اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۹

نتیجه مرحله تستی آزمون در قالب کارنامه در سایت سنجش قرار گرفته است

پایگاه خبری اختبار- نتایج مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۳۹۹ در قالب کارنامه سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

این آزمون روز جمعه ۴ مهر برگزار شده بود و پذیرفته‌شدگان اولیه برای شرکت در مرحله مصاحبه علمی و شخصیتی دعوت خواهند شد.

برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه کلیک کنید

ظرفیت این مرکز برای پذیرش کارآموزان جدید در سال ۹۹ تعداد ۷ هزار نفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۶۷ دیدگاه ها

  1. سلام
    من هم قبول شدم
    و برای کانون هم میخونم
    و به احتمال زیاد کانون هم قبول خواهم شد
    اما یک نصیحت (خواهرانه) برای شما دوست عزیز:
    لطفا اگه انتقادی دارید درست مطرحش کنید نه با قضاوت چنین توهین آمیز نسبت به خانوم های امثال من که چندین سال وقت صرف پیشرفت خودمون میکنیم . مطمئنا خانوم هایی که بهترین روز زندگیشون رو بالاتر رفتن کلاسشون ( به قول جنابعالی) نزد خانواده شوهر میدونن سطح فکرشون در حدی نیست که سعی داشته باشن از طرقی همانند آزمون مرکز وکلا و کانون به خواسته خود برسند . در ضمن انسان ها با هم متفاوتند و چه بسیارند وکلای عضو کانون که در مخارج روزانه خودشون موندن در حالی که عده ای دیگه به خوبی کار میکنن و چنین شرایطی در همه صنوف کشور وجود داره بنابراین بهتره شما هم اینچنین ناصواب افراد عضو مرکز وکلا رو قضاوت نکنید

  2. سلام .تا زمانی که این دو نهاد یعنی کانون مرکزو مشاوران تن به هیچ قانون حکومتی تمکین ندهند و در پنجره کسب کار قرار نگیرند مانند تمام مجوزهای کسب کار به این قانون احترام گذاشتن جز این دو نهاد و جواب هم این دو مرکزبه هیچ کس نمیدهند در کجای دنیا نهادی که خود وکیل هست و تعارض منافع دارد مبادرات به صدور مجوز میکند در همه جا صدور مجوز تسهیل است ولیکن نظارت به شدت قوی در کشور ما این برعکس است با تست زدن وکیل معین میکنیم چه بسا که فقط تست زن خوبی هست ولی معلومات ندارد واز ان طرف کانون که وظیفه نظارت و حمایت دارد هیچ و فقط دنبال برگزاری ازمون هست همه ساله مخصوصا امسال که هنوز کلید سوال بیرون نیامده و همه هم ماسک به صورت وتشخیص هویت مشکل در جلسه حضور داشتند عاقبت کار مشخص میشود به نظر من ازمون امسال میبایست همه حقوقدانان اعتراض و نهادهای نظارتی حاکمیتی بررسی و چه بسا شاید هم موجب ابطال ان گردد.

  3. سلام.
    علی برکه الله میانگین ۳۲.۵۶ میانگین برای قبولی در کل کشور اونایی که با معدل ۶۵ در شهر تهران قبول شدن هزینه تمدید پروانه ندارن بلد نیست دوتا دادخواست انتخاب کنن موکل بد بخت از هرچی وکیل بدش میاد اونوقت اینا با معدل ۶ خدا بدادمردم برسه موکل چه میدونی کی سواد داره طرف کل داریی اش یک منزله طرف برباد میده…یه روزی منم می گفتم کانون انحصار دارد خدا کنه این افرادی که خواهان پذیرش با معدل ۶ هستند بتوانند هزینه تمدید پرداخت کنند .یک نصحیت برادرانه برا خانمها خوبه چون مسئولیت مالی ندارن در ضمن منزلت اجتماعی خوبی داره برای خانواده شوهر کلاس خوبی داره برای آقایان بفکر شغل دوم باشند.

    1. این واقعا تاسف‌ بار هست که یک تحصیل کرده حقوق!!!! نسبت به اشتغال زنان اینقدر نگاه جنسیت زده و سطحی و مبتذل داشته باشه و اونها رو نه یک عامل انسانی فعال در حقوق ، بلکه یک نیروی انسانی فیک ببینه که صرفا برای خوش آمد دیگران و پز دادن دنبال به دست آوردن پروانه وکالت هست،

      البته از اونچه در دوره کارشناسی در دانشگاه های ایران تدریس میشه و کمترین بارقه ای از دانش حقوقی که در دنیای مدرن تدریس میشه در اون وجود داره و دانشجویانی که طوطی وار هرچی جلوشون میگذارند ، بدون تفکر و مطالعه منابع جدید برمیدارند ، همچین تربیتی بعید نیست !

      پیشنهاد میکنم این طرز تفکرتون رو اصلاح کنید .
      زنان هم مثل مردان نقش فعال اقتصادی دارند و دنبال شغل واقعی هستند تا بتونن برای جامعه مفید باشند نه اینکه بخوان به خانواده شوهر پز بدن !
      زنی که میخواد وکیل بشه دغدغه اش کنار زدن همین نگاه های جنسیت زده و تلاش برای ارتقای حقوق زنانی هست که بعضاً در بالاترین حد تحصیلات و توانایی هم به خودشون ایمان ندارند و قربانی تبعیض جنسیتی در جامعه میشن.

      سطح دیدمون رو از کتب درسی که بخش بزرگبش مروج خشونت هم علیه مردان و علیه زنان هست رو بالا ببریم ، حتی اگر نتونیم اونها رو در کوتاه مدت تغییر بدیم.
      با سپاس

    2. سلام محسن جان
      منم با قسمتی از صحبت های شما موافقم
      ولی فک کنم ۳۲ خوبه سخت نگیر
      همین که نمره منفی را پذیرش نکردن جای شکر داره

    1. آقای عزیز:قضاوت عجولانه و بدون دقت در مطلب و متن…. قبولی با سهمیه(ایثارگری و…) در کل کشور ۳۲۵۶هستش بعبارتی ۷۰ درصد نمره آخرین فردقبول شده، که با توجه به حد نصاب قبولی که نمره۱۰ میباشد،کاملا صحیح و درست است،، در کل کشور کسی از حد نصاب ۱۰ پایین‌تر قبول نشده است.پس مغرضانه حرف نزنیم!!!

  4. سلام،، من در آزمون کتبی با اولویت اول خراسان و درصد ۵۴۶۱ونمره ۱۰/۹۲قبول شدم، چقدر شانس قبولی در آزمون شفاهی و مصاحبه رو دارم،، امکان قبول شدنم هست یا خیر؟؟ دوستان اگه اطلاعی دارید ممنون میشم پاسخ بدین!!

    1. وضعیت علمی به نسبه خوبی دارین

      اما تو گزینش و مراحل شفاهی همه با هم برابر هستن اونجا داستانش کاملا متفاوته

  5. برای منم جای سواله که چرا رتبه را مشخص نکردن و ایا فرمولی هست که بشه خودمون بدست بیاریم یا نه

  6. سلام
    اولا چرا رتبه مشخص نیست؟
    ثانیا کدام ۷ هزار نفر؟ چرا شفاف اعلام نمیکنند چند رو به مرحله مصاحبه معرفی کردند؟
    مرکز فقط ژست اینو میگیره که با پذیرش بیشتر وکیل موافق هست و نسبت به کانون ظرفیت بیشتری داره ولی در عمل اینطور نیست.
    اشتباه در کارنامه ها به نظر میرسه.
    من چندین درس ۴۰ به بالا دارم به استثنای فقه که منفی است اما یکی از دروس رو زده صفر.
    و همه ۲۰ سوال رو پاسخ دادم، یعنی ۱۵ غلط داشتم که ۵ درست رو از بین برده؟ در حالیکه با بررسی و پرسش از اساتید و مراجعه به قانون حداقل ۱۲ سوال رو به طور قطعی درست جواب دادم.
    واقعا این نحوه ازمون که نه کلید رو منتشر می کنند نه رتبه رو و نه هرگونه توضیحی در مورد نحوه اعلام پذیرفته شدگان، شایبه برانگیزه و یا سهل انگاری و بی انضباطی.

    1. ۱۴ پاسخ غلط درصد رو به صفر تبدیل می‌کنه
      یکی از اشتباهات تکنیکی داوطلبان آزمون‌های تستی اینه که «همه» سوالات رو جواب می‌دن.
      فقط باید سوالاتی رو پاسخ بدید که کاملا به درستی جواب اطمینان دارید‌

  7. سلام
    وای آفرین به این دقت😂😂

    یعنی وسط این همه غصه و استرس و بلاتکلیفی این کامنت شما، منو از خنده منفجر کرد.دمتگرم😅

  8. باسلام خدمت همگی

    دوستان یه سوال تو قسمت وضعیت کارنامه ام نوشته (تو اولویت اولتون به مرحله شفاهی راه پیدا کردید)اما پایین کارنامم نوشته باید حداقل ۷۰درصد نفر اخر سهمیه ازاد رو اورده باشی تا قبول بشی البته سهمیه ایثارگران هستم…. اینا یعنی چی؟؟؟بالاخره این مرحله رو قبولم یا نه؟؟؟؟
    چرا مرکزوکلا اینقد اذیت میکنه😔 من اخرین نمره قبولی سهمیه آزاد رو از کجا بدونم😑😑

    بعد ۲ماه نتیجه ها اومد اونم بدون رتبه🙄 واقعا همینه میگن کانون اصیل هست…

    دوستان اگه کسی جواب سوال منو میدونه لطفا راهنمایی کنه بالاخره من این مرحله رو قبولم یا نه؟

  9. سلام بر عوامل عزیر اختبار .ببخشید سئوالی داشتم ، خواستم بدونم از کجا بفهمیم رتبه ام چنده در کارنامه نه رتبه ای هست نه ترازی

    1. با سلام
      به نظرم کانون وکلای دادگستری اگه بخواد موفق بشه !!
      باید هر چه زودتر و تا قبل از برگذاری و اعلام نتایج کانون وکلا (اسکودا) افراد مورد نظرش را جذب کند و لاغیر اطمینان دارم کلیه رتبه های بالا توسط کانون اسکودا جذب میشوند .
      حتی به نظرم برگذاری امتحان برای افراد مثلا بالای ۱۰۰۰ ضرورتی نداشته باشه !!!

    1. سلام
      مشخصه دیگه،یعنی اگ توی اون اولیت از افراد قبول شده توی مرحله مصاحبه رد بشن،ازشما جایگزین میشه و برای مصاحبه ازتون دعوت بعمل میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا