تصویب کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه/ ۱۲۱ ماده الحاقی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

پایگاه خببری اختبار- نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه را با ۱۳۱ رأی موافق تصویب کردند و وارد بررسی جزئیات لایحه شدند.

به گزارش اختبار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه) به بررسی کلیات گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه پرداختند.

کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان نمایندگان به رای گذاشته شد که با  ۱۳۱ رای موافق، ۸۱ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۲۸ نماینده حاضر در مجلس، به تصویب رسید و مجلس بررسی جزئیات لایحه برنامه را شروع کرد.

پس از تصویب کلیات لایحه، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که جلسات کمیسیون تلفیق از نماز مغرب تا ۱۰ تا ۱۱ شب تشکیل می‌شود، ۱۲۱ ماده الحاقی هم به کمیسیون تلفیق ارجاع خواهد شد که از همین امروز به بررسی موارد ارجاعی بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. هموطن عزیزم فعلاً طعم تلخ دوران بازنشستگی را با حقوق ناچیز و علافی و شب را به صبح و صبح را به شب گره زدن و احساس پوچی و بیهودگی و در نهایت افسردگی و بیماری های عجیب قلبی و….را نچشیده ای تا معنای واقعی مظلومیت بازنشسته ها را با تمام وجود حس کنی.

  2. متأسفانه در کشور ما بازنشسته بیشتر سازمانها به افراد فراموش شده با حقوقی که کفاف ده روز را هم نمیدهد تبدیل می‌شوند. من بعنوان یک شاغل که بخاطر مشکل جسمی تجربه چندسال بازنشستگی را دارم حاضرم تا لحظه مرگ بازنشسته نشم. بازنشستگی یعنی فراموش شدن افسردگی بیماری های عجیب جسمی و روحی در یک کلام بازنشستگی یعنی مرگی طولانی همراه با درد و رنج.

  3. باسلام. امیدواریم نمایندگان محترم مجلس، طرح اضافه خدمت کارکنان دولت رالغوکنند وتصویب نکنند،، ماهمین سی سال خدمت به سختی داریم کارمیکنیم، چه جوردولت میخواد خدمت اضافه کند؟؟ چراماکه ۲۹سال خدمت کرده ایم بایدباتن خسته ، یکسال اضافه خدمت کنیم؟ چرامابایدتاوان صندوق بازنشستگی پس بدیم؟؟

  4. سلام، انشاء الله برنامه هفتم و الحاقات آن از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز بشه. از مجلس انقلابی می خواهیم بازگشت به کار جانبازان بازنشسته را در برنامه هفتم مؤکدا وارد و اجرای آن را پایش کند. خدا نگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا