نتایج نهایی آزمون سردفتری ۱۴۰۱ هنوز مشخص نشده است

معاون سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام کرد؛

پایگاه خبری اختبار- معاون سازمان ثبت اسناد و املاک در پی ارسال پیام برای تحویل مدرک برخی داوطلبان آزمون سردفتری ۱۴۰۱ اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون سردفتری هنوز مشخص نشده است.

در روزهای اخیر از گروهی از داوطلبان آزمون سردفتری به وسیله پیامک یا تماس تلفنی خواسته شده تا مدارک خود را به ادارات کل ثبت مرکز استان تحویل بدهند.

ارسال پیامک یا تماس تلفنی به پذیرفته شدگان آزمون کتبی سردفتری ۱۴۰۱ جهت ارائه مدارک تنها در برخی استان‌ها انجام شده است و در کلیه استان‌ها صورت نپذیرفته است.

خبرنگار اختبار درباره علت این امر با صفدر کشاورز، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت‌وگو کرد که این مقام مسئول در پاسخ گفت: این پیام‌ها صرفا در راستای تکمیل مدارک قبول‌شدگان آزمون تستی بوده و بیانگر قبولی در مرحله دیگری نیست.

بیشتر بخوانید

آشنایی با قوانین و مقررات دفاتر اسناد رسمی

کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی نوشته سیاوش هوشیار شامل کلیه قوانین و مقررات دفاتر اسناد رسمی که سردفتران و داوطلبان و کارآموزان سردفتری نیاز دارند، همراه با حاشیه نویسی تخصصی با آخرین تغییرات می‌باشد.

برای سفارش این کتاب لینک زیر را کلیک کنید، یا با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۳۲۸۰ تماس بگیرید.

سفارش کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۴ دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید ای کاش یه گروه ایتا،یا روبیکا تشکیل بدین ،که همه همو از وضعیت همدیگه با اطلاع کنیم،حداقل شاید به یکی زودتر اعلام کنن اونم به ماها اطلاع میده

  2. دیروز تعدادی از سردفتران تهران سوگند یاد کردن و ابلاغ اونهارو زدن،آیا این عزیزان قبولی های آزمون ۱۴۰۱ هستند؟
    کسی اطلاع داره؟

  3. سلام عزیزم من پذیرفته شده استان البرز هستم روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۲ظهر با بنده تماس گرفتن گفتن برم اداره کل ثبت اسناد و املاک کرج طبقه دوم واحد معاونت اسناد ؛ مدارک شامل فتوکپی شناسنامه تمامی صفحات و کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی و یک قطعه عکس ۴*۳جدید رنگی رو بهشون تحویل بدم برای آقا پسرهای گل علاوه بر اینها فتوکپی کارت پایان خدمت هم هست که این یک قلم برای ما دختر خانمهای ناز و طناز و خوشگل نیست و دیگه جونم برات بگه عشقم که یک فرم هم دادن پر کردیم که گفتن فرم حفاظت قوه قضائیه است و قرار هست مرحله بعدی تحقیقات محلی انجام بشه و اینکه گویا در مراحل بعدی باید فتوکپی پاسپورت رو هم براشون درصورت درخواست ببریم ازشون در رابطه با مرحله اختبار پرسیدم گفتن فعلا قطعی نیست ممکنه اصلا مصاحبه نباشه اما در همین مرحله تحقیقات و استعلامات یه مقدار ریزش وجود داره اما اگر مصاحبه ای در کار باشه اطلاع رسانی میشه واین مطلب رو هم گفتن که استان البرز ۴۵۰ نفر پذیرش داشته ولی در تاسیس دفترخانه احتمالا محدودیت آدرس خواهیم داشت و هرکس مجازه که در محدوده نزدیک به محل سکونتش دفترش رو دایر کنه موفق باشی عزیزدلم

  4. سلام نیلوفر جونممممممم با ارادت و عرض احترام از روی عادت / به رسم خوب رفاقت / از صمیم قلبم بهترین آرزوها را دارم برایت / عشقمممم با آرزوی موفقیت و سربلندی و سرافرازی و خوشبختی روز افزون برات در تمام مراحل زندگی وشغلی گلم من برای استان البرز که رفتم مدارک تحویل بدم برای تشکیل پرونده در تاریخ ۳۰ فروردین ماه فقط ازم مدارک رو تحویل گرفتن و خبری از مصاحبه و اختبار نبود البته گفتن برای مراحل بعدی اطلاع رسانی انجام میشه که شاید یکی از اون مراحل اختبار و مصاحبه علمی – تخصصی باشه اما عزیزدلم این اطمینان خاطر رو بهت بدم که در خود روز تحویل مدارک و تشکیل پرونده از مصاحبه خبری نیست سعادتمند باشی عزیزدلمممممم همیشه باشی موفق و سلامت / خدا پشت و پناهت عسلمممم

  5. سلام عزیزانی که براشون پیامک اومده وبه اداره ثبت مراجعه کردند آیا فقط مدارک ازشون خواستند یا اینکه مصاحبه هم کردند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا