اعلام جرم دادستانی تهران علیه زینب موسوی
پایگاه خبری اختبار- دادستانی تهران علیه یک کمدین و فعال مجازی اعلام جرم کرد.
به گزارش اختبار، خبرگزاری قوه قضاییه (میزان) امروز اعلام کرد:
از روز گذشته انتشار یک قطعه از برنامهای که در بستر فضای مجازی پخش میشود انتقادهای بسیاری را به همراه داشت.
انتشار این برنامه در بستر فضای مجازی که با صحبتهای خلاف عفتعمومی مجری برنامه در مورد فردوسی از مفاخر ادبیات و شعر ایران همراه بود، اعلام جرم دادستانی تهران علیه وی را به همراه داشته است.
با تشکیل پرونده برای این فعال فضای مجازی دادستانی تهران تحقیقات بر روی پرونده را آغاز کرد.



این اعلام جرم داستانی علیه یک کمدین گستاخ و دلقک رو میشه به فال نیک گرفت و امید به عدالت داشت
به امید روزهایی خوش
سلام. کار فکاهی کمدیست و هیچ وقت قابل پیگیری از طریق قانون نیست با این تایید یعنی ایران قابلیت تحکم غیرهادلانه و عدم اشراف قانون بر زندگی را دارد. ادامه بر ناعدالتی حق این مملکت است چون با معرکه گیری و غول سازی از افراد راه برای غول سازی افراد متاخر دوام پیدا می کند. هر فردی قابلیت نقد و فکاهی و شوخی را باید داشته باشد. اساسا ملتی که در چهارچوب کشور ایران زندگی می کنند جوگیر و احساساتی هستند اما حقوق و عدالت و آزادی فراتر از این قسم توهمات عامیانه است . باید حقوق دانان وارد عمل شوند که چرا برای این خانم دادستانی وارد عمل شده؟ به چه جرمی؟
برای دیده شدن نیاز نیست دست به هرکاری بزنید .فردوسی و….جایگاهشون مشخصه در ایران و خیلی از نقاط دنیا اونم به احترام .شما داری چیکار می کنی باخودت خانوم !!!به چه قیمتی شخصیت خودت رو زیر سوال می بری ؟اعتبار و احترامت رو از دست میدی !میگن عقل که نباشد جان در عذابست حکایت شماست .
این نادان رو باید مجازات کنند.قرار نیست هر کس هر چیزی رو بگه و بعد بگیم آزادی بیان…
دادستان محترم موضوع خانم موسوی ایشان میخواست مشهور بشه که به طور رایگان و هزینه زیاد جهانی شد و حتما بعد از دادگاه خیلی راحت بهش اقامت رایگان یک کشور دیگر را میدهند
مجید خوش خیال…
فردوسی شاعر مسلمان و پارسی گوی قرن چهارم بعد از اسلام است که ماموریت اش ثبت شاهنامه ، سند فرهنگی، ادبی و تاریخی گذشتگان ما بوده و وظیفه ما پاسداری ازین میراث است وقتی این ارزش ها به بی ارزش تبدیل شد هویت ایرانی و زبان فارسی هم به فراموشی سپرده میشه که هدف اصلی کسانی که میخواهند ایران نابود بشه
اینجانب اول بعنوان یک ایرانی دوم بعنوان یک نویسنده و پژوهشگر و دکلماتور اشعار پارسی اشد مجازات را برای ایشان خواستارم .
درود بیکران.
این فرد باید براساس قانون اشد مجازات شود چون توهین به فرهنگ و تمدن، یعنی هتک حرمت به اصالت و ریشه یک ملت است. این افراد در صف دشمن هستند برای تحریک ملت و هزینه تراشیدن برای حکومت
نباید با اسطوره های کشور مثل فردوسی خیام رازی و….. توهین کرد .
اگر میخواهی خودت را مطرح کنید راههای دیگر وجود دارد
احترام به مفاخرکشورلازم است اماآزادی بیان هم خوب هست
عزیزم شم اصلا میدونید آزادی بیان به چی مبگن
مشکل بعضی از ما در قضاوت یا افراط،،،یا تفریط ،،،اصلاح امور اجتماعی،وایجاد بستر برای رشدوتوسعه هنجارهای اجتماعی متناسب با فرهنگ یک جامعه از پیچیدگی های متنوع و گوناگون عبور می کند،وبه سان بند بازی بر روی تیغ شباهت دارد،،با الگوهای از پیش تعیین شده،وقوانین خلق الساعته قابلیت اصلاح پذیری پیدا نخواهد کرد،بیائیم همه با هم پای به اجرای قوانینی بفشاریم که نافع جامع باشد،اصلاحگری اجتماعی را درپی داشته باشد،باشد بلوغ فکری هم آحاد جامعه ایران را تمنا داریم
باید جلو همچین موجوداتی رو بگیرند وگرنه گستاختر میشن…
ضمن تشکر از دادستانی اما یه نکته مهم اینکه مجازات این خانم باید توسط مردم انجام بگیره ؛ به شکل آنفالو کردن وریپورت صفحه ش ، این خانم دنبال مطرح شدنه ، منتها به شکلی که از هستی ساقط نشه !! مثلا به قرآن و مسائل مذهبی جرات شوخی کردن نداره … اما پیش خودش گفته با فردوسی وشاهنامه شوخی زننده کنم ..مشکل حادی برام درست نمیشه فقط بیشتر معروف میشم !!
عرب هر چه باشد مرا دشمن است/ کج اندیش و بدخوی و اهریمن است، چو بخت عربب بر عجم چیره گشت/ همه روز ایرانیان تیره گشت
این اعلام جرم داستانی علیه یک کمدین گستاخ و دلقک رو میشه به فال نیک گرفت و امید به عدالت داشت
مگر شاعر خدا و پیامبر هست که نشود حرفی زد یک شاعری هست مثل بقیه شاعر ها منتهی این افسانه سرا و ضد زن هست
بله باید اشد مجازات براش اجرا بشه
فکر عالی کردند
ایشان صرف نظر ازبعضی کلمات بظاهر زشت ،گفته ونظرهزاران درکشورراگفت،بعضیهاذمیخواهند ازفردوسی چیزعجیب وغریبی بوجودبیارند وپجای قران حافظ جایگزین کنند که این امور مقبولیت همگانی ندارند
قطعنا ما ایرانیها ایرانپرست کتاب دین وایین مان باشما بیگانگان جداست
مطمئناً شما نسبت به تاریخ و فرهنگ ایران زمین هیچ تعلق خاطر و ارزشی قائل نیستید،اتفاقا ما درکنار ارزش های دینی و مذهبی مفاخر فرهنگی و تاریخ ایران زمین برایمان ارزشمند و قابل احترام هستند.چرا افکار و اذهان را منحرف میسازید؟دیگر دوران این شکل سخنان و سخنان به پایان رسیده