ابهام دربارۀ تاریخ اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵

اطلاعیۀ اسکودا دربارۀ اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵:

زمان اعلام نتایج توسط سازمان، متعاقباً اعلام می شود

سؤال ۱۱۴ آزمون حذف نشده است

پایگاه خبری اختبار- در پی انتشار مصاحبۀ بهمن کشاورز، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با خبرگزاری ایلنا، مبنی بر انتشار نتایج آزمون وکالت ۹۵ در ۱۵ دی ماه جاری، این اتحادیه اطلاعیه ای را منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که در آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۵ کانونهای وکلای دادگستری ایران در تاریخ ۵/۹/۹۵ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج داوطلبان صرفاً  توسط سازمان‌سنجش آموزش کشور در وبسایت  www.sanjesh.org منتشرخواهد شد. لذا زمان اعلام نتایج توسط سازمان، متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً سوال ۱۱۴ همچنان که قبلاً سازمان سنجش در زمان نشر کلید اعلام کرده با تاثیر مثبت محاسبه خواهد شد و این سوال حذف نشده است.

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، توضیحی دربارۀ علت مغایرت سخنان رییس این اتحادیه و اطلاعیۀ اخیر ارائه نکرده است.

گفتنی ست که پیش تر نیز رییس این اتحادیه، روز ۵ دی ماه را تاریخ اعلام نتایج عنوان نموده بود.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار آزمون کارشناس رسمی دادگستری به صفحه آن مراجعه کنید.
 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۷۹ دیدگاه ها

  1. مشکل اصلی حضور مجدد کارآموزان و اشغال رتبه ها است.
    طرف سال قبل قبول شده امسال هم بدون استرس بازهم شرکت میکند.
    اگر کارآموزان نبودن رتبه لب مرزی معنا نداشت و به راحتی میشد قبول شد.

    1. ۶-۱۱- ثبت نام و شرکت وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت عضو کانون های وکلا در آزمون ممنوع است و بر فرض شرکت و قبولی در آزمون، قبولی آنان کان لم یکن تلقی می شود.

      تبصره: طبق تصمیم هیأت های مدیره محترم کانون های وکلای دادگستری مرکز، قزوین، زنجان و یزد کارآموزانی که در حوزه این کانون ها به کارآموزی اشتغال دارند می‌توانند در آزمون امسال منحصراً در حوزه کانون متبوع خود شرکت کنند.

      (از متن آگهی ثبت نام آزمون)

      1. مشاوران حقوقی که پروانه هم دارند وچند سالی هم دارند کار میکنند امسال تو کانون اذربایجان شرقی شرکت کرده بودند و بنده به شخصه سر ازمون مشاهدشون نمودم…
        به همراه کارمندان سایر ادارات از جمله نیروهای مسلح….

  2. شاعر میگه درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را البته اگه تا اعلام نتایج سکته نکنیم.

  3. سلام و عرض ادب
    مدیر محترم سایت اختبار تورو خدا این پست و مطلب رو حذف نکنید..
    چند روزی هست که نظرات دوستان را میخوانم و نسبت به همه شما چه کسانی که معدل بالا دارن و چه کسانی که معدل پایین ناراحت میشوم.
    یه مطلب مهمی رو که شاید خیلی ها ندونن میخواستم خدمتتون عرض کنم و اونم اینه که :
    در سال ۹۰ ظلم های بسیاری در حق ما شد اما بنده به همراه محسن شادمان ۳۰۰ نفر ظرفیت را اضافه کردیم..۱۶ سوال اختلافی و طرح سوالات بسیار زیاد از قوانین خاص مخصوصا کیفری و…یادمه رتبه ۱۱۶ کیفری رو ۲۵ درصد زد.
    دوستان مخاطب سایت اختبار:
    اینرا میدانستید که هر سال چقدر کارآموز وارد کانون های مختلف میشوند.به طور مثال شخصی سال ۹۴ رتبه ۶ مازندران شده است و در سال ۹۵ بدون استرس در آزمون شرکت میکند و رتبه خوبی هم میاورد…
    امسال از ۱۷۰۰ نفر حدود ۷۰۰ نفر کارآموزان سال قبل پذیرفته میشوند.رویه هر سال این چنین است..
    شما خیال میکنید هر سال افراد جدیدی وارد کانون میشوند؟خیر.
    دوستان زیادی دارم که سال قبل سمنان لرستان اصفهان و جاهای دیگر قبول شدند و امسال هم به خاطر جابه جایی در کانون بهتر و مناسب تر بازهم شرکت کردند..
    مدیر محترم سایت اختبار خواهش میکنم این مطلب را حذف نکنید..
    چرا هر سال کارآموزان رتبه های بسیاری را اشغال میکنند؟؟؟
    چرا واقعا؟؟؟؟؟؟
    دوست عزیز اجازه بده یه بنده خدا با هزار امید و آرزو وارد کانون شود نه اینکه رتبه غصب کنی و تنگ نظر باشید..
    مشکل اصلی کارآموزان هستند وگرنه شماها که رتبه لب مرزی هستید به راحتی قبول میشوید..
    یا علی.

    1. ۶-۱۱- ثبت نام و شرکت وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت عضو کانون های وکلا در آزمون ممنوع است و بر فرض شرکت و قبولی در آزمون، قبولی آنان کان لم یکن تلقی می شود.

      تبصره: طبق تصمیم هیأت های مدیره محترم کانون های وکلای دادگستری مرکز، قزوین، زنجان و یزد کارآموزانی که در حوزه این کانون ها به کارآموزی اشتغال دارند می‌توانند در آزمون امسال منحصراً در حوزه کانون متبوع خود شرکت کنند.

      (از متن آگهی ثبت نام آزمون)

      1. دوست عزیز سلام ممنون از پیامتون امکانش هست راجع به اون قسمت که فرمودید ۳۰۰ نفر ظرفیت اضافه کرده اید بیشتر توضیح دهید؟

    2. دوست عزیز
      کارآموزان اصلا در رتبه و ظرفیت ها محاسبه نمیشن و مستقل هستند، یعنی رقیب شما به حساب نمی آیند ، یعنی امکان داره دو تا رتبه یک باشه یا دو تا رتبه صد، پس بیخودی استرس نگیرین ، اگه اینطوری نبود هیچ کدوم از شما ها قبول نمیشدین چه برسه به رتبه

  4. این هم از اطلاعیه اتحادیه …
    ۴۰روز امروز فردا میکنند….تازه انموقع که قرار نتایج اعلام بشه…پاسخ نامه اعلام میکنند..
    . ۱۰ماه زحمت امسالم به جهنم ،از استرس فکر کنم یه نیم سکته زدم تا حالا..
    یکی نیست بگه چرا پاسخ نامه یک ماه بعد منتشر میشه…مگه جواب سوالات از اول معلوم نبوده…

  5. نتایج رو دیر بدن ولی لااقل یه کم دقت به خرج بدن نسبت به اعتراضات، خیلی برای اعلام نتایج فشار نیارید شاید یه کم به اعتراضات رسیدگی کنند.

  6. سلام .اختلافاتی که مسئولین اتحادیه با هم دارن موجب این وضع به هم ریخته و آشفته شده است . صبح برای چندمین بار که خلف وعده میکنن میگن فردا ۱۵ دی بعدازظهر میگن معلوم نیست .ضمن اینکه چرا امروز نتایح توسط سازمان سنجش برای اتحادیه ارسال شده و باید با تایید اتحادیه در سایت سنجش قرار بگیره ؟ چه دلیلی داره اینکار ؟راجع به سوال ۱۱۴ هم در عرض چند ساعت ، دو گونه نظر میدن ؟ یعنی چی ؟

    1. در رابطه با سوال ۱۱۴ در نهایت یک مطلب گفتن با ادبیات مختلف وگرنه جفتش یک معنی رو می داد.

  7. در جواب ساناز موسسه فاضل کف مازندران ١١/٨ و دادآفرین ١٢/٨. چیزی معلوم نیست .توکلتون بخدا باشه

    1. دوستان علت اینکه کف معدل پارسال بالا رفت این بود که پارسال ۳ تا سوال حذف شد و اگر حذف نمیشد چه بسا مثل جزای امسال نمره ها افت میکرد و کف معدل پایین تر میومد….

    2. آقا نوید
      تو رو خدا بگید کدومشون قابل اعتماد
      اخه دادآفرین ۱۰ کا غلط تو پاسخنامه اش داده…..
      یعنی فاضل قابل اعتماد؟؟؟؟!!!!!

    1. طبق روال معمول سازمان سنجش همیشه قبل از اعلام نتایج آزمون ها اطلاعیه میده…. تجربه نشون داده که گاهی اوقات اطلاعیه رو صبح میده و نتایج رو غروب اعلام میکنه و گاهی اوقات هم یک روز قبل اطلاعیه داده… خلاصه اینکه باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش بود

  8. هر ساله شاهد این هستیم که تعدادی از سوالات غلط هست و هیچ کسی نمیتونه ایرادی به آنها بگیرد
    واقعا چرا طرح سوال را واگذار نمیکنند به سنجش
    چرا باید متقاضی نظرات اساتید حقوق را کنار بگذارد و جوابهای کانون را بپذیرد
    یک آزمون برگزار میشود تازه بعد از یک ماه دعوا بر سر پاسخ آزمون است البته کانون هیچ اعتراضی را نمی پذیرد
    آیا هیچ مرجعی در این کشور وجود ندارد که به عملکرد کانون نظارت کند و از آن توضیح بخواهد

      1. اقا یا خانوم داغون..تو درصداتو قبلا گذاشتی و من دیدم درصدات خوبه چرا داغونی پس؟ هرچند حق میدم من خودم درصدام بالاست بازم حس خوبی ندارم

      2. یعنی ۱۲.۵ شانسی واسه قبولی نداره…..
        یا حضرت زهرااااااا
        خدا به دادم برس……
        یا حسین…….

    1. اینطور که من تو کامنتها میبینم بچه های مازندران خیلی تو فضای مجازی فعال هستن و این نشون میده که خیلی سطح بالایی دارن. بر عکس کانون یزد و لرستان که هیچ خبری ازشون نیست
      بنظر من معدل امسال مازندران نسبت به پارسال بالاتر رفته

      1. سطح سواد و تفکر انسانها را بر اساس میزان مطالعه شان میسنجند نه بودنشان در فضای مجازی. بچه های لرستان و یزد پشت میز مطالعه شون هستند.

      2. نمیدونم چرا همه فک می کنن کانون لرستان قبول شدنش از همه آسون تره به جز کانون مازنداران و شیراز و چند تای دیگه از نظر معدل بقیه کانون ها خیلی نزدیک به هم هستن و مشارکت نداشتن تو دنیای مجازی دال بر ضعف درجه علمی نیس سال ۹۱ که شروع طرح سوالات مفهومی بود کف معدل اکثر کانون ها ۹ بود بعد همه فقط دست میذاشتن رو کانون لرستان در ضمن آقا یا خانم ناشناس اتفاقا دوری کردن از این فضاها خیلی بهتره جز استرس و اضطراب چیز دیگه ای به دنبال نداره

    2. نه ساناز جان کف معدل نمیتونه معلوم باشه تا همه تو معدل گیری شرکت نکنن..همه این معدلا حدودیه

    1. خبر رو برنمیداره وقتی خبرهای جدید می گذارند تو سایت میره صفحات عقب تر بعدش هم خبرگزاری مصاحبه انجام میده جواب ها رو عینا تو سایت قرار میده اینکه مصاحبه شونده که آقای کشاورزه متوجه حساسیت حرفهاشون نیستند دست خبرگزاری نیست مگه اقای کشاورز بار اوله که تاریخ ها رو اشتباه می فرمایند خبرگزاری اونقدر معتبره که نیازی به نشر خبر دروغ نداره و اگه مصاحبه ای انجام میده لطفیه که به درخواست های داوطلبان داشته.

    1. چرا الکی خودتو خسته میکنی. اگه خبری باشه اول میرن به سایت اسکودا و سنجش میگن. الکی تلفن دفتر آقای کشاورز مشغول نکنید

    1. احتمالاً ایلنا انتهای خبر در خصوص سوال ۱۱۴ را مبهم گفته، اسکودا هم در راستای مقابله به مثل یا شفافیت اومده بلافاصله اطلاعیه داده!! تاکید اطلاعیه اسکودا هم در خصوص سوال ۱۱۴ هست انگار که به صورت برجسته مشخص شده و الا بعیده که طرف اشتباهی بگه از سازمان سنجش تماس گرفتن و گفتن فردا نتایج اعلام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا