ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ آغاز شد

پایگاه خبری اختبار- ثبت نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش اختبار طبق گفته های پیشین مسئولین نهاد وکالت آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ امروز ۱۳ اردیبهشت ماهه در وب سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و وب سایت اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) منتشر شد.

ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲

جهت ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

جهت سفارش منابع آزمون وکالت اینجـــــــــا کلیک کنید

تذکر مهم:

قبل از انتخاب کانون محل کارآموزی و اشتغال حتما به آگهی اختصاصی کانون ها درسایت اختصاصی آنها مراجعه کنید و از شرایط احتمالی پیش بینی شده درهرکانون آگاه شوید. زیرا با توجه به مستقل بودن کانونها و ویژگیهای اقلیمی و اجتماعی آنهاشرایط اختصاصی اعلامی هر کانون برای داوطلبان ورود به آن لازم الاتباع است.

  • فایل تصویری چهره داوطلب که با پسوند JPG و اندازه ۲۰۰ پیکسل عرض و ۲۵۰ پیکسل ارتفاع تهیه شده باشد.
  • فایل تصویری مدرک کارشناسی داوطلب که با پسوند JPG و اندازه  ۷۰۰  پیکسل ارتفاع  و حجم کمتر از ۴۰۰ کیلو بایت تهیه شده باشد.
  • فایل تصویری مدرک نظام وظیفه منحصرا برای آقایان که با پسوند JPG و اندازه  ۷۰۰  پیکسل ارتفاع  و حجم کمتر از ۴۰۰ کیلو بایت تهیه شده باشد.

طبق آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ ثبت نام در این آزمون به مدت ۱۰ روز (تا ۲۲ اردیبهشت) مهلت دارد و هزینه ثبت نام مبلغ چهار میلیون ریال (معادل چهارصد هزار تومان) تعیین شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این نهایت بی انصافی و بی فکری هست، منی که فارغ التحصیل خردادماه هستم و روز امتحان مدرکم رو دارم نتونم در این آزمون شرکت کنم، واقعا او کسانی که این مورد رو در نظر نگرفتن چه جور آدمایی هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا