قطع سراسری سامانه عدل ایران

پایگاه خبری اختبار- سامانه عدل ایران به دلیل به روز رسانی به صورت سراسری تا ساعت ۷ صبح شنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) قطع می باشد.

به گزارش اختبار به نقل از وکلاپرس سامانه عدل ایران به عنوان سامانه اصلی قوه قضاییه که امکانات مختلفی را در اختیار وکلا، کارشناسان و سایر شهروندان قرار می دهد، موقتا از دسترس خارج شده است.

اگر چه هیچ اطلاعیه ای در این خصوص از سمت مسئولان منتشر نشده است اما طبق اخطار موجود در سامانه ثنا، این امر به دلیل به روز رسانی سامانه اتفاق افتاده است و در آن اعلام شده است که تا ساعت ۷ صبح شنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) سامانه قطع خواهد بود.

هفته گذشته نیز کاربران شبکه های اجتماعی اختلال مداوم در سامانه عدل ایران و خودکاربری وکلا را گزارش کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

این اختلالات که به طور گسترده مورد اعتراض بسیاری از شهروندان شده بود باعث شد تا محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به آن واکنش نشان دهد.

وی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: مشکلات سامانه عدل ایران شناسایی شده است و تا پایان هفته به طور کامل مرتفع خواهد شد.

به نظر میرسد قطعی موقت سامانه عدل ایران و به روز رسانی آن در پی وعده رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای رفع مشکلات باشد.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. سلام ای کاش داخل متن خبر نوشته بودید که سامانه از پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت قطع شده چون تاریخ درج خبر ۲۲ هست و برای کسانی که آخرین مهلت تجدیدنظر خواهی آنها پنج شنبه بوده خبر سایتتون قابل استناد نیست که به عنوان دلیل به دادگاه ارائه بدن ، لازم به ذکر است که هرچند دادگاه ها خودشان اطلاع دارند اما بازهم برای ارائه اعتراض خارج از مهلت اگر مدرک ارائه نشه سریعا رد میکنند اعتراض را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا