ثبت‌نام آزمون‌های استخدامی حدود ۲ تا ۲ ماه و نیم قبل از تاریخ برگزاری انجام می‌شود.

وعده برگزاری آزمون مشترک با کانون کارشناسان رسمی

عبدلیان‌پور در مصاحبه روز ۸ خردادماه سال جاری خود درباره آخرین جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی رسمی که پیش از این قرار بود اسفند ۱۴۰۱ برگزار شود اما به تعویق افتاد، گفته بود: مقرر شده این آزمون به صورت مشترک بین مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه و کانون کارشناسان و در مرداد ماه برگزار شود.

عبدلیان‌پور افزود: ثبت نام را در هفته‌های پیش‌ِ رو آغاز می‌کنیم که عزیزان داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی ثبت نام خود را برای این آزمون انجام داده تا در موعد مقرر قانونی این آزمون برگزار شود.

لازم به ذکر است که این آزمون قرار بود در اسفند سال گذشته برگزار شود اما در آن زمان عبدلیان‌پور اعلام کرد به دلیل پر بودن وقت سازمان سنجش، امکان برگزاری در سال ۱۴۰۱ وجود ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام.
    بنا به گفته های قبلی رییس مرکز چون سال ۱۴۰۱ آزمون برگزار نشد قرار بود سال ۱۴۰۲ دوبار آزمون کارشناسی رسمی برگزار بشه،نمیدونم کلا این آزمون فراموش کردن یا جز قانون تسهیل نیست. چرا کسی پیگیر این موضوع نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا