انتشار و حذف اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه

پایگاه خبری اختبار- ساعات پایانی شب گذشته اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه که برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ برگزار می شود در سایت سازمان سنجش منتشر شد، ولی پس از مدتی از صفحه اصلی سایت حذف شد.

به گزارش اختبار، در حالی که طبق دفترچه راهنمای آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه این آزمون قرار بود روز سه شنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه و سه روز قبل از برگزاری آزمون (۱۸ اسفند) منتشر شود، امکان دریافت کارت آزمون از شب گذشته فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

اگر چه اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه  (نوبت دوم ۱۴۰۲) از سایتت سازمان سنجش حذف شده است اما این در حالی است که هنوز لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال است و با وارد کردن اطلاعات امکان مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد.

برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه (نوبت دوم ۱۴۰۲) در نوبت عصر

حسب اعلام برخی از داوطلبان این آزمون، طبق کارت دریافتی، آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه (نوبت دوم ۱۴۰۲) قرار است در نوبت عصر روز جمعه (ساعت ۱۵) برگزار شود.

با توجه به اینکه زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز روز ۱۸ اسفند ماه تعیین شده است، احتمالا تصمیم مسئولان بر برگزاری این آزمون در نوبت عصر بوده است.

احتمال تغییرات در شرایط برگزاری آزمون

با این حال به داوطلبان محترم توصیه می شود تا زمان اعلام رسمی در سایت سازمان سنجش از دریافت کارت ورود به جلسه خودداری کنند تا در صورت تغییر احتمالی اطلاعات دچار اشکال و اشتباه نشوند.

پیش از این مرکز وکلای قوه قضائیه در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، سه شنبه ۱۵ اسفند را زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون اعلام کرده بود، به طور معمول نیز سابقه نداشته است که کارت ورود به جلسه آزمون ها با این فاصله زیاد پیش از آزمون منتشر بشوند و اتفاق اخیر ظاهرا ناشی از یک اشتباه بوده است.

کتاب قوانین خاص آزمون وکالت هوشیار

دوره قوانین عام و خاص حقوقی و کیفری آزمون وکالت هوشیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. باسلام و عرض ادب
    باتوجه به اینکه زمان ثبت نام کد پیگیری و شماره پرونده در فرم ثبت نام آزمون درج شده است ،اما در سامانه سازمان سنجش وقتی اطلاعات را وارد میکنم پیام داوطلبی یافت نشد داده می شود و عملا امکان اخد کارت ورود با جلسه وجود ندارد .لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید . با تشکر و توفیق الهی

  2. اینجوری برای شهرستانی ها بهتره و راحت تر خودشون رو به محل آزمون میرسونن. آزمون قبلی گفتن ۷.۳۰ باید در محل حضور داشته باشید. برخی شهرستان ها طرف باید ۵ صبح از خواب بیدار بشه که به موقه برسه. به نظرتون این موقه صبح ماشین هست؟

  3. باسلام
    امیدوارم محل برگزاری آزمون فقط در مراکز استان ها نباشد
    چون که استانی مثل سیستان و بلوچستان که از نظر جغرافیایی بزرگترین استان کشور محسوب می شود و بعضی از دوستان مسیر ۹۰۰ کیلومتری رو تا محل برگزاری آزمون طی میکنند،باعث نشود نتوانند در این آزمون شرکت نکنند

  4. دمه مرکز گرم خدایی بهترین موقعه رو برای ازمون در نظر گرفته سه ظهر عالیه کی حوصله داره واقعا صبح بیدار شه اخه از الا امیدوار شدم با سابقه ای که مرکز هم داره سوالات استاندارد هست پس هرکی خونده قبوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا