غیر فعال بودن لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سردفتری ۱۴۰۳

پایگاه خبری اختبار- در حالی که طبق آگهی منتشر شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سامانه سنجش، اعلام شده بود ثبت نام آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳ از امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می شود، ولی هنوز لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون غیر فعال است.

طبق آگهی منتشر شده از وی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سامانه سنجش، داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳ باید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون به مبلغ سیصد و بیست هزار تومان را به صورت الکترونیکی و از قسمت «خرید کارت اعتباری» در سامانه سنجش خریداری و موقع ثبت نام شماره سریال ۱۲ رقمی آن را وارد سامانه کنند.

با این حال با وجود گذشت چند ساعت از اعلام آغاز ثبت نام در آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳، هنوز لینک مربوط به خرید کارت اعتباری در سامانه سنجش غیرفعال است.

غیر فعال بودن لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سردفتری ۱۴۰۳
غیر فعال بودن لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سردفتری ۱۴۰۳
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام لطفا راهنمایی کنید چرا با وجود گذشت چند روز از اعلان ثبت نام آزمون سردفتری۱۴۰۳ لینک خرید کارت اعتباری عیر فعال است

  2. ایا ما که برای ۱۴۰۲ ثبت نام کردیم می توانیم برای ۱۴۰۳ هم ثبت نام کنیم یا برای ما ثبت نام غیر فعاله یعنی نکنه کارت اعتباری بخریم بعد بریم داخل سایت اجازه ثبت نام نده خواهشا پاسخ بدید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا