فروشگاه وکیل استور تقویم وکلا ۱۴۰۳ را رونمایی کرد

فروشگاه وکیل استور تقویم وکلا ۱۴۰۳ را رونمایی کرد!

به گزارش روابط عمومی فروشگاه وکیل استور، این مجموعه به جهت آنکه به صورت تخصصی در حوزه وکالت فعالیت می کند همیشه در تلاش بوده تا اقلامی که وکلا بیشتر با آنها سروکار دارند را با کیفیت و کاربرد بیشتر طراحی و تولید نماید.

از جمله این موارد می توان به پوشه های وکالت و تقویم ثبت اوقات رسیدگی اشاره نمود که وکلا با هر میزان سابقه و تعداد موکلینی که داشته باشند، به آنها نیاز مبرم دارند. انتخاب بهترین مدل سبب می شود امور پرونده ها با نظم و دقت بیشتری انجام شود.

در ادامه با تقویم کاربردی وکلا ۱۴۰۳ آشنا خواهید شد.

فروشگاه وکیل استور

ماهی رو هر وقت از آب بگیرید، تازه نیست !!

مهمترین مسئله در استفاده از تقویم های وکالتی، در اختیار داشتن آنها در زمان مناسب است. یعنی با مشخص شدن اوقات رسیدگی سال جدید از دی ماه توسط سیستم قضایی، هر وکیلی باید آنها را به صورت منظم در یک دفترچه واحد ثبت نماید تا از تداخل جلسات و فشردگی آنها بکاهد. این موضوع کمک میکند تا با تمرکز و توان مناسب آنها را اداره نماید.

چیزی که اغلب وکلا می گویند، نداشتن تقویم سال جدید در زمان مناسب سبب شده ناچارا آنها را در سررسیدهای گوناگون،تقویم سال جاری یا تخته وایت برد نصب شده در دفاتر وکلا ثبت نمایند. که این امر سبب سردرگمی در برنامه ریزی آنها می شود.

فروشگاه وکیل استور با توجه به رابطه ی تنگاتنگ با وکلا و دریافت فیدبک های آنها، همواره به دنبال کاستن مصائب این قشر بوده است که در نتیجه  امسال هم چون سنوات گذشته، تقویم کاربردی وکیل سال ۱۴۰۳ را از ابتدای دیماه ارائه نموده است.

فروشگاه وکیل استور

متاسفانه برخی از وکلا برحسب عادت منتظرند تا نهاد وکالت مربوطه استان شان، تقویم های سال جدید را به ایشان عرضه کند ولی برحسب تجربه برای هر وکیل با تجربه ای بدیهی ست که این امر زودتر از روز وکیل مدافع یعنی هفت اسفندماه صورت نمی پذیرد. این یعنی ۲ماه دیرتر از زمانی که بایستی در اختیار وکلا قرار میگرفت.

هیچ ارزانی بی علت نیست ؟!

نهادهای وکالت استانها برای به حداقل رساندن قیمت تمام شده تقویم وکلای تابع خود از ترفندهایی استفاده میکنند که شاید برای انتشارات طرف قرارداد(که این پیشنهادات را ارائه میکنند) بی اهمیت باشد ولی مشکلات بزرگی برای وکلا خواهد داشت که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تقویم کاربردی وکلا یعنی با طراحی کاربردی نه صرفا حک لگو

یکی از مواردی که سال گذشته حتی در تقویم کانون وکلای دادگستری مرکز هم رعایت نشده بود، عدم وجود عناوین ” موکل-شعبه-کلاسه-ساعت” در روزهای هفته بود. این امر نظم لازم جهت ثبت اطلاعات را از بین برده و کار وکلا برای نوشتن و خواندن متون بسیار دشوار خواهد کرد. چاپخانه ها با این ترفند یعنی حذف هزینه طراحی اختصاصی تمامی صفحات تلاش می کنند تا حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد از قیمت پیشنهاد خود کم کرده و سفارش را از آن خود کنند.

فروشگاه وکیل استور تقویم وکلا 1403

اما فروشگاه وکلا علاوه بر رعایت نمودن این موضوع مهم، فاصله بین خطوط را بیشتر کرده تا نوشتن و خواندن متون برای وکلا آسان شود.

فروشگاه وکیل استور تقویم وکلا 1403

تعداد صفحات کمتر، قیمت پایین تر

تقریبا همه استانها تقویم سالانه خود را با فشرده کردن روزهای هفته در دو صفحه (صفحه اول شنبه تا دوشنبه، صفحه دوم سه شنبه تا جمعه) چاپ میکنند تا به این طریق یک سوم از تعداد صفحات تقویم و در نتیجه قیمت آنها کم شود.

فروشگاه وکیل استور تقویم وکلا 1403

برای هر وکیل کار کشته ای پر واضح است که ذیل عناوین ” موکل-شعبه-کلاسه-ساعت ” باید فضای مناسبی برای یادداشت توضیحات تکمیلی وجود باشد. بر همین اساس طراحی تقویم های وکیل استور به نحوی ست که روزهای هفته در سه صفحه (صفحه اول شنبه و یکشنبه – صفحه دوم دوشنبه و سه شنبه – صفحه سوم چهارشنبه تا جمعه) قرار گرفته اند.

به راستی آیا تفاوت قیمت ۱۰الی۲۰ هزارتومانی مهم تر است یا تقویمی که برای وکلا کاربرد بیشتری داشته و یکسال راحت تر از آن استفاده کنند؟!

جنس کاغذ بهتر، نوشتن راحت تر

برخی از مراکز وکلای استانها برای کاهش قیمت تقویم از کاغذ رنگ سفید استفاده میکنند که این موضوع را میتوانید در چاپ تقویم های معمولی سال جدید که توسط کتابفروشی ها عرضه می شود، به وضوح لمس کنید.

اما کاغذ استانداردی که برای این مدل کاربرد باید استفاده شود، کاغذ رنگ زرد خارجی ست که با الیاف مناسبی که دارد سبب می شود نوک قلم راحت تر روی کاغذ حرکت کند. از آن گذشته وقت خواندن دیگر مثل متون نوشته شده روی کاغذ سفید، اصطلاحا تو چشم نمیزند و راحت تر خوانده می شود.

خرید اینترنتی تقویم وکیل

با ذکر این موارد که ماحصل نظرخواهی از وکلای مجرب هر شهر بوده، آیا موافق نیستید که تقویم آماده شده توسط وکیل استور، بهترین نمونه برای وکلاست؟

فروشگاه وکیل استور

خرید اینترنتی تقویم وکیل

در پایان باید خاطر نشان کرد که تقویم وکلا سال ۱۴۰۳ فروشگاه وکیل استور در دو مدل جلد شومیز و جلد گالینگور ارائه شده که با مراجعه به سایت فروشگاهی آنها، علاوه بر آشنایی با تفاوت هایشان از طیف رنگی گسترده هر کدام دیدن فرمایید.

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام من سفارش دادم، صفحات با دوخت استاندارد صحافی شده بود کاملا راضی بودم برای یک سال کاملا کارآمده

  2. صفحات باچسب بهم متصل شده یا دوخت دارد؟
    اگر چسبی باشد، برای یک ماه بیشترکارایی نخواهد دلشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا