نماد سایت پایگاه خبری اختبار

اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ یک ماه و نیم بعد از برگزاری

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 1402 یک ماه و نیم بعد

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 1402 یک ماه تا یک ماه و نیم بعد برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش

پایگاه خبری اختبار- نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز از اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ یک ماه تا یک ماه و نیم پس از آزمون توسط سازمان سنجش خبر داد.

آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۱۳ مرداد با شرکت حدود ۱۱۰ هزار داوطلب در ۳۳ شهر کشور برگزار شد.

به گزارش اختبار به نقل از خبرگزاری ایسنا، سهیل نظری نائب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز درباره اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ گفت: برگزار کننده آزمون سازمان سنجش بود و باید منتظر ماند تا سازمان سنجش نتایج را اعلام کند. اما مطابق رویه گذشته یک ماه تا یک ماه و نیم بعد نتایج اعلام می شود.

نتیجه آزمون وکالت ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می‌شود؟

همانطور که نایب رییس کانون وکلای دادگستری مرکز بیان کرد، برگزارکننده آزمون سازمان سنجش بوده است و باید منتظر اعلام نتیجه از جانب این سازمان بود.

با این حال مطابق رویه گذشته، یک ماه تا یک ماه نیم بعد آزمون معمولا نتایج اعلام می‌شود. از آنجا که آزمون در تاریخ ۱۳ مرداد برگزار شده است، احتمالا نتیجه آزمون در اواخر شهریور اعلام خواهد شد.

همچنین پیش‌تر رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد خبر از اعلام نتایج در اواخر شهریور داده بود.

بیشتر بخوانید

سوالات آزمون وکالت ۱۴۰۲ (نسخه غیر رسمی)

زمان انتشار کلید آزمون وکالت ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ در مقایسه آزمون‌های پیشین


منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳ مطابق دفترچه آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ شامل قوانین اعلام شده همراه با آرای وحدت رویه و آیین نامه های اجرایی مرتبط می‌باشد.

شما مجموعه قوانین همراه با آرای وحدت رویه را در دوره قوانین عام و خاص منبع آزمون وکالت پایگاه اختبار با آخرین تغییرات مطالعه کنید. همچنین آیین نامه های اجرایی در کتابی جداگانه ارائه شده است. این کتب را در زیر با کلیک میتوانید مشاهده و تهیه کنید:

کتاب قوانین عام و خاص حقوقی منبع آزمون وکالت
کتاب قوانین عام و خاص کیفری منبع آزمون وکالت
آیین نامه های اجرایی قوانین منبع آزمون وکالت
خروج از نسخه موبایل