انتشار پاسخنامۀ آزمون وکالت ۹۵ ظرف دو روز آینده

بهمن کشاورز خبر داد:

پاسخنامه آزمون وکالت ۹۵ ظرف دو روز آینده منتشر خواهد شد

«امیدواریم نتایج را در حدود ۵ دی بتوانیم اعلام کنیم»

پایگاه خبری اختبار- رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با اعلام اینکه ظرف یکی دو روز آینده پاسخنامه آزمون وکالت ۹۵ اعلام خواهد شد، گفت: سعی بر این است که نتایج آزمون در ۵ دی ماه منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایلنا، بهمن کشاورز در مورد اعتراضات برخی داوطلبان آزمون وکالت سال ۹۵ مبنی بر اینکه تاکنون کلید پاسخ سؤال‌هااعلام نشده است، گفت: به طور معمول کلید پاسخ‌های آزمون چند روز پیش از اعلام نتیجه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. بنابراین با توجه به اینکه امیدواریم (توجه شود که ممکن است اندک تفاوتی در تاریخ اعلام نتایج ایجاد شود) نتایج را در حدود ۵ دی بتوانیم اعلام کنیم، کلید سؤال‌ها ظرف یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. 

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در مورد اعتراض داوطلبان به برخی از سؤال‌ها و پاسخ‌های آن گفت: اینجانب در این خصوص اظهار نظر قطعی نمی‌توانم انجام دهم چرا که در هیچ یک از رشته‌های مورد آزمون متخصص نیستم. اما این را می‌توانم بگویم که سؤال‌های هر رشته به وسیله تیمی از ماهر‌ترین و دانشمند‌ترین اساتید رشته مربوط که در عین حال در طرح سؤال‌های تستی نیز تخصص دارند، طرح شده است. 

وی ادامه داد: احتمال وجود اشکال در ماهیت سؤال‌ها وجود ندارد و در هر حال مانند گذشته اگر سؤال و اشکالی وجود داشته باشد حتما به نحوی برطرف خواهد شد که حقی از کسی ضایع نشود. 

کشاورز در مورد روش اعتراض داوطلبان به سؤال‌ها و اشکال‌ها اظهار کرد: کسانی که پس از انتشار کلید، به سؤال اعتراضی را وارد می‌دانند باید مطلب خود را به صورت مستقل  و  به طور کتبی از طریق فکس اسکودا به شماره ۸۸۷۰۲۲۸۹ برای اتحادیه بفرستند تا در اسرع وقت با تیم‌های طراحان مطرح و موضوع روشن شود. داوطلبان حتما شماره تلفن خود را در نامه درج کنند تا نتیجه بررسی‌ها به آنان اعلام شود. 

او افزود: کسانی که پس از اعلام نتیجه اعتراض و اشکالی در مورد پاسخ نامه خود دارند باید مطلب را به طور کتبی به کانون متبوع‌شان (کانونی که برای آن امتحان داده‌اند) بفرستند تا از طریق کانون به اسکودا و از طریق اسکودا به سازمان سنجش اعلام شود. در این گونه موارد پاسخ نامه معترضان مجدد بررسی خواهد شد. 

رییس اسکودا یادآور شد: به داوطلبان توصیه می‌کنم از وجود نمره منفی برای سؤال‌هایی که اشتباه پاسخ داده باشند، تعجب کنند زیرا تا آنجا که بنده به یاد دارم معمولا امکان اشتباه در تصحیح پاسخ نامه منتفی است. 

کشاورز در مورد اعتراض داوطلبان به روش برگزاری آزمون تستی برای سنجش اطلاعات و توانایی شرکت کنندگان گفت: سیاست گذاری کلان در خصوص مسایل عمده و کلی کانون‌ها با هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) است و آنچه اینجانب عرض می‌کنم نظری کاملا شخصی است و آن اینکه وقتی ما با ۷۰ هزار داوطلب مواجه هستیم، هیچ روشی جز روش تستی پاسخگوی چنین جمعیتی نیست و به منظور رعایت تساوی و عدالت میان داوطلبان ناچار باید از روش تستی استفاده کرد. 

او خاطرنشان کرد: اگر هیات عمومی پیش گفته تصمیم دیگری بگیرد بنده یا هرکس که تصدی اسکودا را داشته باشد، آنرا اجرا خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۵۰۲ دیدگاه ها

  1. دوستان امیدوارم همه شما قبول بشین 

    من که به امید خدا امسال قبول میشم 

    چون معدلم نزدیک ۱۳ هستش 

    حالا فقط و فقط منتظر نتایج هستم

    1. من با معدل ۱۳.۵۴  دارم از استرس قبول نشدن میمیرم ،،، اونوقت شما انقدر خیالت راحته،،،، خوشبحااالت

  2. سلام به همه خسته نباشید میگم من چند تا از مطالب و پایین صفحه خواندم انگار ما اکثرا که با سختی زیاد وکالت شرکت کردیم واسترس جهت جواب داریم هرکدوم مشکلی داریم منم در بدترین شرایط مالی تصمیم گرفتم بخوانم من دوتا بچه دارم. تازه. توانستیم یک خانه مسکن مهر بخریم. وکلی خرج کنیم تا بشود خانه. شدید نیاز داشتیم من بروم سر کار ولی سه ماه تا آزمون نمونده بود بین دوراهی من تصمیم گرفتم وکالت شرکت کنم وهمسرم با این که کارمنده شب ها میرفت سر کار تا من با خیال راحت درس بخونم حتی هزینه ثبت نام آزمونم و بابام که کارگره داد خلاصه خیلی سخته این جور درس خوندن وبا سه ماه خونده. معدلم بین ۱۲.۷۰ تا۱۳ در مرکز متغییره واسترسم بالا چون غیر من خیلی ها همراه من سختی کشیدن برای همین برای خودم وهمه شما آرزوی قبولی میکنم از ته دل

      1. سلام نه من ۳۱ سالمه وسال ۸۶ مدرکم وگرفتم ولی تازه امسال جدی درس خوندم البته پارسال هم یک ماه خوندم که اگر مدنی را خراب نمیکردم قبول میشدم

    1. ممنون دوست عزیز من هم برای شما و خانواده تون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مشکلات هممون به زودی و به لطف خدا حل بشه….

  3. تقدیر و تشکر

    ناروا خواهد بود اگر بستری را که جناب آقای سیاوش هو شیار فراهم آورده اند مورد استفاده قرار دهیم بدون اینکه تا جای ممکن ایشان و همکارانشان را مورد قدر دانی و تشکر قرار ندهیم؛ در همین راستا بنده بعنوان مخاطب و یکی از کاربران پایگاه اختبار ضمن عرض خسته نباشید از ایشان قدردانی می نمایم.

    با تقدیم شایسته ترین احترامات

    1. با سلام مجدد خدمت دوست عزیز آقای احمدی

      واقعا شایسته تقدیم احترام هستند ولی نمیدونم چرا چند وقتی است اون جسارت سابق رو ندارن و حرفهای من رو سانسور میکنن !!!!

      کاش میدونستم …………

      البته هرچی ندونم بهتره …………

      بابک زارعی

      شیراز

  4. سلام و عرض ادب

    با نهایت احترام خدمت اختبار خوانان محترم؛

    بدانید اشکالات زنجیره وار مدیریت در حوزه اشتغال و کسب و کار در کشور محدود به وکالت نیست اما در همین حوزه بیشترین ارتباط را با ما دارد.

    همگی به نحوی دردی مشترک داریم؛(ترتیب مسایل ذیل را تعمدا از حیث تقدم و تاخر زمانی رعایت نکرده ام)

    رتبه تک رقمی آزمون قضاوت بودم اما پس از طی مراحال مصاحبه علمی و … در مرحله گزینش عقیدتی رد صلاحیت شدم.آنچنان ضربه روحی از این واقعه بر من وارد شد که ادامه درس را رها کردم و حدود دوسال تحت نظر روانپزشک بودم.

    برای تدریس به چند دانشگاه رفتم هرکدام بهانه ایی آوردند.

    یک کتاب به چاپ رسانده ام.دو مقاله دارم.دو طرح پژوهشی ملی را برای بنیاد نخبگان انجام داده ام.چهار گواهینامه حقوقی بین الملللی دارم.

    ممکن است بپرسید حتما وضع مالی خوبی داشتی که تونستی تموم وقتتو بر درس بگذاری اما خیر اینگونه نیست.چه روزهایی که در سرمای زیر صفر تا دیر وقت در زمین کشاورزی با پدرم کار کردم.دوران کارشناسی حتی برای داشتن پولی به اندازه بلیط اتوبوس رفت و برگشت در شهری که محل دانشگاه بود کارگری کردم.

    دوران ارشد در نهران برای چند موسسه در آزمون های ازمایشی طراح سوال بودم، بدانید که هماهنگی نوبتی بین موسسات مختلف و مشهوری که میشناسید در خصوص ازمون وکالت وجود دارد.چنین فساد ادواری هنوز در مورد ازمون تحصیلات تکمیلی و قضاوت که از امنیت ازمونی بیشتری برخوردار است وجود ندارد.درامد چند ده میلیارد تومانی برای هر موسسه از پی هرسال ازمون وکالت حاصل می شود.بطوری که طی دوسال اخیر اشخاصی که همکاری تخصصی تر از من با چنین موسساتی داشته اند بخصوص در حوزه انتشار کتب کمک ازمونی بعد از مدتی همکاری خود اقدام به تاسیس موسسه مستقلی کرده اند تا سهمی هرچند اندک از این بازار مکاره داشته باشند.

    برای نمونه صرفا عرض میکنم، ما طراحان حوزه مدنی و اصول فقه میدانیم که فلان منبع مطالعاتی مرجع طرح سوالات اصول فقه است(مثلا اصول فقه قافی یا اسدالله لطفی یااصول فقه جدید عباس زراعت) اما تعمدا منابع ناقص و عقب افتاده و پر از اشکالات هر موسسه بعنوان منبع اصلی در کنار کتاب اقای محمدی معرفی می گردد.در مورد سایر دروس هم چنین است.

    بسیار شاهد بر این مدعا بوده ام که در حوزه کتب کمک ازمونی یکی از نویسندگان سرشناس امر تقریر و تالیف کتاب را به مجموعه ایی سپرده اما نام ان شخص خاص بعنوان مولف درج شده است.

    خوانندگان محترم همیشه همگان ما سخنانی در دل داریم که از حرفهای نگوستَ، میدانیم، اما چون از پس مسولیت و شر اثار بیان چنین سخنی بر نمی آییم آن را نمی گوییم.من هم بیش از این نمی گویم.

    1. سلام .

      من چوب موسسات را پارسال خوردم

      اما پرده برداری از یکی از انها و کارهایش

      انشالله.هم در این سایت.و هم از طریق خبر گذاریها…فسادی اداری و مالی و حقه و کلک و ریا و….که از نزدیک شاهدش بودم 

      سپاس

      1. با سلام و احترام خدمت جناب احمدی

        آقای احمدی من بارها در این سایت گفتم که تمامی موسسات زحمت میکشند ولی در کنار زحمتی که متحمل میشوند به قول شما درآمدهای نجومی دارند و هرکی زورش بیشتر باشه میتونه از این آب گل آلود ماهی بگیره ……

        موسسه ای که من خودم در شعبه شیراز اون اصول فقه درس میدم و امسال از جزواتی که تهیه کرده بودم و بالغ بر ۳۰۰ صفحه A4 بود و دقیقاً از منابعی بود که شما فرمودید ۱۵ سوال دقیقا در آزمون آمده بود و دانشجویان من اصول رو بالای ۷۰% زدن ولی دریغ از یک تشکر خشک و خالی ولی استادی که در تهران درس میدهند کتابشون که خیلی خیلی ناقص است چاپ بیستمش است ………

        من امسال به هیچ عنوان تو اون موسسه و هیچ موسسه دیگه ای درس نمیدم چون پولش رو اشخاص دیگه ای میخورن….

    2. سلام دوست عزیز حقوق دان طح علمی شما جای تحسین دارد منم متاسفم برای مراعی که بدون توجه به سطح علمی افراد وتلاششان دراین رابطه مانع استفاده دیگران از این اشخاص ولذت بردن شخص ساعی در زمینه علم از زحماتش می شوند من به شما تبریک فراوان بابت تلاش زیادتان ومطالب مفیدتان میدهم

    3. آقای احمدی واقعا از قسمت اول فرمایشاتتون راجع به خودتون بسیار متاثر شدم امیدوارم به آنچه در شانتان است به زودی برسید و اما در رابطه با موسسات دقیقا حق با شماست به نظر بنده هم مافیای نامعلومی در پس این موسسات وجود دارد که البته خود ما داوطلبان نیز در بزرگ کردنشان بی تاثیر نبودیم و دقیقا میدانم که برخی  حتی در سن کم برای خود الان موسسه زده اند یا موسسات دیگر در مثلا بهترین نقاط پایتخت هرروز یک ساختمان مجلل اضافه می کنند و خدمات و کتاب های بی کیفیت ارایه میدهند و ما نیز خریدارشان هستیم هرروز هم بیشتر می شوند و شماره های ما را نیز دارند از کجا نمیدانم و اینکه چه کسانی سهامداران این موسسات هستند و همه اخبار را در اختیارشان می گذارند خدا داند من حتی در پیگیری هایم به این معضل جامعه حقوقی هم اشاره کردم ولی از انجا که ماشالا مشکلاتمان یکی دوتا نیست رسانه ها اصل کاری ها را منتقل نمودند….

    4. جناب احمدی لطفا بفرمایید کدام جلدهای کتاب قافی منبع است و باید مطالعه شود؟

  5. با عرض ادب و احترام خدمت دوستان عزیز:

    در سال ۹۴اختلاف بنده با نفر آخر قبول شده در سهمیه ی آزاد یک نمره منفی بود یعنی اگر یک سوال را به جای اینکه غلط بزنم نزده بودم  کار تمام بود و قبول میشدم

    منظورم این است که با تمام وجود طعم تلخ سوال اختلافی را چشیده ام

    اینکه نباید سوال اختلافی طرح شود کاملا منطقی است ولی اینکه یک نفر با کم یا زیاد شدن یک سوال شرایط دیگری پیدا میکند را باید به پای تقدیر الهی گذاشت .

    اگر در زندگی به خواست خدا و بعبارتی به تقدیر الهی معتقدید بایستی این موضوع را از این طریق برای خود حل کنید.

  6. سلام خانم یا اقای ناشناس

    من از کانال اقای تحریری دیدم که دیروز اعلام کردن فردا عصر کلید میاد اصولا هرچیزی اقای تحریری میگن درست در میاد انشالله هرجای هستن خدا بهشون شادی عطا کند

    1. ببخشید دوست عزیز میشه دقیق بفرمایید اقای تحریری کی هستند استاد هستند یا مسیول و اگه ممکنه میشه ادرس سایت یا کانلشون رو بدید؟

  7. سلام.روی سخنم با دوستانی هست که امسال علیرغم تلاش زیاد نتیجه نمیگیرن و قبول نمیشن.که خودم احتمالا جزء همین دسته هستم.دوستان وکیلی رو میشناسم در اصفهان که اتفاقا وکیل بسییییار خوبی هم هست.ایشون هشت سال پیاپی در آزمون وکالت شرکت کردند تا تونستند سال هشتم قبول بشند.نا امید نباشید دوستان دوباره تلاش کنید.من امسال از سر آزمون که بلند شدم بسیار خوشحال بودم.به همسرم به پدرم به مادرم و خواهرام و همه و همه گفتم من رتبم زیر ۱۰ میشه.گفتم من مینویسم و امضا میکنم که رتبم زیر ۱۰ میشه.الان که یادم به اون روز میاد گریم میگیره.چقد خوشحال بودم چه حس خوبی بود..چند ساعت بعد از آزمون در تخمین رتبه دادآفرین شرکت کردم.درصدام افتضاح بود…کل اون شادی چند ساعتم طول نکشید…تمام این ۲۶ روز دپرسم و افسرده و غمگین.اما چاره چیه؟ مهم تلاش دوبارس..وقتی نتایج اعلام بشه دوباره شروع میکنم به خوندن.خوش بحالتون که قبولید 

    1. دوست عزیز هنوز که جوابها نیومده پس ناامید نباش ایشالا که قبولید درثانی دوست عزیز هرچند که بین زن و مرد تفاوتی نیست اما خدا را شکر کنید که در نهایت به عنوان یک زن ثبات خانوادگی خود را دارید و در کنار وظایف همسری و وظایف دیگرتان می توانید درس را ادامه دهید اما هستند پسران و دخترانی که نه ثبات کاری دارند و نه ثبات خانوادگی برای این قشر بخصوص پسران که مسیولیت بیشتری هم دارند کمی این حرف مشکل می شود امیدوارم خدا به همه کمک کند.

    2. انشا الله که قبول بشید ولی دوستانی که علی رغم خوندن قبول نشدند باید سعی کنند به صورت تستی درس ها را بخوانند تا احتمال خطا کم تر شود و دقت شان بیش تر شود.

  8. با سلام خدمت دوستان ارجمند

    من با توجه به صفحه: "نمونه کارنامه داوطلبان آزمون وکالت ۹۴" که سایت اختبار گذاشته معدل چند نفر از داوطلبای کانون مرکز رو  گرفتم ، قرار میدم شاید به درد دوستان بخوره ـ (اِعمال تراز در برخی موارد به خوبی مشهوده) :

    معدل رتبه   1 : 16.598
    معدل رتبه   2 : 16.478
    معدل رتبه   3 :  16.60
    معدل رتبه  11 : 15.93
    معدل رتبه  46 : 14.85
    معدل رتبه  92 : 14.37
    معدل رتبه ۱۵۷ : ۱۳.۸۱
    معدل رتبه ۲۲۷ : ۱۳.۶۶
    معدل رتبه ۲۷۳ : ۱۳.۰۱
    معدل رتبه ۳۲۸ : ۱۳.۲۷
    معدل رتبه ۳۳۹ : ۱۳.۱۹

    معدل رتبه ۴۱۴ و رتبه  455: 12.85  (؟؟!! ـ طبق اون درصدایی که تو اون صفحه گذاشته)

    معدل رتبه ۴۹۹ : ۱۲.۶۴
    معدل رتبه ۸۸۰ : ۱۱.۹۳
    معدل رتبه ۹۱۵ : ۱۱.۷۷

     

    1. آقا امین تو صفحه مربوط به سوالات یه تحلیل از شما در رابطه با سوالات خوندم که واقعا بی نظیر بود اونجا هم بهتون گفتم خواستم دوباره هم بگم تا حالا چنین تحلیل دقیقی از سوالات امسال نشنیده بودم ممنون و موفق باشید…..

  9. سلام ناشناس بله انشالله امروز تمام استرساتون از بین میره نگران نباشین تا عصر جوابش میاد مطمن باشین اونایی که زحمت کشیدن جواب زحمتاشونو میگیرن خوش به حال اونایی که قبول میشن اونایی که قبول نمیشن ناراحت نباشن دنیا به اخر نرسیده این مملکتی که من دیدم یه روزی میرسه مث دانشگاه علمی کابردی غیرانتفاعی وووووو بدون ازمون وکیل میگیرن یه روزی با چشماتون این رو میبینین .تو این کشور هیچیش رو حساب کتاب نیست بخاطر بی تدبیری وعدم مدیریت بعضی ها که اسماشونو نمیرم چوبشو ماها داریم میخوریم بازم توکل بخدا

  10. سلام به همه اختباریون

    چه کسایی با پاسخنامه ای که استاد جلیلی نویسنده کتاب قانون دست نویس جواباشون یکیه و چقد جوابهای ایشون میتونه نزدیک به جوابهای اسکودا میتونه باشه ممنون جواب بدید لطفا

      1. در کانالشون گذاشته بودن و با جواب اکثر موسسات متفاوت هستش و در قضاوت هم مطابق جوابهای ایشان بود

  11. سلام به همه داوطلبین عزیز وکالت ٩۵

    از اقای سعید استدعا دارم به اختبار سر بزنند و بفرمایید منظورتون از فردا عصر امروز عصر بود یا فردا عصر چون شما دیروز پیام رو ارسال فرمودین پس با این حساب باید امروز عصر باشه در هر حال لطف بفرمایید ابهام رو بر طرف نمایید

  12. سلام وعرض ادب 

    امروز عصر کلید سوالات میاد

    من خودم پارسال با سهمیه محترم خانواده ایثارگران رد شدم  این ظلم پارسال درحق من شد خیلی نهادها شکایت کردم دریغ از یک پیگیری پس پیگیری تو کشور ما بی معناست پس اعتراض بی فایده اس . یه ادم شکست خورده پارسال این راه ها رو همه رفت نتیجه ای نداد انشاالله خدا نتایج زحماتتون رو بده ما هم امسال نتیجه بگیریم

     

    1. وکالت ۹۵ عزیز با اینکه در برخی پیام های گذشتتون با شما اختلاف نظر داشتم ولی واقعا امیدوارم امسال به حقتون برسید و موفق باشید و یک وکیل پیگیر و موفق گردید حتی اگه پیگیری در این جامعه جواب ندهد که کاملا نیز حق را به شما می دهم…..

  13. با همه کسانی که استرس دارن همدردی میکنم اخه خودم هم کوه استرسم کاش حداقل کف معدل سالهای قبل تو سایت اختبارمنتشر میشد و یکم دیدمون را در یک ارزیابی منطقی روشن میکرد

    البته هرچی خدا بخواد همون میشه من به خاطر ۱۳ صدم دعوت به ازمون تشریحی قضاوت نشدم و مثل خانم یا اقای ناشناس پیگیر کارم شد از شهرستان با تمام سختیش رفتم تهران معاونت جذب منابع انسانی و متاسفانه نتیجه ای نگرفتم که البته منطقیبود چندین نفر مثل من چند صدمی کم داشتن اما ۲ روز مونده به ازمون از سازمان سنجش زنگم زدن شما قبول شدی فقط به خاطر یه تست مدنی ترازم حدود ۴۰ تا ورتبم ۲۲ نفر امد بالاتر ومن قبول شدم این مرحله راهم و چندین نفری دیگر هم شرایط منا داشتن خلاصه اینکه تو سر زدن بعضی ها را برای تستهای اختلافی درک میکنم یه تست کلا میتونه ورق را برگردونه

    خدا به هممون کمک کنه

  14. سلام خدمت دوست عزیزم  ناشناس که واقعا ازتون تشکر میکنم  امیدوارم  خدا اجرتو این روزها بده و اجر شما  خبر خوش وکیل شدنتون باشه  ازطرف خواهان شاکی   اما یادتون باشه من اسممو عوض کردم  اما شما هنوز نه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    1. سلام دوست عزیزم واقعا خوشحالم که هستی حالا با هر اسمی حتی باور کنید کمی عذاب وجدان داشتم خوشحالم که ازم چیزی به دل نگرفته اید ولی یه حس عجیبی به من میگفت حتی شده ناشناس هستید اصلا فکر نمی کردم قشقایی باشید ممنون دوست عزیزم امیدوارم شما هم امسال به حقتان برسید و در احقاق حق مظلوم همچنان خواهان و شاکی و معترض باشید دررابطه با اسمم همچنان سر حرف خود هستم مهم نیست ناشناس شناس بی نام بانام زن مرد تهرانی اصفهانی شیرازی باشیم مهم اینه که همه در یک جبهه ایم حتی با همه اختلاف نظرهایمان….

  15. سلام دوستان میدونم همگی استرس دارید منم بدتر از شما سال قبل با این که خیلی خوندم قبول نشدم اگه امسال هم قبول نشم مجبورم برم سراغ یه کار دیگه.مدنی۴۷آدم۷۵تجارت ۶۰جزا ۶۵اصول۳۰کیفری۸۱کانون مازندران

    1. خانوم یا اقای استرس منم مازندرانم ..مازندران خیلی سطحش بالاست..من جزام از شما پایینتره ولی مدنی و تجارتم بالاتره…امیدوارم جفتمون قبول شیم

    2. خانم یاآقای استرس،سال گذشته کف معدل مازندران۱۱.۱۸بوده، امسال بستگی به این داره که بقیه چیکارکردن،انگارامسال برعکسه هرکی زیادخونده میگه امسال ازپارسال سختتربوده وهرکی  کمترتلاش کرده میگه خوب داده وسوالهاازپارسال راحتتربوده!!!!!

      1. به نظرم شاید دلیلش تحلیلی باشه که اقای امین در صفحه مربوط به سوالات راجع به سوالات انجام دادن باشه برخی سوالات کمی تکراری و حتی ساده بود و کسانی که خیلی آنچنانی خوانده بودند برخی سوالات را باور نمی کردند و فکر می کردند حتما نکته ای دارد من خودم چند سوال ساده را چنین فکر کردم….

      2. من بطورجدی اولین سالمه امتحان دادم معلوم نیست قبول شم یا نه..ولی منصفانه واقعا سخت نبود اگه کسی بود قانونو خوب میخوند راحت میتونست قبول شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا