تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی ‌تصدی منصب قضاء (ویژه طلاب)

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی ‌تصدی منصب قضاء تمدید شد.

به گزارش اختبار، سازمان سنجش در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی ‌تصدی منصب قضاء  (ویژه طلاب) در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام این آزمون که از  از روز چهارشنبه مورخ  ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ آغاز و در روز شنبه مورخ  ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ مهلت داشت به مدت یک هفته در سال ۱۴۰۱ تمدید شد و داوطلبان می بایست از ۱۴ فروردین  لغایت ۲۰ فروردین  ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی ‌تصدی منصب قضاء (ویژه طلاب) سال ۱۴۰۰

  پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸، ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو و بهار طبیعت، به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء (ویژه طلاب) سال ۱۴۰۰ می‌رساند،

با توجه به تعطیلات پیش رو و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۲/۲۸) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ لغایت روز شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا