رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه: ۱۱۳ هزار نفر در آزمون وکالت مرکز وکلا ثبت نام کرده‌اند

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری دومین گردهمایی هیئت مدیره‌های وکلا و کارشناسان رسمی سراسر کشور از ثبت نام بیش از صد هزار نفر در آزمون اسفند ماه مرکز وکلای قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری دومین گردهمایی هیئت مدیره‌های وکلا و کارشناسان رسمی سراسر کشور که امروز پنجشنبه ۱۹بهمن ماه در مشهد برگزار شد، گفت: ۱۱۳ هزار نفر در آزمون وکالت ثبت نام کرده اند که در نوع خود یک رکورد است.

بیشتر بخوانید:

آزمون قبلی مرکز وکلای قوه قضائیه در سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار شده بود که طبق اعلام عبدلیان پور بیش از صد هزار نفر در این آزمون شرکت کرده بودند.

لازم به ذکر است تاریخ آزمون اسفند ماه مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۸ اسفند اعلام شده است که قرار است آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در همین روز برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. نتیجه تعداد زیاد وکلا میشه نبود کار ،،،نتیجه نبود کارمیشه نداشتن درآمد،،،،و وقتی درآمد نباشه دیگر شأنی باقی نمی مونه و از هر راهی برای امرار معاش استفاده میشه،،،،هر حرفی زده میشه و هر کاری انجام میشه چون این حرفه واسش بی اهمیت شده و…..
    وکالت هیچ 😔لطفأ به فکر آینده عدالت باشید

  2. با سلام
    مسولان محترم کانون
    هر بار هزینه آزمون وکالت بالاتر می‌ره…
    حداقل وقت بزارید
    و از همین الان قبل از شروع آزمون
    مدارک بارگزاری شده داوطلبان را کنترل کنید تا پس از آزمون به مشکل بر نخوریم و حق و حقوق اشخاصی که مدارکشون کامل هست ضایع شود
    بخدا حق الناس هستش اینها…
    مدارک دانشگاهی و کارت پایان خدمت ها که همه بصورت الکترونیکی هستن و بارکد دارن بصورت آنلاین قابل استعلامن.‌..

  3. با سلام
    از رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه جناب آقای عبدلیان پور خواهشمندیم نسبت به تعیین تکلیف نهای پذیرفته شدگان ۱۴۰۲ مرکز وکلا تا قبل از برگزاری آزمون ۱۸ اسفندماه اقدام شود تا بدانیم دوباره باید در آزمون شرکت کنیم یا خیر با تشکر.

  4. باسپاس از مجموعه مرکز وکلا وبا امید به این که آحاد جامعه متوجه شوند که تفاوتی میان وکلای مرکز وکانون وکلا وجود ندارد ونیز با امید به آن روزی که تابو ازدواج نکردن با وکلای خانم شکسته شود. ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا