توضیحات رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در مورد علت برگزاری دو نوبت آزمون در طول سال

پایگاه خبری اختبار- حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرد: ظهر جمعه آخرین مهلت دریافت کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه (نوبت اسفند ماه) است.

به گزارش اختبار، دومین آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در سال  ۱۴۰۲ قرار است فردا مورخ ۱۸ اسفند ماه در حدود ۵۰ شهر کشور برگزار شود.

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در توضیحاتی در خصوص آزمون فردا اعلام کرد: داوطلبان تا فردا ظهر می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

حسب آمار اعلام شده، این آزمون در نوبت عصر روز جمعه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ است و حدود ۱۱۳ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند.

چرایی برگزاری دو آزمون در یک سال؟

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه همچنین در خصوص چرایی برگزاری دو آزمون در یک سال اعلام کرد: آزمون نوبت اول این مرکز که در مرداد ماه  برگزار شد به جهت گرمای بی سابقه هوا و خرابی سیستم سرمایشی در برخی حوزه ها مشکلاتی برای برخی داوطلبان پیش آورد که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق این داوطلبان تصمیم به برگزاری آزمون مجدد در اسفند ماه گرفته شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. ضمن سپاس از مجموعه ریاست وکارکنان مرکز وکلا بنده به عنوان یک شهروند که به اقتضای شغلی با اقشار متعدد مردم به خصوص با جوانان تحصیل کرده درارتباط مداوم هستم عرض میکنم اجرای قانون وزین تسهیل موجی از امید و علاقمندی به نظام اسلامی در جوانان تحصیل کرده حقوق وخانواده های آنان ایجاد کرده است.
    جزاکم الله خیرا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا