تاکید دوباره سخنگوی سازمان سنجش بر عدم لغو آزمون وکالت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور که دیروز در مصاحبه با فارس از عدم تعویق آزمون وکالت خبر داده بود امروز هم در مصاحبه دیگری به باشگاه خبرنگاران جوان گفت که آزمون وکالت با هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر برگزار خواهد شد و بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود.

به گزارش اختبار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین‌آمیزی در واکنش به بالا رفتن آمار شهرهای قرمز و حواشی پیرامون احتمال لغو شدن آزمون وکالت، گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود.

او در ادامه اظهار کرد: آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین  برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون وکالت صبح روز جمعه ۲۰ فروردین از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته می‌شود، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: با افزایش شهرهای محل برگزاری آزمون، جابجایی خارج از استانی نداریم و تردد بین شهری هم به حداقل رسیده است.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد متقاضیان شرکت در این آزمون انجام شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان جهت حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۶ دیدگاه ها

  1. عقل میگه کرونا تا سال ١۴٠١ هم مهمون ما هستش بنابراین، نمیشه که کل آزمونا رو به بهانه درس نخوندن بعضیا تعطیل کرد. به نظر من اون بعضیا برن بیشتر بخونند و آزمون ١۴٠١ شرکت کنند.
    موفق و پیروز باشید.

  2. هم رشته‌ای گرامی بشین بیشتر درس بخون و الکی جو نده! به نظر بنده جنابعالی بهتر هستش که سر جلسه آزمون و بشینی تو خونه و برا آزمون ١۴٠١ درس بخونید چون اون موقع حتماً کل کشور واکسینه شدند!
    موفق و پیروز باشید.

  3. شما کی باشی که میخوای جامعه را به نابودی میکشی
    میخوای خودکشی کنی برو بکن
    ولی حق ندارین برین الوده شین جامعه و بیمارستانو و…. به نابودی بکشی
    پول نداری درس نخون
    شغل شما به اندازه یک جان ارزش ندارد
    برید دست فروشی کنید و با جان افراد بیگناه بازی نکنید
    انهایی که مسافرت هم رفتند گفتند ما میریم و اونایی که میترسن نرن مسافرت
    و الان دیدید جامعه و همه را درگیر کردن
    پس مواظب حرف زدنتان باشید.

  4. اتفاقا مشکل ما شماها هستین
    قبولی و اینده شما برای ما هیچ ارزشی نداره
    ولی سلامتی و جان تک تک افراد جامعه برای ما دارای اهمیت هست.
    میخواین سر یک امتحان و خودخواهی خود جامعه و پرنسل درمان را آلوده و خسته کنید
    آه و نفرین هفته های بعد شامل حالتون شده ولی ….

  5. این حرف مسخره است که من بگم هرکس کرونا گرفت به خودش مربوطه. سرماخوردگی که نیست..ابتلای من برابره با ابتلای دیگری …
    دل درد که نیست بگی هرکس بخودش مربوطه….اهم و مهم کنیم….جایی که پای حفظ جان خودمون و هم وطنمون در میونه بحثی از دیگر مسائل نمیمونه ….

  6. دوستان سلام…اول اینکه ازمون وکالت امتحان مهد کودک نیست که کسی بدون آمادگی بیاد …هرکس کم یا زیاد تلاش کرده اما بحثی که هست اینه که این بیماری با کسی شوخی نداره …و همونطور که میدونید هر نفر مبتلا امکان داره چندین نفر رو مبتلا کنه و با وجود این انواع مختلف از این ویروس امکان مرگ هم زیاده….به نظر من اگر آزمون برگزار نشه و با آزمون سال بعد ادغام بشه با افزایش ظرفیت، حقی از کسی ضایع نمیشه….خوبه که جون افراد برامون مهم باشه

  7. فاصله اجتماعی رعایت میشه ماسک هم که خدا رو شکر همه دارن دیگه، چرا حرفهای کذایی میزنید مگه میشه همه کار و زندگی مردم رو تعطیل کرد مگه بقیه جاها رو بستن، ادارات مترو پاساژها و … اصل رعایت دستورالعملهای بهداشتیه

  8. واقعا متاسفم برای افرادی که چون مطالعه دوباره براشون سخته حاضرن جون بقیه بخطر بیفته، یا حتی برای بقیه حکم صادر میکنن که شما امتحان ندید، این اندازه خودبینی و خودخواهی برای کسیکه میخواد در شغل مهم وکالت مشغول بشه خیلی تأسف بار هست و بهتره برخی به جوانب حرفاشون دقت کنند.

    از مسئولین خواهش میکنیم، باوجود مطالعات سختی که داشتیم زمان معقول و مناسبی برای آزمون قرار دهند. شما بایستی تصور کنید حتی اگر یک نفر هم بخاطر این شرایط خطرناک دچار ضرر ومشکل شود شما مسئولین در پیشگاه خداوند مسئول هستید.

  9. تا وقتی که یه تحصیل کرده حقوق ندونه مسئولیت اجتماعی چیه و اینکه اگه در ازمون کرونا بگیره به راحتی میتونه حداقل ۴ نفر رو الوده کنه و اون ۴ نفر ۱۶ نفر و الی اخر … وضع این مملکت همین است!

  10. من در عجب وزیر بهداشتی ام که هردم حرف از بحران و التماس ها و عجزهای خودشونه تاکید داره ولی به وقت عمل و در تیررس قرار گرفتن عده ای جوان آینده دار و خانواده های ناچارشون با این مرض منحوس هیچ و هیچ

  11. اجبار که نیست میتونید سال بعد شرکت کنید . من حاضرم کرونا بگیرم ولی بلاتکلیف زندگی نکنم . امسال همه با شرایط سخت تری درس خوندن.

  12. یک ثانیه خودتونو جای داوطلبایی که خوندن بزارین . با این اوضاع اقتصادی یک سال با هر سختی و کار و مشغله و جواب دادن به خانواده و اطرافیان درس خوندن با این همه مسئولیت سخته درس خوندن. الان شما کی باشی که بخوای آزمون به تعویق بیوفته ؟ میای جواب تک تکشونو بدی؟ هر کی نخواد ازمون بده نره دیگه چرا برای بقیه بخیلی؟ دیدتو باز کن خدا هم راهو برات باز میکنه . از کرونا میترسی نرو آزمون بده چرا به جای بقیه تصمیم میگیری .
    این آزمون برگزار میشه شما بشین بخون برای سال بعد نگران بقبه هم نباش هر کی کرونا گرفت پای خودش .

    1. سلام. دقیقا همینطور هس اونایی هم که نگران هستن سال بعد کجا بود شش ماه بعد ۱۴۰۰ برگزار میشه الان نیایین اون موقع بیاین. حتی صحبت تعویق هم حال بهم زنه. یه آزمون هس دیگه خدا رو شکر مراکز آزمونی هم افزایش یافته بییاین مثه یهآدم عاقل و بالغ و رشید و حقوق خوان قضیه رو لوث نکنیم. برا وجهه حقوقی مون بده.

    1. چرا ما رحم کنیم؟
      شما خودت رحم کن وسرجلسه حاضر نشو دوست عزیز
      البته اگر واقعا بخاطر پدر و مادر مریضتون، مهمونی، سفر، رستوران و … نرفتید!

      1. اقای محترم چی میگی سر جلسه چیه؟؟
        شما ها میخواین برین بعد بیاین کل جامعه را بیمار کنین،
        همین شماها این بلای جدید پیک ۴ را موجب شدین

    2. واقعا به سلامتی جامعه اهمیت بدیم .رفت و آمدها رو نا دیده گرفته شد وتوصیه ستاد کرونا اهمیت داده نشد کشور به خط قرمز کرونایی رسیده.الانم به ستاد کرونا فشار میارند امتحان برگزار بشه امیدواریم ستاد کرونا کوتاه نیاد.اگه ستاد کرونا برای مجوز ایام عید کوتاه نمی امد الان کشور به این وضع نمیشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا