اصلاحات دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش  «مشاغل آموزگار – دبیر و هنرآموز» در سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش اختبار ، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «مشاغل آموزگار- دبیر و هنرآموز» سال ۱۴۰۳ به تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۲، اصلاحات دفترچه راهنمای از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

متقاضیان می توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و این اصلاحیه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت‌نام (۱۴۰۲/۱۱/۱۶)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

الف) اصلاحات متون دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون:

توضیحات مندرج در بخش پنجم، مراحل و شرایط ثبت‌نام (صفحه ۴۲) به شرح زیر اصلاح می شود:

ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ‌التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه است و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت نیز، تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت خواهد بود.

همچنین در خصوص معافیت دائم، تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم، دو (۲) ماه پس از آخرین روز ثبت‌نام آزمون استخدامی (تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶) است.

ب) تبصره مربوط به شرایط احراز تحصیلی:
تبصره زیر به شرایط رشته تحصیلی‌های مجاز شغل آموزگاری اضافه می شود:

«حافظان درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم به شرط داشتن حداقل مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا داشتن گواهینامه سطح ۲ و بالاتر تحصیلات حوزوی»

ج) اصلاحات مربوط به شغل محل در اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنما درج شده است.

جهت مشاهده اصلاحات جداول شغلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش را دانلود کنید

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. سلام ،در ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی بند ۱۹قسمت کد رشته تحصیلی نیاز به ویرایش دارم،مهلت ویرایش هم تمام شده چکار کنم ،لطفا راهنمایی ام کنید.

  2. واقعا چرا همه رشته ها هست همه مدیریتا هست جز مدیریت صنعتی که سختتر از مدیریتا دیگه هم بود نیس
    چرا استثنا قائل شدین ماها که هم متاهلیم و هم نیازمند به در امد الان تنها امیدمونم نشد چقدر خوشحال شدیم که شرط سن و برداشتن و چقدد ناراحت که رشتمون نیس 😔

  3. من خانمی متولد ۶۱م لیسانس ادبیات ۶ترمه تموم کردم عملا سه ساله کارشناسی گرفتم از مهدکودک شروع کردم مربی بودم، تا الان که ۴۱ سالمه ۱۶ سال سابقه کار دارم، تا الان بخاطر انفجار جمعیت و نداشتن سهمیه جا موندیم، الانم که میتونم، بخاطر شرط سنی بیخود و مجرد بودن نمیتونم شرکت کنم، درحالی‌که هم زبون بچه ها رو بلدم، هم تربیت بچه ها رو میشناسم، کاش ۱ تبصره ای میذاشتن میدیدن اونهایی که بخاطر تجرد میمونن نکنه گزینه مربوطه باشه، همیشه قانون و قوانین ما ایراد داره، اونوقت اونیک رفته دنبال عشق و عاشقی باید ۵ سال فرصت بهش فرجه بدن….بعدش بچه هامون بیفته دست اونهایی که اصلا نمیدونن بچه با کدوم ب نوشته میشه

  4. مدیریت دولتی میتونه امتحان بده بازرگانی میتونه
    مدیریت صنعتی نمیتونه امتحان بده :-( تقصیر ما چیه بد انتخاب رشته کردیم وگرنه آموزش تو خونمونه کاش همه رشته ها بود

  5. سلام
    تخصص ومهارت آموزش و ارتباط با بچه کار هر کسی نیست در کل دنیا این شرایط و محدودیت های سنی استخدام وجود ندارد شماها اصل را بر امتیاز فرزندآوری و تاهل و بچه را ملاک سن و ارزش و مهارت قرار می دهید و کلی فوق لیسانس به علت ناباروری را محکوم به جرم و محروم از آزمون می کنید.فرهنگ و اخلاق استخدامی شما مسئولان جبهه مخالف نسل جدید است.

  6. درباره ی پذیرش در آموزش و پرورش
    خواهشا خواهشا و لطفا مسئولین مربوطه خیلی مواظب پذیرش افراد در این شغل باشید
    داریم می بینیم یه عده که جمعیتشونم زیاده به معلمی به چشم یه شغل حاشیه ایی و راحت با تعطیلات و حقوق و مزایا نگاه میکنن درحالیکه معلمی حساس ترین شغل و پایه ی همه ی شغل ها و مهارت هاست
    ما به عنوان والدین دانش آموزان ابتدایی اگر خودمون با بچه ها درس ها رو کار نکنیم مطمئنیم و می بینیم که بچه هامون دچار مشکلات اساسی در یادگیری میشن که همه اش هم از کم کاری معلمان و نداشتن وجدان کاری و صدالبته نظارت نداشتن کافی مسئولین آموزش و پرورش بر کار معلم ناشی میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا