زمان اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- با برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲، انتظار برای اعلام نتایج آن آغاز می‌شود.

به گزارش اختبار، آزمون وکالت ۱۴۰۲ بعد از حواشی و انتقاداتی که نسبت به زمان برگزاری آن بود، بالاخره امروز جمعه ۱۳ مرداد برگزار شد.

این آزمون با حدود ۱۱۰ هزار ثبت‌نام‌کننده، رکورد بیشترین داوطلب را در میان آزمون‌های وکالت به خود اختصاص داده است.

به این ترتیب عده بسیاری از امروز منتظر تعیین زمان اعلام نتایج هستند.

به طور معمول، نتایج آزمون‌های برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور بین یک ماه و نیم تا ۲ ماه بعد اعلام می‌شود.

برای مثال، آزمون وکالت ۱۴۰۱ در ۳۰ تیر و نتایج آن در ۲۹ شهریور منتشر شد. آزمون وکالت ۱۳۹۹ در ۲۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار و نتایج آن ۲ شهریور منتشر شد.

آزمون وکالت ۱۳۹۸ نیز در ۸ آذر برگزار و نتایج آن ۱۴ دی اعلام شد.

نتایج آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری نیز معمولا حدود یک‌ماه و نیم بعد از برگزاری منتشر می‌شود.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۲ در روزهای پایانی شهریورماه یا ابتدای مهرماه منتشر شود.

خرید اینترنتی منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳

خرید اینترنتی منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳ را میتوانید از کتابفروشی بزرگ حقوقی دادبازار انجام دهید. کلیه کتب از ناشران و مولفان معتبر از سراسر کشور براحتی میتوانید سفارش دهید.

منابع آزمون وکالت مطابق آخرین آگهی آزمون شامل قوانین اعلام شده همراه با آرای وحدت رویه و آیین نامه های اجرایی مرتبط می‌باشد. این منابع را میتوانید در مجموعه های زیر تهیه کنید:

برای مشاوره راهنمایی خرید منابع آزمون وکالت میتوانید با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۳۲۸۰ تماس بگیرید:

سفارش واتساپسفارش ایتا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام متاسفانه طراحان سوال از یک متد سوال استفاده می کنند که فهم برخی سوالات از عهده بشر جارج است تازه برخی سوالات پاسخ درست ندارد و شاهد مطلبم آزمون ۱۴۰۱ است که بیش از ۵ مورد خطا داشت ! لطفاً از طراحان خبره استفاده کنید و طراح سوال آزمون وکالت با طرح سوال مرحله فوق لیسانس و دکتری باید متفاوت باشد آقایان کانون و یا اصلا خود طراحان می تونن ۵۰ درصد سوالات رو علامت بزنند لطفا سوالات را پیچیده طرح نکنید مگر نه این است اصل طرح یک سوال فهم لحظه ای یعنی همان چند ثانیه اول اما برخی سوالات چند سطر است تا بخوانیم وقت تمام است چرا باید تمام اصول قانون اساسی بلد باشیم همانگونه که در مورد قوانین مثلاً کیفری بخش های را انتخاب می کنید قانون اساسی را هم بخش های مربوط به قضاوت و قوه قضاییه به من داوطلب چه ربطی دارد تعداد نمایندگان مجلس هر چند سال افزایش می یابد یا مثلاً اصل دوم قانون اساسی چیست !؟ و همین طور اصول استنباط مگر وکیل باید فقیه شود که بتواند اصول فقه را با متن قانونی تطبیق دهد آیا قانون گذار در موقع قانون نوشتن به اصول فقه نظر داشته !؟ اصلا چنین نیست مگر من داوطلب در کدام کتاب مطابقت قانون را با اصول فقه خوانده ام ! اصلا این اصول فقه به کجای مار وکالتم می خورد !؟ بله اصول فقه عالی است قبول دارم اما اول بیایید یک واحد درسی را دانشگاه ایجاد کنید اصول فقه و رابطه آن با قانون موضوعه ! بعد هم بیایید در آزمون ها از اصول فقه سوال طرح کنید الان حفظ چند تا از موارد اصول فقه هیچ فایده عملی ندارد ! نمره داوطلبان را در این درس بینید بعدمتوجه می شوید که برای داوطلب چنین ماده درسی چقدر اهمیت دارد؟ ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا