روش و مهلت اعتراض به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹

داوطلبان 5 روز از زمان اعلام نتایج برای اعتراض مهلت دارند

پایگاه خبری اختبار- داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از زمان اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ۵ روز برای اعتراض به نتایج اعلام شده مهلت دارند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از زمان اعلام نتایج از سوی این سازمان (۲۸ آبان ۱۳۹۹) به مدت ۵ روز برای اعتراض به نتایج اعلام شده در کارنامه خود از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی به نشانی www.darkhast.sanjesh.org مهلت دارند.

سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود به سبب شیوع بیماری کرونا هیچ درخواست را به صورت حضوری نمی پذیرد و کلیه درخواست ها باید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مربوطه انجام شود.

بیشتر بخوانید:

داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ برای اعتراض به نتایج اعلام شده می توانند با مراجعه به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی به نشانی www.darkhast.sanjesh.org اعتراض خود را به همراه مستندات مربوطه ثبت کنند.

پس از ثبت اعتراض، شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیامک برای داوطلب ارسال خواهد شد، داوطلبان با استفاده از شماره نامه و کد رهگیری می توانند با مراجعه به سامانه رهگیری الکترونیکی مکاتبات به نشانی www.rahgiri.sanjesh.org از آخرین وضعیت رسیدگی به اعتراض خود مطلع بشوند.

داوطلبان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلات فنی احتمالی در جریان ارسال اعتراض خود به نتیجه آزمون می توانند با شماره تلفن های تهران: ۴۳۵۹۱۱۱۱-۰۲۱ کرج: ۳۶۱۸۲۳۴۶-۰۲۶ تماس بگیرند.

لازم به توضیح است که با توجه به تصحیح ماشینی اوراق امتحانی معمولا احتمال بروز خطا کم است و سازمان سنجش نیز در رسیدگی به اعتراضات احتمالی داوطلبان نهایتا ممکن است اوراق را مجددا با کلید آزمون تطبیق بدهد و از جهت نوع و کیفیت سوال و یا پاسخ ها صلاحیت دخالت یا اظهارنظر ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۱ دیدگاه ها

  1. سلام خانم زنده دل آیا اطلاع داریدکه چندبرابر ظرفیت به مصاحبه دعوت شده اند؟

  2. سلام

    این واقعا خواسته به حق داوطلبین هستش .
    نمیدونم چطور خواهش کنیم !!!
    (( لطفا یک زمان ، حداقل تقریبی اعلام بفرمایند !!! ))

  3. سلام،، لطفا اگه کسی اطلاع داره که در چه تاریخی مصاحبه شفاهی پذیرفته شدگان مرحله اول برگزارمیشه اعلام کنه؟؟؟ با تشکر

  4. سلام و تقدیم احترام
    قطعا پاسخ های شما اشتباه بوده
    دو دوره شما اعتراض دارید.بقیه که با پارتی بازی یا تقلب نمره نگرفتند،به نظر باید مطالعات پایه ای و بنیادین برای سالهای آینده انجام بدید که انشالله موفق میشید.

    1. هوالعادل
      اقا سعید عزیز من سعی کردم قانون مدار باشم و از حق قانونی برای اخذ بهینه نحوه مطالعه آگاه شوم و اصراری هم ندارم حتما” موارد زیر رو هم در نظر بگیرید:
      به چه منظور مرکز وکلا با وجود کانون وکلا تاسیس شد ؟ در پاسخ اینکه وفق قانون اساسی از انحصار خارج و امکان ورودی بیشتر وکیل جهت سهولت دسترسی مردم و هزینه متعادل مهیا شود. لذا با این رویه ها اگر صد مرکز ، کانون ، سنتر و… تشکیل گردد ، تامین هزینه های ستادی این نهادها مانع از رسیدن به هدف است .
      لطفا” پازل اعتراض رو تکمیل بفرمائید :
      ۱ – چرا معدل قبولی ۳۲/۵۶ درصد است و پنجاه درصد مبنا نیست ؟ ( که اگر اینچنین بود بسیاری از عزیزان قبول شده به صف ما میپیوستند ) آیا مشکل از نحوه طرح سوالها ، تعداد ، محدودیت زمان پاسخ ذیربط ، پاسخ تفسیر به رای طراحان سوال و … نیست ؟ کسی که بطور مثال معدل ۳۱/۳۳ گرفته اعتراض نکند ۲ – چرا سوالها و پاسخنامه بعد از مهلت اعتراض اعلام گردید . ۳ – چرا تاکنون از پاسخبرگ داوطلبان خبری نیست . ۴ – چه تضمینی برای سالهای آتی وجود دارد ۵ – آیا اعتراض باعث پویائی و پیشرفت نمیگردد و قابل تمجید نیست و آیا معترضان انسانهای منفی هستند . ۶ – چرا رئیس محترم مرکز وکلا اعلام نمودند که از منابع اصلی سوال طرح میگردد و اینگونه نشد
      ۷ – آیا تمامی کسانی که اعتراض نموده اند هیچگاه پاسخ مثبت نگرفته اند ۸ – چرا کلید سوالها که در هفته نامه شماره ۲۸ اعلام گردیده تشریحی نیست و از طرح شفافیت ریاست محترم مرکز وکلا خبری نیست . ۹ – چرا هیچگونه اظهار نظری از طرف مسولان ذیربط محترم مرکز وکلا از منظر کمی و کیفی آزمون مطرح نیست . ا لتماس دعا

  5. با سلام و عرض ادب…ترا خدا یکی جلوی این اقای جهرمی و قانع رو بکیره …چ خبره…درش باز کردن….تو خانوادا ما ۳ نفر قبول شدن…خانواده عاموم اینا ۲ نفر …۵ نفر وکیل در دو تا خانواده خجالت اوره‌‌بخدا…بعدا به نتیجه میرسین….یا حق.

  6. محمداقا اولویت رو کدوم استان زدی وشرکت کردی؟؟لطفا اگه ممکنه بگید،،، ضمنا مبارکتون باشه نمره بالایی اوردین، صددرصدقبولین، انشاالله

  7. هوالعادل
    ضمن تقدیر و تشکر فراوان از ریاست محترم و دست اندرکاران پایگاه خبری اختبار در ارائه اخبار و انعکاس نظرها .
    جناب آقا Reza گرامی با فرض اینکه شما بعنوان یک وکیل آینده اعلام نظر فرمودید ، یک حقوقدان هیچگاه قبل از یررسی دقیق و رسیدن به نتیجه اظهار نظر قطعی نمیکنه که میفرمایید قطعا” پاسخهای برخی از داوطلبان اشتباه بوده لذا :
    صرف نظر از فرمایشهای ریاست محترم مرکز وکلاء در خصوص آزمون ۱۳۹۹ که فرمودند بصورت متفاوت و سوالها از منبع اصلی قانون که به عدالت نزدیکتر است ( نه تفسیری ) و حذف نشدن افراد قبل از مصاحبه علمی شخصیتی و… در اینستاگرام ذیربط ، بفرمایید اولا”- اطلاعات شما از مرکز محترم سنجش و آموزش کشور از کجا استحصال گردیده دوما ” – عدم اعتراض که قانون مقرر نموده چه نفعی برای شما دارد سوما”- منظور نظر ما سیستم است نه شخص ریاست محترم مرکز و چهارما” – چرا سوالها و پاسخنامه تا کنون ارائه نگردیده و فقط پنج روز مهلت اعتراض پنجما” – چه تضمینی برای سال آینده وجود دارد که عمر و مال هزینه گردد .

    1. با سلام، و تقدیم احترام
      حرف اقای رضا که کاملا صحیح به نظر می رسد
      این همه ازمونهای مختلف برگزار شد، کدام ازمون دانشگلاه سنجش تغییر کرد جز اینکه چند سوال حذف شده است؟…
      از کجا میدانیم خب مگر اعلامیه های رسمی سازمان سنجش تو این ۱۰ سال و … ندیدید آنها که رسما اعلام نظر میکنند.
      بعد از ازمون به ۷ سوال خود بنده اعتراض نمودم حالا بررسی شده یل نشده اگر میخوهستن بررسی کنن تا حالا انجام داده بودن
      من هم در ازمون شرکت کردم نمره من ۵۷۸۰ شد .
      از کارشناسی تا دکتری تجربه سازمان سنجش داریم
      من نمیگم تخلف شده یا نشده میگم بلاخده حق و نمره کسیو کم ندادند.
      حالا اخر بررسی میبینیم
      سلیقه ها از زمان اعمال مصاحبه مشکل ساز میشه
      من سازمان سنجش تایید میکنم.

    2. با سلام
      یک ازمون سازمان سنجش را نام ببرید که با اعتراض تغییر کرده است
      کسی مخالف اعلام پاسخنامه و.. نیست انشالله مشاهده میکتید ولیکن جو سازی نکنید، سوال تستی پاسخ تشریحی میخواین🙃
      چرا مرکز اول ایجاد شد چون کانون وکلا وکیل جذب نمیکرد اذیت میکرد و…
      به دلیل همین مشاوران یا مرکز وکلا بود و هست که از قدرت اوتها کاسته شده، نهایتا روزی ادغام میشن، البته با تشکیلات جدید.
      اعتراص کنید ولیکن خودتان میداتید خراب کردید و کم سواد هستید انشالله سال بعد ،ظاهرا در کانون هم امکان قبولی ندارین.قانون مداری با جوسازی اشتباه نگیرین این قانونگریزی است.

  8. هوالعادل
    عزیز محترم من پارسال به نتیجه اعلامی هم از نظر شکلی و هم از نظر ماهوی اعتراض کردم و در متن اعتراض ۱۶ غلط از ۱۰۰ سوال طراح آزمون را به استحضار ریاست محترم طی نامه ای رساندم . همچنین با واریز مبلغ ۲۵۰۰۰۰ تومان بصورت بالینی یا حضوری به مرکز وکلا مراجعه نموده و در کمال تعجب رسیدگی توسط خواهر محترمی که فقط اطلاعات شکلی نسبت به موضوع داشت و در برگه بصورت دو تکه شده دستی A4 و دست نوشت بررسی مینمود مواجه شدم . خلاصه اینکه رسیدگی کامل نگردید و فقط بصورت صوری با تصویر برداری سند سازی شد .
    امسال نیز با تضادهای شدید من جمله عدم ارائه سوالها و پاسخنامه با ضرب العجل ۵ روزه برای اعتراض و نمره منفی ۶/۶۷ در درسی که حداقل ۵۰% آن با تطبیق قوانین صحیح بودند مواجه شدم و همچنین سایر دروس ، این اشتباه بدوا” از نظر شکلی بشدت غیر قابل هضم است یعنی حتی یک پاسخ هم صحیح نبوده؟ لازم به ذکر هست که سوالها گر چه از مجاری غیر رسمی اعلام شده ولی به کمک حافظه کاملا” تطبیق داشت .
    من نیازی به پول وکالت ندارم و عضو انجمن مخترعان نیز هستم . یعنی به دیده شغل نگاه نمیکنم و معتقدم حق هم قابل گرفتن است ، هم قابل دادن ، هم قابل بخشیدن وهم قابل حواله نمودن ( خداوند متعال ) . و امر وکالت را به نسبه برای دوری از کارهای فیزیکی سخت منظور نظر دارم .
    لذا ما مامور به تکلیف هستیم و برای بهبود موظف به عکس العمل نسبت به دز ( دوز ) مخاطب . انشاالله با دز پائین مشکلات تعدیل گردد .

  9. با سلام
    دوست بزرگوار
    پارسال که اعتراض کردید تغییری در درصدهاتون ایجاد شد یا فقط بهتون اعلام کردن پذیرفته شدید ؟ در رابطه با چه نکته ای اعتراض کردید و چه جوابی دادن

  10. هوالعادل
    ضمن عرض سلام
    با توجه به عدم ارائه رسمی سوالها و پاسخنامه آزمون وکالت ۱۳۹۹ مرکز وکلا و به تبع عدم طرح شفافیت منظور نظر ریاست محترم مرکز وکلاء در این آزمون و مطابق اظهار نظرهای داوطلبان گرامی و همچنین اینجانب نسبت به وجود صفر درصد و حتی زیر صفر در برخی از دروس و درصدهای پائین و دور از واقعیت در نتایج اعلامی، در صورت عدم رسیدگی به اعتراضها امکان درخواست رسیدگی برابر تبصره ۲ ماده ۱۴ آئین نامه اجرائی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و ۰۰۰ وجود دارد. امید وارم متصدیان محترم ذیربط مرکز محترم وکلاء امعان نظر فرمایند.

    1. با سلام
      قطعا پاسخ اشتباه زدید و هنوز هم فکر میکتید پاسخ مثبت دادید، من تا حالا ندیدم سازمان سنجش اشتباه کنه با موردی را اصلاح کنه، مگر کلید سوال تغییر کنه که اونم بیشتر از چند سوال هیچ جا سابقه نداشته، این خوب نیست که واقعا هنوز هم پاسخ سوالات را عده ای نمیدانند ، به هر حال ریاست محترم نه نسبتی با کسی داشته نه با سی لج بازی داشته، و خدا را شکر در سازمان سنجش درصد نفوذ در حد صفر هست.
      انشالله برای سال بعد برنامه ریزی کنید.

  11. نمیدونم باید به چی اعتراض کرد کارنانه صادر نشده!!!!رتبه داده نشده!!! کلید سوالات هم که داده نشده!!! فک کنم باید در اعتراض به آزمون یه سلام و احوالپرسی ساده با متصدی آزمون انجام بدیم……

  12. با سلام
    من پارسال اعتراض کردم و اتفاقا اعتراضم هم قبول شد و گفتن وارد لینک سامانه جذب شو صد تومن واریز کن و مشخصات پر کن و فرم روانشناسی رو تکمیل کن و منتظر باش تا پیامک بدیم برای مصاحبه..!!
    انتظار من تا آزمون امسال طول کشید و خبری نشد تا اینکه در آزمون امسال قبول شدم و بیخیال مراحل طی شده و پول واریزی شدم..!!

    1. سلام ادرس غلط لطفا ندید
      پارسال در مرحله ای تعداد دعوت شدگان را افزایش دادند، یا اینکه به عده ای گفته شد همزمان اعتراض و ارسال فرم انجام بدند که نهایتا دیدید رد شد و با این وجود عده ای باز به مصاحبه وارد نشدند یعنی در زمان مناسب بررسی کروند و اعتراض را وارد ندانستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا