ابهام دربارۀ تاریخ اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵

اطلاعیۀ اسکودا دربارۀ اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵:

زمان اعلام نتایج توسط سازمان، متعاقباً اعلام می شود

سؤال ۱۱۴ آزمون حذف نشده است

پایگاه خبری اختبار- در پی انتشار مصاحبۀ بهمن کشاورز، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با خبرگزاری ایلنا، مبنی بر انتشار نتایج آزمون وکالت ۹۵ در ۱۵ دی ماه جاری، این اتحادیه اطلاعیه ای را منتشر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که در آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۵ کانونهای وکلای دادگستری ایران در تاریخ ۵/۹/۹۵ شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج داوطلبان صرفاً  توسط سازمان‌سنجش آموزش کشور در وبسایت  www.sanjesh.org منتشرخواهد شد. لذا زمان اعلام نتایج توسط سازمان، متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً سوال ۱۱۴ همچنان که قبلاً سازمان سنجش در زمان نشر کلید اعلام کرده با تاثیر مثبت محاسبه خواهد شد و این سوال حذف نشده است.

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، توضیحی دربارۀ علت مغایرت سخنان رییس این اتحادیه و اطلاعیۀ اخیر ارائه نکرده است.

گفتنی ست که پیش تر نیز رییس این اتحادیه، روز ۵ دی ماه را تاریخ اعلام نتایج عنوان نموده بود.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار آزمون کارشناس رسمی دادگستری به صفحه آن مراجعه کنید.
 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۷۹ دیدگاه ها

  1. سلام خانم زنده دل ببخشید من پاسخنامه پارسال رو الان چک کردم وسازمان سنجش ۵ درصد ازمن رو حساب نکرده و الان متوجه این موضوع شدم و اگر اعمال میشد من قبول میشدم به نظر شما و دیگر دوستان ایا میتونم برای گرفتن حقم اقدام کنم ایا راهی وجود داره ؟خواهشا راهنمایی کنید

    1. تا ۵ روز بعد اعلام نتیجه اسکودا میتونی به کانون مربوطه اعتراض کنی بعد از این مدت دیگه قطعی میشه.تو کارنامه ای که از سنجش گرفتی با صراحت نوشتن.

    2. شما بعد از یک سال یهو چطور شد که ۵ درصد یادت افتاد؟ …. مگه پاسخنامه شما دستی تصحیح میشه که بخواد ۵ درصد براتون کم بزاره…

  2. سلام و عرض ادب
    ابتدا تقدیر ویژه و آرزوی توفیق روزافزون برای خانم زنده دل و آقای هوشیار
    داوطلبان آزمون وکالت ۱۳۹۵ را دعوت به مطالع متن ذیل میکنم:
    چندی پیش با دفتر آقای کشاورز تماس گرفتم-منشی ایشان گفتند پاسخ ها به آقای کشاورز ربطی ندارد و انحصارا در اختیار اتحادیه است-پس از یک ساعت آقای کشاورز با بنده تماس گرفتند-قریب به هفت دقیقه با بنده و دوست همراه من صحبت کردند. در مورد اشکالات درس جزا از ایشان سوال پرسیدم؛ بخصوص در مورد سوال معاونت در سرقت و بیان کردم که متن سوال را برای آقای میرمحمد صادقی ارسال کردم و همان سوال را با دادستان یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه در میان گذاشتم.هردو استاد هم به اتفاق بیان کردند به یقین گزینه صحیح معاونت در سرقت است.بخصوص دادستان محترم عرض کرد پرونده هایی از این دست را قبلا بررسی کرده است و رای دادگاه هم در نهایت همین بوده است.اما اقای کشاورز گفتند هیچ تخصصی درین زمینه ندارد و اعتراضات واصله را جهت بررسی در چند کارتن به کمیسیونهای مربوطه ارجاع داده اند.سپس دیروز با بازرسی کانون تماس گرفتم و گفتد مطلقا هیچ جلسه ایی جهت بررسی اشکالات وارده تشکیل نشده است.داوطلبان عزیز با های و هوی در سایت اختبار فقط مدیر محترم را دچار مشقت بسیار میکنید اما به احتمال زیاد هیکدام از بیانات شما به گوش مسئولان اسکودا نخواهد رسید.یگانه راه پیش روی شما این است که مستقیما با اقای کشاورز یا بازرسی اسکودا صحبت کنید.متاسفانه اکثر آنها حتی از ابهامات سوالات جزای امسال اطلاع هم ندارند.بهترین شیوه این است که از سایت کانون مرکز سامانه جستجوی وکیل شماره موبایل و دفتر اقای کشاورز را بیابید و با ایشان صحبت کنید.اگر حاضر نیستید همین اندک مجال باقیمانده را بدست گرفته و جویای حقوق خود شوید پس سکوت و آنچه همچون آوار بر سرتان آمده مستحقید.بقدری در زندگی تلاش کرده و بهر دری زده ام که خود را در جایگاهی بدانم که اعتراض کنم به آنچه که نباید و بخواهم آنچه را که باید.قبلا هم در همین سایت عرض کرده بودم که اگر شیوه دیگری میافتم اختبار را و مدیران آنرا بزحمت نمی انداختم تا این پایگاه را جانپناهی برای بیان دردو دل و کاستی ها برگزینم.بنظرتان شخصی همچون من با ارشد خصوصی از بهترین دانشگاه ایران-عضو بنیاد نخبگان-انجام دو طرح پژوهشی مستقل برای بنیاد-مقاله علمی پژزوهشی-چند گواهینامه بین المللی-رتبه تک رقمی آزمون قضاوت و … میتواند در مضان اتهام کم کاری قرار گیرد؛ به یقین خیر.اما در سی سالگی هنوز بیکارم-البته شغل شریف پایان نامه نویسی و مقاله نویسی برای دیگران پیشه فصلی من شده است.انتظار دارید امیدوار باشم به بهبود شرایط؟توقعتان بالاست.مدتی است بفکر امحاء و نابودی خود افتاده ام.
    درود بر شرف خانم زنده دل و همکارانشان که با وجود صعوبت ها بستر اختبار را برای ما مهیا داشته اند.
    با تقدیم شایسته ترین احترامات.

    1. اقای تلاش و پشتکار اینهمه افتخار قابل تحسبنه البته ب جز پایان نامه نویسی برای دیگران که غیراخلاقیه..من خودم قضاوت رتبم ۲۰۰ شد و برای وکالت هم بسیار امیدوارم..برای من بسیار جای تعجب داره با این همه افتخار چرا پشت در وکالت موندین؟؟ برین و نقطه ضعفاتون رو پیدت کنین چون شخصی مثل شما نباید درگیر چندتا سواا اختلافی باشه و قطعا باید سوالات دبگه رو ب خوبی جواب داده باشه…

      1. محبوبه جان میدونم نیت شما خیره ولی فکر نمی کنید گاهی باید شیوه همدلیمون رو متناسب با شرایط برگزینیم البته من قصد جسارت ندارم ولی کلا چون تو زندگی بالا پایین زیاد دیدم فکر می کنم گاهی این حرفهای والدگونه از صدتا ناسزا تاثیرش بدتره هرچند شما قصد همدلی دارید….

      2. بنظر سهل است کسب شغلی برای تحصیل کرده ایی که پله های دانش را یکی پس از دیگری بالا رفته است اما این همگونی شغل با مدرک و تلاش؛ در ایران به ناهمگونی متمایل است.دوست بنده دانشجوی دوره دکتری حقوق خصوصی تربیت مدرس است.شب ها در آژانس مشغول است و روزهایی که در دانشگاه مشغول نیست در موسسه….. برای دانشجویان کارشناسی ارشد پروپوزال و پایان نامه می نویسد.
        واقعا از وضع بیکاری خبر ندارید؟
        من هم دانشجوی دکتری هستم اما در خرم اباد کشاورزی هم میکنم.

      3. ضمنا محبوبه جان جوانی به هوش و ذکاوت کمی تلاش و فداکاری عزیز حتما همه راه ها را امتحان کرده و چندان معطل راهنمایی من و امثال من نمانده …..

      1. نه لحنم بد بوده نه جملاتم توهین امیز بوده..پایان نامه نویسی برای بقیه اصلا کار شایسته ایی نیست..دیگه اینکه فردی با این مشخصات و قابلیت ها جای تاسف داره که نتونن وکالت قبول شن حتما یه جای کار مشکل داره و هدفم این بود که بهشون بگم با اینهمه قابلیت ضعفشون رو جست و جو کنن..همین و بس

        1. محبوبه جان نمی گویم لحنت بد بوده ولی جای حرفهایت در این لحظه اینجا نبود ضمنا اون بیست برای کس دیگریست!!!

        2. مادربزرگ کجایی که گاه بهم می گفتی نفست از جای گرم بلند می شود!!!
          دوست عزیزم لطفا کمی به مسیولین آموزشی و آزمون هم بگو که یک سری کارها غیراخلاقیست!!!

        3. راستی محبوبه جان نمی دانم شما در ایران اقامت دارید یا نه ولی آیا می دانسیتد بسیاری دانشجویان و حتی دانش آموزان و اساتید خود تحقیقاتشان را انجام نمی دهند و این مثل بسیاری کارهای دیگر تبدیل به رویه شده دلیل اینهمه تعجب را نمی فهمم و اینکه در مقابل بی اخلاقی های بزرگتر اینهمه سکوت می کنیم و گیر دادیم به پایان نامه نویسی و یک جوان ناامید را توبیخ و نصیحت می کنیم خدایا کمی انصاف و واقع بینی عطایمان بفرما!!!

    2. دوست عزیز سلام من دیروز زیر پیام شما بخشی از مکالماتم با اقای کشاورز را درج نمودم تا کمی با شما همدردی نموده باشم اما به دلایلی که کاملا برایم قابل درک است و اصلا اعتراضی ندارم نشر پیدا نکرد و فقط پیام اولم نشر پیدا کرد ضمن اینکه با شما بسیار همدردی می کنم ولی می گویم همچنان ما به جوانانی چون شما نیاز داریم و ازمون ابلهانه ای چون ازمون وکالت ارزش ندارد که فرهیخته ای چون شما به فکر امحای خود باشد من حتی به اسکودا هم زنگ زدم که بگویم مقاله آقای ساولانی را مطالعه کنند متاسفانه از آنجایی که اسکودا حتی یک کارمند مشخص نداشت نمی دانم خواندند یا نه حتی به چند جای دیگر هم زنگ زدم ….ولی دوست عزیز در نهایت فکر می کنم اینها گوششان از ناله ها و اعتراضات من و شما پر است و اصلا حال مارا نمی فهمند من چند روزیست نمی دانم لطف خداست یا مشکل مغزی ولی هرچیست موهبتیست بعد از متوجه شدن عمق فاجعه بسیار طبع طنزی پیدا کرده ام و بسیار سرخوش گشته ام به شما نیز توصیه دارم سر این انسان های …(.خودم سانسور کردم) خودتان را زجر ندهید روزهای خوب برای شما خواهد آمد تازگی ها با همه سختی های زندگیم فهمیدم ارزش زندگی بسیار بیشتر از آن چیزیست که در یک ازمون خلاصه شود اگر تمام تلاش خود را در اعتراض به این ازمون با توجه به شرایط موجود کرده اید کمی همه چیز را رها کنید و به روحیه تان برسید شما ذاتا ارزشمندید و یک آزمون مسخره چیزی از ارزش هایتان کم نمی کند باور بفرمایید قصد ندارم حرفهای کلیشه ای بزنم خودم نیز در شرایطی مشابه شما هستم و در رابطه با این آزمون چه از نظر درسی چه از نظر اعتراض بسیار تلاش کردم ولی واقعا فهمیدم بااین اوضاع وکیل هم نشدیم چیزی از دست نداده ایم کمی خوش بگذران و به خودت برس حتی بدون پول تو تمام تلاشت را کرده ای ….ب پس چرا خود و خانواده مان را اذیت کنیم پس جوان رعنای سرزمینم زنده باش و زندگی کن…..

      1. راستی دوست عزیزم این رو هم اضافه کنم هرچی شما به اقای کشاورز می خواستید بگویید و نشد و در دلتان ماند خیالت راحت من گفتم فقط بنا به دلایل اخلاقی نمیشود در اختبار منتشر نمود این رو گفتم تا حالت هم بهتر بشه ….

      1. یعنی انقدر عجیبه چرا همه اینطوری برخورد می کنید انگار همه چیمون درسته یه کم همدردی کردن رو یاد بگیریم واقعا ما داریم به کجا میریم تبدیل شدیم همه به معلم اخلاق

    3. دوست عزیز سلام
      توکلت به خدا باشه فکر کردن به این کارهم گناهی بس عظیماست یعنی همون امحا ونابودی. بعدشم شما اولین و آخرین نخبه عزیزی نیستی که اینجوری له میشی به خدابسپارشون .

      1. کمی تلاش و فداکاری عزیز دقیقا فقط به خدا بسپارشون به آقای کشاورز هم اینو گفتم به علاوه چیزهای دیگه هم گفتم البته پس از کلی حرف منطقی پس نبینم غصه بخوریا خودم یه تنه حرف نزده نگذاشتم که برات غمباد بشه…..

  3. به شدت عموم دوستان رو درک میکنم.
    الحمد لله من ٩١شرکت کرد و الان پایه یک هستم.

    قربون شکل همتون؛ ایشالا قبول میشید و میفهمید این تازه روز خوشتونه! اونیکه دلش واسه داوطلب ارزومند جوون نسوزه دلش واسه وکیل و کاراموز جوون بیکار هم نمیسوزه!
    انقدر هم دنبال کف ازمون نباشید! اینو دیگه از کجا دراوردید!
    بهترین ها بین شرکت کنندگان هر استان قطعا قبولن.
    ایشالا شما هم بهترینید.

    1. من توی کانال چتر دانش خوندم که سوال ۱۱۴ حذف میشه ممنون که خبر دادید چون من درست جواب داده بودم

  4. واللاه قوه قضائیه اینهمه آزمون قضاوت و آزمون مشاوران حقوقی برگزار کرده مثل اسکودا با اعصاب و سرنوشته داوطلبینش بازی نکرده همیشه سواالاتش استاندارد و. نص محور و سر موقع پاسخگو بوده ااند نه مثل اسکودا ککه سوالاشون اختلافی هست

    1. واقعا یه حرفی میزنی که تابلو داری دشمنی میکنی با کانون. دیگه هر چقدر هم ازمون وکالت داغون باشه از ازمون قضاوت سرتره.

  5. سلام بر دوستان داوطلب بنده خودم کارآموز وکالت هستم متاسفانه حق با شماست اسکودا مثل سالهای قبل با انتشار خبرهای متناقض باعث استرس داوطلبا میشه توصیه میکنم توکلتون به خدا باشه و زیاد استرس به خود را ندین چون دیگه زحمتتونو کشیدین و از این به بعد خواست خواست خداست البته اینم بگم بعد قبولی همچنان کارشکنیهای زیادی در دوره کارآموزی در پیش خواهید داشت که بعدا متوجه حرف بنده میشوید …موفق و موید باشین

  6. یه سوال؟؟؟؟
    چرا کارآموزان مجدد شرکت میکنند؟؟؟؟؟
    چرا آخه؟؟؟؟؟
    این کار اصلا درست و انسانی نیست

  7. طبق آخرین اخبار رسیده، هکرهای روسیه به نتایج آزمون وکالت دسترسی پیدا کرده و تغییراتی در نتیجه آزمون داده اند. به نقل از ویلادیمیر پوتین

    1. اگه بهت بگم به اقای کشاورز گفتم تمام موسسات اطلاعات مارو دارن و گفت شاید سایت سنجش رو هک می کنن خداشاهده دروغ نگفتم دقیقا جواب آقای کشاورز بود!!!!!.

  8. اینقدر با روح و روان داوطلب بازی میکنن ، و به مرگ میگیرند تا به تب راضی شی و اصلا اعتراض به پاسخنامه و غیره یادت بره که بگی ، فقط نتایج رو بدین … همین.

  9. موسسه دادافرین بدترین پیش بینی ممکن رو انجام داداه من واقعا متاسفم چون دوروز از ازمون نگذشته بود با جامعه اماری بسیار پایین و حتی با اینکه کلید دادافرین اختلاف زیادی با کلید سنچش داشته این امار رو منتشر کرد و حالا موسسه فاضل در جنوب کمترین اختلاف رو داشته و امار این موسسه به واقعیت نزدیک تر بوده چیزی قابل پیش بینی نیست شاید ۱ نمره معدل ها بیاد پایین امسال هیچی مشخص نیست و به طور قطعی نمیشه نظر داد

  10. میگم هرکی اومد تو این سایت معدلش که بالای ۱۲ و۱۳ بود انگار فقط خودم قبول نمیشم خوش به حالتون چون معدل های بالا انگار استرس بیشتری داشتند چون محال است امسال کسی با معذل ۱۲ قبول نشه نه تنها امسال هیچوقت اینجور نبوده که معدل نزدیک به۱۲ و ۱۲ در ازمون رد شده باشه اگه کسی سراغ داره بگه ضمنا سخترین کانون ها هم همیشه مرکز و فارس و اصفهان بوده کانون هادیگه در جایگاه ها بعدی قرار دارند اما متعجبم کسی از کرمان گفته معدل ۱۳ قبول میشم یانه ؟ یا اکثر دوستان از کانون های نه چندان قوی و بامعدل های بالا خیلی استرس داشتند انشاله که معدل های بالای ۱۱.۸۰ عیچ نگرانی نداشته باشند ما هم امیدست قرین لطف خدا قرار بگیریم

    1. خدا ازدهنتون بشنوه و ۱۱.۹۳هم قبول بشم. خراسان. خدایا خودت به هممون کمک کن. ایشاالله که حرفتون درست دربیاد. چون مرز سکته هستیم

    2. منم همش راجع به خودم این فکر رو میکردم که اگه همه ی معدل بالا انقد مطمئنن پس منتظر نتایج نباشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا