اعلام جرم دادستانی تهران علیه زینب موسوی
پایگاه خبری اختبار- دادستانی تهران علیه یک کمدین و فعال مجازی اعلام جرم کرد.
به گزارش اختبار، خبرگزاری قوه قضاییه (میزان) امروز اعلام کرد:
از روز گذشته انتشار یک قطعه از برنامهای که در بستر فضای مجازی پخش میشود انتقادهای بسیاری را به همراه داشت.
انتشار این برنامه در بستر فضای مجازی که با صحبتهای خلاف عفتعمومی مجری برنامه در مورد فردوسی از مفاخر ادبیات و شعر ایران همراه بود، اعلام جرم دادستانی تهران علیه وی را به همراه داشته است.
با تشکیل پرونده برای این فعال فضای مجازی دادستانی تهران تحقیقات بر روی پرونده را آغاز کرد.



آگاهانه توهین کردن با اشتباه سهوی تفاوت زیادی دارد به نظر من باید حساب گستاخ را رسید تا هر کسی اندازه خودش بداند و پایش را به اندازه گلیمش دراز کند
قعطا بلید مجازات شود موضوع فرهنگی چون شاعران بزرگ فردوسی و .. موضوع طنز نیست اگر مجازات نشود عادی سازی میشود ، این خانم فراموش کرده به زبانی آمده به فردوسی بزرگ تاخته مدیون همین بزرگوار است
باید اشد مجازات رو براش در نظر بگیرند تا کسی جرعت چنین گستاخی نکند..
البته این خانم کارش درست نبوده وهموطنان زیادی هم واکنش نشون دادن وخود این خانم هم رفع مسعولیت برا اون گفته هاش داشته صفحه اینترنتی هم بسته شده حالا میخام بدونم دادستانی چکار میخاد بکنه ایا متظور زندان وجریمه هست که بدسلیقگی هستش ضمنا نکنه میخاد پای این قوه قضاییه تو هر اعلام نظری باز بشه وحالا ازین خانم شروع کردن فقط لطفا درد هویت ایرانی باشه دوباره یه پروژه شروع نشه بهتره.
همدیگه رو ببخشید از خطای هم بگذرید به هم رحم کنید با روش پیامبر بزرگوار اسلام رفتار کنید
کسی که به مشاهیر کشور خود توهین کند مجرم نیست احمق است لذا نباید کاری کرد که این افراد احمق مطرح شوند
وقتی نهادهای ما موقعیکه یک بلاگر به خودش اجازه میده که مسئولای تراز اول مملکت رو به سخره بگیره و هیچ عکس العملی از خودشون نشون نمیدن او باید جرأت بکنه وبه مشاهیر کشور بی احترامی کنه…….خودکرده را تدبیر نیست
نظر خودش هست و خود من به این شاهنامه خیالی که بخاطر پول بود بهایی نمی دم ولی یک منظومه بی نظیر هست و شاهکار
تابعیت ایرانیشو ازش بگیرید کسی ک ب فردوسی احترام نذاره لایق نام ایرانی نیست
ایشان در دادگاه حاضر شود و جواب مردم ایران را بدهد
بعضیها میخوان زیاد دیده بشن ولی به چه قیمتی متاسفم…..
اعدام کنید
کاری بدی کرد ولی قطعا قابل بخشش است
تو در حد بخشش از طرف مردم پارس نیستی،
آفرین دروددرست گفتی قابل بخشش هست به هم رحم کنیم همدیگر ودوست داشته باشیم الگومون پیامبر بزگوار اسلام باشه
قابل بخشش نیست
هرگز قابل بخشش نیست و نباید بود
اتفاقاً این سری حقشه
این بار اول نیست
تو دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی مدام در حال تمسخر ایشون بود
و چرت و پرت های که براندازها برای تمسخرش میگفتن این خانم هم همون هارو تکرار میکرد
و حتی بعد از خبر شهادت دست از این رفتار ناجوانمردانه ش علیه ایشون برنداشت
الانم نباید براش دلسوزی کرد
باید یه جای متوجه حد و حدود خودش بشه
و باید بفهمه همین مردمی که بردنش بالا ازش حمایت کردن
وقتی حد خودت رعایت نکنی
حالا هم همین مردم به راحتی میتونن بزننش زمین
وقتی به همه چیزه مردم و کشورت توهین کنه چطوره قابل بخشش هست.انگار عادت داری
به هیچ عنوان قابل بخشش نیست .ایشون دلقک هستن اما دلیل نمیشه به خاطر دلقک بازی بیاد شاهنامه رو مورد تمسخر قرار بده
اگر توهین به رهبر یک کشور جرم محسوب میشه و حبس داره
شاهنامه و فردوسی بزرگ برای ایرانی ها و فارسی زبان ها از احترام بسیاری برخوردار هست .و ما محاکمه این خانم رو از مقامات قضایی خواستاریم .
به عنوان یک ایرانی
از مقامات محترم قضایی
به دلیل بی ادبی و نداشتن عفت کلام و تمسخر تاریح ایران و توهین به فردوسی بزرگ که آثار بسیار ارزشمندی
همچون شاهنامه برای ایران و فارسی زبانان به یادبود گذاشت
خواستار محاکمه و حبس برای این خانم
و برکناری کامل از تلوزیون و فضای مجازی این خانم نامحترم هستم .
اصلا هم قابل بخشش نیست
به نظر بنده درسته شاید کار درستی نکرده باشه اما ما نباید واسه یک کلام همه رو به سلابه بکشیم
با احترام
متاسفانه شاهد آن هستیم که توهین و جسارت به فرهنگ را گروهی آزادی بیان پنداشته اند و اظهار تأسف کرده اند و بیان داشته کسی که هزار سال پیش فوت کرده می توان بدان توهین کرد و کیفری برای آن نیست چطور می شود که حرم ساب النبی اعدام است ولی توهین به فرهنگ پارسی جرم نیست در کدام کشورتوهین به اسطوره آن مجاز است، تمام کشورهای دنیا در حال ایجاد تمدن هستند و ما با لوده کی کمدینی تمدن را زیر سوال می بریم و انتظار سکوت داریم ، خنده و دلقک بازی با توهین و بی احترامی فرق دارد. باید تاسف خورد بر استادی که این توهین را آزادی بیان پندارد، زینب موسوی هنوز الفبای فارسی را به خوبی نمی شناسند و به خود اجازه داده با سخیف تربت کلمات فرهنگ و تمدن پارسی را مسخره نماید و بخاطر خنده و جذب چند فالور.
اینجانب به عنوان یک ایرانی از دادستان محترم خواهانم با ایشان آنگونه که شایسته خودش هست برخورد شود تا اینگونه توهین به بزرگان ایران زمین صورت نپذیرد.
اشد مجازات