اطلاعیه جدید مرکز وکلای قوه قضاییه درباره احتمال لو رفتن سوالات آزمون وکالت

پایگاه خبری اختبار- روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در اطلاعیه جدیدی درباره ادعای لو رفتن سوالات آزمون وکالت اعلام کرد: درخواست بررسی ادعای مطرح شده به مسئولان ذی صلاح ارسال شده است.

به گزارش اختبار، دومین آزمون سال ۱۴۰۲ مرکز وکلای قوه قضاییه عصر روز جمعه ۱۸ اسفند برگزار شد و اندکی پس از برگزاری این آزمون زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات در فضای مجازی منتشر شد و برخی داوطلبان مدعی شدند یک کانال تلگرامی ساعاتی قبل از برگزاری، سوالات آزمون را منتشر کرده است.

روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه پس از اعلام اینکه مسئولیت برگزاری آزمون با سازمان سنجش است، در اطلاعیه جدیدی وعده بررسی این موضوع را توسط مقامات ذی صلاح را داده است.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«نظر به برگزاری آزمون وکالت ۱۸ اسفند ماه سال ١۴٠٢ در رابطه با طرح ادعایی از سوی برخی کانال‌های تلگرامی غیر رسمی مبنی بر انتشار سوالات آزمون مذکور اعلام می‌دارد، با توجه به شائبه‌های مطرح شده در فضای مجازی، به منظور احقاق حقوق شرکت کنندگان محترم آزمون و تنویر افکار عمومی، درخواست بررسی ادعای مطرح شده به مسئولان ذی صلاح ارسال شده است و ان‌شاءالله نتیجه و گزارش این اقدام متعاقباً از سوی روابط عمومی مرکز به استحضار داوطلبان گرامی خواهد رسید. هرگونه اخبار و اطلاعیه رسمی مرکز، تنها از طریق روابط عمومی و ارتباطات مردمی قابل پیگیری است.»

منبع: روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

کتاب قوانین خاص آزمون وکالت هوشیار

دوره قوانین عام و خاص حقوقی و کیفری آزمون وکالت هوشیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام آقای اژه ای شما رو به خداوندی خدا
    قسم تون میدیم یه کاری کنید که سازمان ثبت ابلاغ های ما پذیرفته شدگان سردفتری رو هر چه سریعتر بده زندگی و خرج و مخارجش که توقفی نداره

      1. وکالت اشباع شده باید بدویی دنبال پرونده یا مشاوره یا هی به هرکی داخل دفترت شد بگی حق الوکاله بده سردفتر شانش الا بالاتره امنیت جانی و مالیشم بالاس

  2. سلام و احترام
    لطفا مشکلات پذیرفته شده های سردفتری را رسانه ای کنید: درجه بندی ناعادلانه براساس آیین نامه ای که ۶ ماه بعد از آزمون تصویب شده، اخذ امضای اجباری برای خدمت در شهری غیر از محل سکونت، کارآموزیهای طولانی مدتی که هنوز شروع نشده، کندی روند جذب پذیرفته شده ها.
    ممنون از اینکه صدای ما هستید

  3. اقای اژه ای یکسال فریاد دادخواهی پذیرفته شدگان سردفتری نشنیدیت
    در سامانه عدل ایران  و دادستان شکایت کردیم اما متاسفانه سازمان این درجه بندی خلاف قانون که هیچ مبنای قانون ندارد صرفا جهت انصراف به پا کردند
    با امضای اجباری که از خود بنده گرفتن
    به شهری باید برم که رفت و برگشت ۶ساعت راه است ایا این عدالت است
    رضایت خداوند فقط در رضایت بنده اش خلاصه شده است
    از شما تقاضای رسیدگی و حذف درجه بندی سازمان ثبت را خواستارم یا علی

  4. باسلام به خواسته پذیرفته شدگان سردفتری:
    تقلیل مدت کارآموزی
    حذف درجه بندی و بومی گزینی…. هم لطفا پیگیری کنید باتشکر

  5. با سلام
    یکبار همه بیاند وکیل بشند
    راحت اینجوری که نمیشه
    ۲۰درصد بزنی قبولی
    سطح سواد پایین
    هر کسی از هر دانشگاهی لیسانس مگیره میخواد وکیل بشه رشته تجربی داخل انسانی میاد حقوق میخوند شرایط سنی که تا ۶۵ سال

  6. با سلام و احترام
    بنده از مرکز وکلا درخواست میکنم باتوجه به اینکه آزمون های حقوقی همیشه ۸۰درصد سیاهی لشکر دارد و قبول نشدن خودرا دلیلی از ایرادات زمین ،آسمان همیشه میدانند برای اینکه حق ۲۰درصد اصلی شرکت کنندگان از بین نرود و این افراد را از طریق اطلاعات یا همان سربازان گمنام امام زمان مورد رسد قرار دهند .در آن تاریخ چه افرادی مبالغ تا ۱۰۰میلیون جابجا کردند و اتفاقا در آزمون شرکت هم کردند این مبالغ اماکن دارد از حساب افراد خانواده ایشان هم اتفاق افتاد باشد .و این افراد را برای همیشه از آزمون های حقوقی حذف کنند .باتشکر شخصی که یک سال تمام برای این آزمون زحمت کشیده است

  7. با سلام و احترام
    اگر چنانچه سئوال های آازمون وکالت لو رفته باشد؛
    اولا سازمان سنجش و مرکز وکلای قوه قضائیه ملزم هستند کلیه شرکت کنندگان را در این دوره از آزمون وکالت بپذیرند، دقیقا اتفاقی که در کنکور زمان ریاست جمهوری جناب دکتر احمدی نژاد رخ داده بود.
    ثانیا آزمون کارآموزی وکالت اساسا برای مشاغل حرفه ای و صنفی به دلیل رقابتی بودن آن اشتباه بوده و مغایر با اصل ۲۸ قانون اساسی می باشد.
    ثالثا عنوان آزمون کارآموزی وکالت اساسا نادرست می باشد، زیرا اصولا آزمون پس از کارآموزی و آموزش باید صورت بپذیرد، نه قبل از آن..!!!
    رابعا اصل بر این است که جهت جلوگیری از هرگونه ایجاد تبعیض و انحصار، آزمون رقابتی حذف گردد و با توجه به این که کلیه سئوالهای آزمون های وکالت؛ کاربردی ، تجربی و اجرایی می باشد؛ عقل ، منطق و عدالت حکم می کند که محوریت آموزش و کارآموزی جای خود را به آزمون غیرموجه بدهد.

    1. من با دو تابچه نشستم به درس خوندن این عادلانه نیست که سوالات در عرض چند دقیقه برسه دست اون افرادی که حتی زحمت ندادن درس بخونن

  8. سوالات واقعا مشکل هستند طراحان سوال اصلا توجهی به قانون تسهیل مجوز ها ننموده اند به فرص اینکه اگر سوالات لو رفته باشند باز هم پاسخ دادن مشکل است سوالات برای ازمایش یک وکیل است نه لیسانس حقوق خدایا به داد لیسانس های حقوق برس واقعا که محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا