جزئیات رفع توقیف خودرو به علت حجاب و دستور پلیس به مناسبت دهه فجر

پایگاه خبری اختبار- سردار منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از ترخیص وسایل نقلیه ای که در چارچوب مقررات پلیسی، توقیف فیزیکی شده اند در آستانه ۲۲ بهمن و مبعث نبی اکرم (ص) خبر داد.

 به گزارش اختبار سخنگوی فراجا اعلام کرد: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی؛ به جهت افزایش رضایت شهروندان از خادمان شان در مجموعه پلیس، بنابر تدبیر سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه ای که صرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده‌اند، می‌توانند از تاریخ شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” با مراجعه به قسمت پلیس راهور و “صفحه ترخیص خودرو” نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

رفع توقیف خودرو شامل تمامی تخلفات رانندگی و موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب

وی افزود: ترخیص خودروهای توقیفی شامل تمامی تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است و البته مشمول خودروهایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، نمی‌شود. همچنین به جهت تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، از طریق ستاد ترخیص پلیس راهور فراجا نسبت به تقسیط جرایم رانندگی اقدام خواهد شد.

انواع خدمات اپلیکیشن پلیس من

  • خدمات گذرنامه
  • خدمات آگاهی
  • خدمات راهور
  • خدمات نظام وظیفه
  • خدمات نظارت همگانی
  • خدمات پیشگیری
  • خدمات مرزبانی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. اگه این جرمه، به جامعه آسیب میزنه و منطق عقلانی پشت مجازاتش وجود داره، پس چرا بخشیدید؟ آیا اگر کسی دزدی کنه به مناسبت عید می بخشید؟

  2. منی که گواهی نامه هنوز نرسیده دستم توقیف شدم برام پیام ترخیص اومده به من تعلق میگیره قبلش منو دادگاه فرستادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا