اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۲ از سوی این دانشگاه منتشر شد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی می رساند، نتایج دوره با آزمون این مقطع از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org منتشر گردیده است.

پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال ١۴٠٢ جهت احراز صلاحیت های عمومی تحت بررسی است لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

زمان و نحوه ثبت نام

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه تا پایان روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.
عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره : کلیه پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

۱- اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل

۲- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

۳- شش قطعه عکس ۴ ✖ ۳ تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)

۴- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره های مذکور که بیش از یکسال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد).

۶- تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

۷- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

برای دانلود راهنمای پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا