عبدلیان پور: لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه شایعه‌ای بیش نبوده است

پایگاه خبری اختبار- حسن عبدلیان‌پور، رییس مرکز وکلای قوه قضائیه، روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در یک نشست با حقوقدانان و وکلای شهرستان‌های گراش و لار استان فارس، لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه را تکذیب کرد.

به گزارش اختبار، دومین آزمون سال ۱۴۰۲ مرکز وکلای قوه قضائیه عصر روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و اندکی پس از برگزاری این آزمون زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات در فضای مجازی منتشر شد و برخی داوطلبان مدعی شدند یک کانال تلگرامی ساعاتی قبل از برگزاری، سوالات آزمون را منتشر کرده است.

لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه شایعه ای بیش نبوده است

پس از واکنش نهادها و مسئولین مختلف به این موضوع و وعده پیگیری این ادعا، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه، روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، این ادعا را در حاشیه نشستی با حقوقدانان و وکلای شهرستان‌های گراش و لار استان فارس شایعه خواند و تکذیب کرد و گفت: تحقیقاتی صورت گرفته و مشخص شده است که این شایعه‌ای بیش نبوده و آزمون به صورت قانونی برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری هفت‌برکه، حسن عبدلیان‌پور، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مهمان ویژه و بهانه‌ی اصلی برگزاری اولین نشست حقوقدانان و وکلای منطقه گراش و لار استان فارس در سالن کنفرانس آبشار اندیشه گراش بود.

در این نشست عبدلیان‌پور، رییس مرکز وکلای قوه قضائیه، همچنین درباره لزوم شرکت وکلا در دوره‌های تخصصی و رفع نقطه ضعف در خصوص مسائل پزشکی و محیط زیستی و… صحبت کرد.

لازم به ذکر است که حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در سال ۱۳۵۲ در شهرستان گراش واقع در جنوب استان فارس متولد شده است.

منبع: هفت برکه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. آزمون وکالت رو هر کسی امتحان داده قبول شده . باید همین آزمون رو بردارن که دیگه این همه حرف و حدیث نباشه.

    1. شما از کجا و طبق چه اطلاعاتی میفرمایید هرکی امتحان داده قبول شده دوست عزیز. چیزی نمیدونی رو هوا صحبت نکن.

    2. حدود ۱۰۰ هزار شرکت کننده داشته.از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر که خوب خوندن قبول میشن. اینکه میگن هرکی شرکت میکنه قبوله یک حرف گزاف و بیهوده ای هست. به والله توی حوزه امتحانی که بنده بودم توی استان کرمانشاه جمعیتی اومده بود که هرگز ندیده بودم.از اون جمعیت حدود ۲۰۰ نفر قبول میشن. خب برادر چرا عاقبت و قیامت خودتو داری بیخود میسوزونی و زحمت قبول شدگان رو اینجور نادیده میگیری و میخوای اینجور جلوه بدی که قبل از طرح تسهیل قبولی در ازمون خیلی خیلی سخت و غیرممکن بود اما الان توی هوا بدون هیچ زحمتی قبول میشی؟؟؟؟؟؟؟ به خدا اون کسی که الانشم قبول میشه ایواله داره. منکر نمیشم با این طرح جدید ظرفیت ها بالا رفته اما شرکت کننده و امید به قبولی برای همه بالا رفته و همین قبولی رو سخت کرده.تعداد دروس زیاده. مطالب زیاده و باید مطالعه کرد و وقت گذاشت. خیلی ها چون خودشون در زمان قبل از طرح تسهیل قبول شدن و سختی کشیدن فکر میکنن الان با یک هفته خوندن قبول میشی. نه برادر عزیز از این خبرا نیست. خداوکیلی برو سوالات رو ببین میتونی ۵ سوال رو قاطعانه جواب بدی…. این طرز تفکر تخریب موفقیت دیگران رو تعطیل کنید توروخدا. اگه بد میگم بگید بد میگی. برای موفقیت های دیگران گرچه اندک و ناچیز بهشون تبریک بگید نه اینکه تخریب کنید و طرف رو دلسرد کنی. خدا اینارو میبینه …. مثبت باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا