شرایط خاص جذب کارآموز در استان گیلان از طریق آزمون وکالت ۹۴

کانون وکلای دادگستری گیلان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد :

شرایط خاص جذب کارآموز در استان گیلان از طریق آزمون وکالت ۹۴

کانون وکلای دادگستری گیلان با انتشار اطلاعیه شرایط خاص خود را برای پذیرش کارآموز از طریق آزمون وکالت ۹۴ اعلام کرد.

در این اطلاعیه ضمن اعلام توزیع جغرافیایی ظرفیت ۵۰ نفری اعلام شده برای این کانون در آگهی ثبت نام آزمون وکالت ۹۴، تاکید شده است که کارآموزان تا ۵ سال از نقل و انتقال ممنوع خواهند بود.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که کانون وکلای دادگستری گیلان از پذیرفتن کارآموزان مهمان از سایر کانون های وکلای دادگستری کشور خودداری خواهد نمود.

پس از انتشار اطلاعیه اسکودا در مورد تذکر به داوطلبان آزمون وکالت ۱۳۹۴ مبنی بر توجه به شرایط خاص اعلام شده از سوی کانون های وکلای دادگستری برای پذیرش کاراموز از طریق آزمون وکالت ۱۳۹۴، کانون وکلای دادگستری گیلان پس از کانون های خوزستان و آذربایجان شرقی سومین کانونی است که شرایط خاص خود را اعلام می کند.

پذیرش کارآموز بر اساس شرایط خاص، بدعتی است که در آزمون وکالت ۱۳۹۴ ایجاد شده است، پیش از این پذیرش کارآموز با شرایط یکنواخت و هماهنگ اعلام شده از سوی اسکودا که برآمده از تصمیم و خرد جمعی کانون های سراسر کشور بود صورت می گرفت.

اطلاعیه منتشر شده از سوی کانون وکلای دادگستری گیلان به این شرح است :

(( اطلاعیه ))

شرایط اختصاصی پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت ۱۳۹۴ کانون وکلای دادگستری گیلان

پیرو آگهی پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۴ منتشره در سایت اسکودا (scoda.ir) و سایت کانون وکلای دادگستری گیلان ، بدین وسیله مصوبه مورخ ۲۴ / ۶/ ۱۳۹۴ هیات مدیره محترم کانون وکلای دادگستری گیلان در خصوص شرایط اختصاصی پذیرش داوطلبانی که این کانون را انتخاب خواهند نمود ، به اطلاع میرسد :

۱-  ظرفیت پذیرش کارآموز وکالت برای شهرهای استان گیلان در آزمون ورودی سال ۱۳۹۴ بدین شرح اعلام می گردد: رشت ۱ نفر ، آستارا ۳ نفر ، آستانه اشرفیه ۳ نفر ، املش ۱ نفر ، بندرانزلی ۳ نفر ، تالش ۳ نفر ، خشکبیجار ۱ نفر ، خمام ۱ نفر ، رحیم آباد ۱ نفر ، رضوانشهر ۲ نفر ، رودبار ۲ نفر،رودسر ۳ نفر ، سنگر ۲ نفر ، شفت ۱ نفر ،صومعه سرا ۲ نفر ، فومن ۳ نفر ، کرگانرود ۱ نفر ، کیاشهر ۲ نفر ، کوچصفهان ۲ نفر ، لاهیجان ۳ نفر ، لنگرود ۳ نفر ، لشت نشاء ۲ نفر ، ماسال ۲ نفر ، رودبنه ۲ نفر ، حویق ۱ نفر . ضمناً انتخاب شهرها بر اساس اولویت نمره کسب شده در آزمون ورودی پذیرفته شدگان است.

۲- نقل و انتقال از شهر انتخاب شده به شهر دیگر برای مدت پنج سال ممنوع است.

۳- کانون وکلای دادگستری گیلان به علت محدودیت های موجود از پذیرش کارآموز مهمان از استان های دیگر معذور است.

رییس کانون وکلای دادگستری گیلان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. باسلام وسپاس

    یعنی امکان گرفتن انتقالی برای کاراموزی  بع سایر کانون ها وجودندارد؟؟؟؟

    1. سلام

      مطاله نقل و انتقال بسته به تصمیم هیات مدیره کانون مرکز و مبدا دارد، و معمول هست که کانون ها با کارآموزی به صورت مهمان در ازای دریافت مبلغی از کارآموز موافقت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا