نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹ اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- نتایج آزمون کارشناسی رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال ۹۹ اعلام شد.

به گزارش اختبار واحد سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در حساب رسمی اینستاگرام خود از اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه ۹۹ از امروز (۱۱ شهریور ماه) خبر داد.

مشاهده نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه ۹۹

طبق این اطلاعیه داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹ جهت نتیجه مشاهده این آزمون می بایست به سانامه جذب (لینک زیر) مراجعه کنند:

مشاهده نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۹۹

این نتایج مربوط به آزمون کارشناسی رسمی سال ۹۹ است که برگزاری آن به دلیل کرونا به تعویق افتاد و نهایتاً روز ۲۰ شهریورماه و با حضور بیش از ۶۶ هزار داوطلب در مراکز استان‌های کشور برگزار شد و پس از اعلام نتایج مرحله تستی در ۱۹ آبان ۹۹، اکنون نتایج مرحله شفاهی آن اکنون منتشر شده است.

اطلاعیه واحد سنجش و ارزشیابی مرکز وکلای قوه قضاییه

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

✅کلیه داوطلبان محترم آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۹ می‌توانند از امروز #پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/١١ با مراجعه به سامانه جذب مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه به نشانی Jazb.23055.ir نتیجه خود را مشاهده نمایند.

ضمناً داوطلبان محترم می‌توانند هرگونه سوال در خصوص اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۹ را از قسمت پشتیبانی(تیکت) سامانه جذب مطرح و پیگیری نمایند، لذا تأکید میگردد از مراجعه حضوری خودداری شود.

روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

و همچنین در جدول جزییات برگزاری آزمون ‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال ۱۳۹۹، اعلام نتایج آزمون شفاهی در تیر و خرداد ۱۴۰۰ اعلام شده بود.

پیش از این نیز علی بهادری جهرمی اعلام کرده بود: کل فرایند جذب پذیرفته‌شدگان حدود یک سال به طول خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است قبولی در آزمون شفاهی به منزله تایید نهایی نیست و تایید صلاحیت نهایی داوطلب پس از انجام استعلامات قانونی و سایر مراحل ذکر شده در قوانین و آیین‌نامه‌ها صورت می‌گیرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. با سلام
    خواستم بدون تایید نهایی بعد از مصاحبه چقدر طول میکشه تا اعلام بشه
    الان ۴۵ روز گذشته هنوز خبری نیست

    1. در وضعیت توضیحات مندرج در قسمت ” درخواست های من – پشتیبانی” نوشته شده در انتظار پاسخ کاربر،
      فقط باید دکمه ویرایش رو بزنید، متن رو بخونید و زیر متن دکمه خاتمه رو بزنید.

  2. سلام
    برای من نوشته کارنامه ای صادر نشده و در قسمت پشتیبانی هم گزینه اقدام ندارم لطفا دوستان که کارنامه را دیده اند راهنمایی بفرمایند

  3. باسلام به تیم ارزیابی و سنجش من از شما راضی هستم خدا هم از شما خشنود باشد ان شاالله در ارزیابی و سنجش کارشناسان خدا را در نظر گرفتین چنین نوشتید متقاضی گرامی شما شرایط عمومی و تخصصی در دفترچه را ندارید ان شاالله در ازمون اتی پذیرفته شوید دست شما درد نکنه انگار ما از یک سرزمین دیگه ای تو ازمون شرکت کرد هایم خدا خیر دهد به مجموعه سنجش و ارزیابی برای این همه دقت و تمرکز بالای شما تشکر ویژه دارم

  4. سلام درود خدا بر عوامل پایگاه خبری اختبار – (فقط خواستم قبولی کارشناسان رسمی رو بهشون تبریک بگم عزیزان طعم شیرینی قبولی در این امر خطیر گوارای وجودتان .خدارا همیشه هم در زندگی و شغلتون در نظر داشته باشید و همیشه با دقت بالا و با عدالت ، نظر خودتونو ابراز بدارید.آرزوی توفیق روز افزون برای یکایکتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا