اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲

غیر فعال شدن لینک ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتران اسناد رسمی 27 اردیبهشت 1403

اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ (برگزاری ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) با وجود اطلاعیه قبلی مهلت مجدد ۱۵ تا ۲۰ فروردین توسط اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شد.

داوطلبانی که تا ۱۵ فروردین موفق به ثبت نام شدند میتوانند در آزمون ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ شرکت کنند و سایر متقاضیان آزمون سردفتری میتوانند برای شرکت در آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ (دومین آزمون امسال) از ۲۰ فروردین ثبت نام کنند.

آیا ثبت‌نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲ (برگزاری اردیبهشت ۱۴۰۳) تمام شده است؟

بله، پیرو اطلاعیه ۱۵ فروردین سازمان سنجش فرآیند ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲ (برگزاری ۲۷ ادیبهشت ۱۴۰۳) متوقف شده است و لینک ثبت‌نام آن غیر فعال شد.

در اطلاعیه ۱۴۰۳/۱/۱۵ سازمان سنجش آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲ را ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد که در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

پیش از این در اطلاعیه ۱۴۰۳/۱/۱۴ مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتران اسناد رسمی، ۱۵ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده بود که در اطلاعیه جدید مهلت گذشته ملغی شد.

ثبت‌نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ کی انجام می‌شود؟

مطابق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش از ۲۰ فروردین ۱۴۰۳، داوطلبان برای آزمون سردفتری ۱۴۰۳ که زمان برگزاری آن تا کنون مشخص نشده است و دومین آزمون برگزار شده در امسال خواهد بود، میتوانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

در واقع آزمون سردفتری اسناد رسمی که در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، آزمون معوق سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است و مطابق گفته معاون سازمان ثبت اسناد و املاک آزمون دیگری در امسال برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون سردفتری ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون سردفتری ۱۴۰۳ (دومین آزمون برگزاری سال ۱۴۰۳) تا کنون مشخص نشده است و در اطلاعیه‌های بعدی سازمان سنجش جزییات آن با هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک مشخص خواهد شد. متقاضیان آزمون سردفتری میتوانند از ۲۰ فروردین برای آزمون سردفتری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کنند و همزمان با آن جزییات آزمون مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید

معاون سازمان ثبت: در سال ۱۴۰۳ باید دو آزمون سردفتری برگزار کنیم

اطلاعیه سازمان سنجش درباره برگزاری دو آزمون سردفتری در سال ۱۴۰۳

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام،هنوز بعد از گذشت دوسال تکلیف ما قبول شدگان ۱۴۰۱روشن نشده،اونوقت دارند دوتا دوتا آزمون می گیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا