نایب‌رئیس مجلس: من و بعضی نمایندگان «اشتباهی» به مصوبه سن بازنشستگی رای دادیم

پایگاه خبری اختبار- درحالیکه اعتراضات و انتقادات نسبت به مصوبه افزایش سن بازنشستگی ادامه دارد، نایب‌رییس مجلس می‌گوید «به اشتباه» به این مصوبه رای مثبت داده است.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا؛ مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، در مراسمی که شامگاه ۱۳ آذرماه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه قم برگزار شد، در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

وی اضافه کرد: این اشتباه صورت گرفته و از اعتراف به آن نه ابایی دارم و نه خجالت می‌کشم؛ لذا با صدای رسا اشتباه خود را اعلام کرده و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. یکی از اعضای داوطلب سامانه شفافیت مجلس هستم که همه مردم در تمام نقاط کشور می‌توانند با مراجعه به این سامانه تمامی آراء صادر شده بنده در مجلس را مشاهده کنند و از همین رو از اعتراف به اشتباهات خود ابایی ندارم.

بیشتر بخوانید:

جزییات مصوبه مجلس درباره افزایش سن بازنشستگی

احتمال رد شدن مصوبه افزایش سن بازنشستگی از سوی شورای نگهبان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا