انتشار کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش اختبار، کارت شرکت در آزمون وکالت مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ – نوبت دوم در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

لینک دریافت کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

لینک دریافت کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه اسفند ۱۴۰۲ از درگاه سازمان سنجش به آدرس زیر میتوانید دریافت کنید:

لینک دریافت کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

این آزمون در بعدازظهر روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در حدود ۵۰ شهر کشور برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۵:۰۰ (سه بعدازظهر) آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است

نحوه بازیابی شماره پرونده – سریال ثبت‌نامی و کد پیگیری

داوطلبانی که شماره پرونده – سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند از لینک سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور با ورود به بخش دریافت شماره پرونده و کدپیگیری و انتخاب نوع آزمون، و سپس عضویت در سیستم نسبت به دریافت شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود اقدام نمایند.

لینک سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش

تنها راه بازیابی شماره پرونده، سریال ثبت‌نامی و کد پیگیری در صورت فراموشی سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سازمان سنجش می‌باشد، ابتدا باید در سامانه عضو بشوید و نهایتا نام آزمون «مرکز وکلا قوه قضاییه» را انتخاب کنید و درخواست شماره مدنظر خود را بدهید.

بیشتر بخوانید

دوره قوانین عام و خاص حقوقی و کیفری آزمون وکالت هوشیار

کتاب قوانین خاص آزمون وکالت هوشیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا