زمان اعلام نتایج نهایی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار– معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج نهایی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اختبار، فراخوان جذب متقاضیان حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی در آذرماه سال ۱۴۰۱ منتشر شد و متقاضیان تا ۱۵ آذر فرصت داشتند در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

در مرحله بعد از حائزان شرایط اولیه برای مصاحبه دعوت به عمل آمد و اعلام شد که نتایج نهایی، تا پایان فروردین ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

با وجود گذشت ۲ ماه از تاریخ مقرر، هنوز نتایج این جذب مشخص نشده و به گفته معاون دانشگاه، داوطلبان حدود یک ماه دیگر باید منتظر باشند.

اصغر کشت‌کار در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اظهار داشت: از ۱۸ هزار شرکت کننده بیش از ۸ هزار نفر به مصاحبه دعوت شدند، از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر جذب خواهند شد که اکنون در هیات اجرایی جذب در حال نهایی شدن است و نتایج حداکثر یکماه آینده اعلام می شود.

وی ادامه داد: برای اعلام نتایج با عدالت محوری برای همه شرکت کنندگان فرصت برابر ایجاد شده و حتی بنا داریم مقداری ظرفیت ها را افزایش دهیم تا افرادی که امتیازشان نزدیک به یک دیگر است، همه به یک میزان دیده شوند و اینگونه نباشد که با یک امتیاز جزیی فردی پذیرش شده و فرد دیگر رد شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا